Jump to content

СХЕМА ЗА СВАЛЯНЕ НА ТАБЛО


to6kata

Recommended Posts

ако някои колега има или знае каде има ще съм му благодарен ако може да ми помогне!

имам доста изгорели крушки а незнам как се разглобява таблото.........

не 4е няма да разбера ама неискам да потроша всичко.

ако някои има схема или може по подробно да ми обясни..........

БЛАГОДАРЯ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амиии, дай да пробваме:

1. Махаш клаксона като развиваш винтовете отзад, отстрани на волана развиват се с шестограм. Огледай внимателно, може да не е такъв случая. При Б3 клаксона се изскубва с дърпане. На 200ца има винтове отзад, отстрани.

2. Разкачаш кабела на еърбега ако има такъв от буксата.

3. Демонтираш волана с развиване на гайката по средата.

4. Махаш капака над кормилния прът като развиваш двете рапидки от долната страна

5. Махаш долния капак като отдолу има отвор в който нацелваш винта който го държи с пристягаща скоба. Разхлабваш го (може да е шестограм или звезда). Винта е накриво и първо го намери с фенрче къде е точно. Не е нужно да го развиваш само го разхлаби.

6. Под таблото има декоративен елемент на 3-4 рапидки - махаш го.

7. Развиваш винтовете които крепят таблото

8. Изваждаш внимателно таблото и разкачаш куплунзите.

Нещо такова трябва да е но не съм го правил на А6 и може да съм забравил някоя от стъпките. :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 100/А6 таблото с приборите може да се свали и без да се сваля волана.

Първо волана се сваля максимално надолу и се издърпва максимално навътре към шофьора...после по обяснението на Гризли се почва от точка 6 като декоративния елемент под таблото се държи на 2 винта и един щифт от дясната страна. :mukkies:

Редактирано от Един_Луд
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 100/А6 таблото с приборите може да се свали и без да се сваля волана.

Първо волана се сваля максимално надолу и се издърпва максимално навътре към шофьора...после по обяснението на Гризли се почва от точка 6 като декоративния елемент под таблото се държи на 2 винта и един щифт от дясната страна. :)

при мен волана не е чупещ и вчера сменях една крушка за осветлението на километража - не се наложи да свалям волана :) само свалих горната пластмаса около ключовете за фарове, чистачки и т.н. :mukkies:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амиии, дай да пробваме:

1. Махаш клаксона като развиваш винтовете отзад, отстрани на волана развиват се с шестограм. Огледай внимателно, може да не е такъв случая. При Б3 клаксона се изскубва с дърпане. На 200ца има винтове отзад, отстрани.

2. Разкачаш кабела на еърбега ако има такъв от буксата.

3. Демонтираш волана с развиване на гайката по средата.

4. Махаш капака над кормилния прът като развиваш двете рапидки от долната страна

5. Махаш долния капак като отдолу има отвор в който нацелваш винта който го държи с пристягаща скоба. Разхлабваш го (може да е шестограм или звезда). Винта е накриво и първо го намери с фенрче къде е точно. Не е нужно да го развиваш само го разхлаби.

6. Под таблото има декоративен елемент на 3-4 рапидки - махаш го.

7. Развиваш винтовете които крепят таблото

8. Изваждаш внимателно таблото и разкачаш куплунзите.

Нещо такова трябва да е но не съм го правил на А6 и може да съм забравил някоя от стъпките. :steinigung:

АВЕ БРАТО БЛАГОДАРЯ ВСЕПАК,НО ТИ ТОЛКОВА ЗА ШМАТКА ЛИ МЕ ВЗЕ ВЕ?

КВО МЕ НАПРАВИ ТИ,ЗА ДВЕ КРУШКИ МЕ КАРАШ ЧАК ВОЛАНА ДА ВАДА..............?

ИЗВИНЯВАИ АКО НЕСИ МЕ РАЗБРАЛ ПРАВИЛНО ИЛИ АКО АЗ НЕСЪМ ОБЯСНИТ ТОЧНО!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АВЕ БРАТО БЛАГОДАРЯ ВСЕПАК,НО ТИ ТОЛКОВА ЗА ШМАТКА ЛИ МЕ ВЗЕ ВЕ?

КВО МЕ НАПРАВИ ТИ,ЗА ДВЕ КРУШКИ МЕ КАРАШ ЧАК ВОЛАНА ДА ВАДА..............?

ИЗВИНЯВАИ АКО НЕСИ МЕ РАЗБРАЛ ПРАВИЛНО ИЛИ АКО АЗ НЕСЪМ ОБЯСНИТ ТОЧНО!!!

колега, не бързай с изводите, щото ако А6-цата ти е С5 може и да се наложи да свалиш волана( не съм 100% сигурен) :stupid: а в първото мнение можеше да драснеш коя А6 караш :steinigung: айде със здраве :stupid:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АВЕ БРАТО БЛАГОДАРЯ ВСЕПАК,НО ТИ ТОЛКОВА ЗА ШМАТКА ЛИ МЕ ВЗЕ ВЕ?

КВО МЕ НАПРАВИ ТИ,ЗА ДВЕ КРУШКИ МЕ КАРАШ ЧАК ВОЛАНА ДА ВАДА..............?

ИЗВИНЯВАИ АКО НЕСИ МЕ РАЗБРАЛ ПРАВИЛНО ИЛИ АКО АЗ НЕСЪМ ОБЯСНИТ ТОЧНО!!!

Колега така следващия път няма да получиш помощ от никого.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АВЕ БРАТО БЛАГОДАРЯ ВСЕПАК,НО ТИ ТОЛКОВА ЗА ШМАТКА ЛИ МЕ ВЗЕ ВЕ?

КВО МЕ НАПРАВИ ТИ,ЗА ДВЕ КРУШКИ МЕ КАРАШ ЧАК ВОЛАНА ДА ВАДА..............?

ИЗВИНЯВАИ АКО НЕСИ МЕ РАЗБРАЛ ПРАВИЛНО ИЛИ АКО АЗ НЕСЪМ ОБЯСНИТ ТОЧНО!!!

абе брато в елзата (ако знаеш какво е елза) е дадено от ауди да се сваля и волана, затова човека ти го е написал така.

това че става и без да се сваля волана ти е като бонус информация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми сваляха таблото без да свалят волана (ако не се лъжа нещо). Само се маха пластмасата под таблото и се развиват 2 болта (пак не съм 100% сигурен, но така си мисля).

Не знам как е при по старите A6-ци, но на по-новите т.е. C5 няма какво толкова да сменяш. Май можеш само 2-3 лампи да смениш, ако таблото е с бордови компютър още по-малко. За пример - ако ти изгори лампата примерно за подгряващите свещи се сменя цялото табло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...