Jump to content

първо палене след престой >5-6 часа неуспешно


mikestars

Recommended Posts

Имам следния проблем на Ауди А4 В5 1994г. 1,6 двигател ADP. Колата работи само на бензин и е на 140 000км. Първото палене след престой по-голям от 5-6 часа е неуспешно. Двигателя заработва неустойчиво и в повечето случаи до около 5 секунди загасва. В някой от случаите ако не загасне до 7-8 секунди заработва нормално. Но ако загасне при първото палене или аз го загася, повторното палене е безпроблемно.

Четох из форума подобни проблеми, в които им сменят горивния филтър или пък им "наместват" някакъв куплунг, който явно дава проблем, както и почистване на дроселовата клапа, но мисля, че не се квалифицирам в тези случаи. Според книжката от предишния собственик горивния филтър е сменен на 120 000км. По отстраняване на проблема е направено следното: ламбда сондата е сменена тъй като даваше грешки, почистена е дроселовата клапа.

Имам следния въпрос с който искам да изчистя съмненита си в изказаното от техника, който иначе мисля, че е добър. Трябва ли горивната помпа да подкачва гориво ако има нужда при положение на стартовия ключ на контакт? Говоря за положение контакт а не запалване! Техника, който ми работи по въпроса с цел да не ме набута сменяйки директо бензинова помпа, която е 300лв ми обясни, че на моделите преди 2000 година при положение контакт не се подкачва гориво а само като се подаде запалване и допълнително ще замери помпата за да е сигурен в диагностиката.

Моля хората от Пловдив да дадат мнение дали са добри сервиз Авел (Бош) на Кукленско шосе и Auto Union на Цариградско шосе, който се води оторизиран за Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди А4 В5 1994г. 1,6 двигател ADP. Колата е на 140 000км.

1.няма такава кола !

Редактирано от wizard2000bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така да няма !?

Ауди А4 B5

цилиндри: 4

мощност: 74 kw

работен обем: 1559

двигател: adp

?

ами няма кола произведена 1994 година , да е на 140к км и да е в БГ :flipoff: ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо все пак не смениш горивния филтър? 15 лева е и поне ще си сигурен, че не е от него.Тая сервизна книжка, която гледаш може и да не е от твоя автомобил.Еле па ако е италианка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека ако някой напише конкретно мнение по интересуващия ме въпрос да напише и каква е колата, двигателя и годината на производство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека ако някой напише конкретно мнение по интересуващия ме въпрос да напише и каква е колата, двигателя и годината на производство.

А цвят? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А цвят? :respekt:

:respekt: Колега, цвета не ме интересува. Пиши само кога е произведена колата и дали със сигурност подкачва сутрин като палиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt:

Що не пробваш преди всяко палене да даваш по няколко пъти на контакт? Така, ако помлата ти подкачва/вкоето съм около99%сигурен/ тя ще качи гориво и няма да имаш проблем. Ако проблема изчезне, това ни насочва към възвратен клапан, който обаче май пак е на самата помпа. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля хората от Пловдив да дадат мнение дали са добри сервиз Авел (Бош) на Кукленско шосе и Auto Union на Цариградско шосе, който се води оторизиран за Ауди.

Отиваш в БОШ (Авел) и ще я оправят.Можеш да бъдеш сигурен. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как да няма такава кола, един приател има а 4 b5 - 1, 6 двигателя 101 коня, и на вси4ки стъкла е с 4 ка тоест - 1994 година, на талона може да пи6е 1995, ама по стакла та е с 4 ка, тоест 1994 е по4ната да се прави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как да няма такава кола, един приател има а 4 b5 - 1, 6 двигателя 101 коня, и на вси4ки стъкла е с 4 ка тоест - 1994 година, на талона може да пи6е 1995, ама по стакла та е с 4 ка, тоест 1994 е по4ната да се прави

1995 е първата регистрация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flipoff:

Що не пробваш преди всяко палене да даваш по няколко пъти на контакт? Така, ако помлата ти подкачва/вкоето съм около99%сигурен/ тя ще качи гориво и няма да имаш проблем. Ако проблема изчезне, това ни насочва към възвратен клапан, който обаче май пак е на самата помпа. :hilezh:

Това съм го пробвал и не помага. На контакт помпата изобщо не работи. Помпата я чувам как работи малко преди да утихне шума от двигателя като гасне и малко след това помпата спира. Този същия звук, а и каквито и да са други звуци на контакт няма.

