Jump to content

A3 1.8 - A4 1.8.


herlitz

Recommended Posts

Става въпрос на кой от давата модела поддръжката е по евтина. А4 комби. И добър ли е този двигател.

Редактирано от herlitz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А3 при всички положения е с по-евтина поддръжка. А дали 1,8 20V 125к/ е добър... ми ако под добър разбираш надежден мотор, значи е добър. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос на кой от давата модела поддръжката е по евтина. А4 комби. И добър ли е този двигател.

За този мотор мога да кажа МНОГО ГОРИ И МАЛКО ВЪРВИ ... що не се насочиш към 1.8Т ако държиш на бензина :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,8 е по евтин за подръжка от 1,9ТДИ и 1,8Т. Все пак това са двигатели на по 10 и повече години.1,8ADR e много здрав двигател. Предишната ми кола беше Опел Вектра 2,0 115коня и да ти кажа 1,8ADR върви повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос на кой от давата модела поддръжката е по евтина. А4 комби. И добър ли е този двигател.

1.8ADR e много здрав и надежден мотор.Относно разход и вървене всичко е въпрос на начин на каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този мотор мога да кажа МНОГО ГОРИ И МАЛКО ВЪРВИ ... що не се насочиш към 1.8Т ако държиш на бензина :)

Аман от тъпи изказвания !!1.8Т върви повече от 1.8,но чак пък 1.8 да върви малко...,а и разхода не можеш да ме убедиш че е еднакъв при двата мотора,да не говорим пък за поддръжката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аман от тъпи изказвания !!1.8Т върви повече от 1.8,но чак пък 1.8 да върви малко...,а и разхода не можеш да ме убедиш че е еднакъв при двата мотора,да не говорим пък за поддръжката.

Разхода е може би малко по-висок, но за сметка на кефа...25 коня са си 25 коня. Относно поддръжката естествено, че кола с турбина е по-скъпа за поддържане от обикновения 1.8 ADR.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аман от тъпи изказвания !!1.8Т върви повече от 1.8,но чак пък 1.8 да върви малко...,а и разхода не можеш да ме убедиш че е еднакъв при двата мотора,да не говорим пък за поддръжката.

Много грубо беше това с "тъпото изказване" прочети малко и ще разбереш защо Т-то гори еднакво с 20 винтиловата атмосверка, а за вървенето няма какво да говорим, пък за по-ефтината подръжка като си караш с кадърно масло няма какво да и мислиш на турбината !!! Смея да твърдя (от опит го казвам), че твоята атмосверка остава с почти цяла кола на 400 метра пред мойто 110-коньово TDI нищо, че си с 15 кончета повече от мен :bia:

Редактирано от EXPLOSIVE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много грубо беше това с "тъпото изказване" прочети малко и ще разбереш защо Т-то гори еднакво с 20 винтиловата атмосверка, а за вървенето няма какво да говорим, пък за по-ефтината подръжка като си караш с кадърно масло няма какво да и мислиш на турбината !!! Смея да твърдя (от опит го казвам), че твоята атмосверка остава с почти цяла кола на 400 метра пред мойто 110-коньово TDI нищо, че си с 15 кончета повече от мен :hilezh:

Искаш да кажеш ЗАД твоето тди :Eyecrazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш ЗАД твоето тди :rolleyes:

Имах впредвит изостава B) ... на мах. скорост може да върви повече, но на 400 метра турбината си казва думата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е така,прав си !Извинявай за грубото изказване,не исках да прозвучи чак така,но се подразних от изказването "МНОГО ГОРИ И МАЛКО ВЪРВИ". :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е така,прав си !Извинявай за грубото изказване,не исках да прозвучи чак така,но се подразних от изказването "МНОГО ГОРИ И МАЛКО ВЪРВИ". :stupid:

:bia: няма проблеми :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...