Да, в талона пише първа регистрация 1995, но някъде черно на бяло пишеше 1994 за производство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как да няма такава кола, един приател има а 4 b5 - 1, 6 двигателя 101 коня, и на вси4ки стъкла е с 4 ка тоест - 1994 година, на талона може да пи6е 1995, ама по стакла та е с 4 ка, тоест 1994 е по4ната да се прави

Колега, това показва кога са произведени стъклата...Колата може да си е почната 95-та ида е излязла от завода 95-та...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как да няма такава кола, един приател има а 4 b5 - 1, 6 двигателя 101 коня, и на вси4ки стъкла е с 4 ка тоест - 1994 година, на талона може да пи6е 1995, ама по стакла та е с 4 ка, тоест 1994 е по4ната да се прави

връщам си думите назад - в Русе може и да има :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля хората от Пловдив да дадат мнение дали са добри сервиз Авел (Бош) на Кукленско шосе и Auto Union на Цариградско шосе, който се води оторизиран за Ауди.

Отиваш в БОШ (Авел) и ще я оправят.Можеш да бъдеш сигурен. Успех.

колега не те знам ти сигурно си или много смел или голям късметлия или и 2те .... НИКОГА НЕ СИ ВОДЕТЕ КОЛАТА В БОШ или АУТО УНИОН!!!!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm: Колега, цвета не ме интересува. Пиши само кога е произведена колата и дали със сигурност подкачва сутрин като палиш.

Да подкачва! И така трябва да е според мен. Все пак трябва да дойде отнякъде гориво за запалването. Три различни коли имам, и всичките подкачват първоначално на контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не те знам ти сигурно си или много смел или голям късметлия или и 2те .... НИКОГА НЕ СИ ВОДЕТЕ КОЛАТА В БОШ или АУТО УНИОН!!!!!!!!!!!!!

Колега, би ли се аргументирал, защо имаш такова мнение? В Auto Union е пълно с аудита за ремонт. Трудно ми е да си представя, че не разбират какво правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не те знам ти сигурно си или много смел или голям късметлия или и 2те .... НИКОГА НЕ СИ ВОДЕТЕ КОЛАТА В БОШ или АУТО УНИОН!!!!!!!!!!!!!

Коле, благодаря ти за съвета. Някъде другаде из форума пак беше изказал подобно мнение и аз започвам да се замислям сериозно върху думите ти.

Не съм смел и не съм и късметлия, просто не съм имал по-добра алтернатива. Сериозно, бих приел твое предложение къде да ходя при проблеми с аудито. В АУТО УНИОН едно ми оправят, друго се обади за ремонт ("амиии... дошло му е времето" ). От БОШ(АВЕЛ) съм по-доволен - там плащам само ако е отстранен проблема ( веднъж си играха 4 дни, не хванаха проблема и не ми взеха пукнат лев) но при тях ходя само за проблеми по електрониката. Ти отдавна си във форума, имаш много наблюдения - ами пиши два реда, при механичен проблем отиваш еди къде си, при електронен отиваш еди къде си (извинявам се предварително, ако някъде вече си го писал). Все се каня да дойда на сбирките за да се запознаем и да обменим информация и все нещо изниква, ама някоя неделя, ще отложа всичко и ще дойда. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Проблема е решен със смяна на блока за управление. Вече 4-5 месеца минаха от тогава, но ме домързяваше да драсна два реда да осветля нещата, но сега видях, че пак се обсъждат подобни проблеми. От ходенията по сервизите разбрах, че това не е така рядък проблем! Правят всичковъзможно, сменят всичко и пак остава. Проблема в този случай е в блока за управление, но на него немогат да му направят диагностика (дори в сервиза на Порше България и BOSCH). Диагностика за това дали проблема изчезва могат да направят ако имат под ръка същия блок за управление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко струва блока за управление

В Порше България ми казаха, че нов е ~2000лв. Моя го смениха в Авел (BOSCH) сервиза в Пловдив с техния, който ползваха за тестов при съмнения. Той пък е взет от автоморга. Смяната ми струваше 500лв като ми дадоха гаранция от една година. Там именно ми казаха, че през сервиза са минали много коли от от региона с такъв проблем и не се оправя т.е. оправя се, като се смени блока за управление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...