eniac Публикувано 2 Май 2008 Доклад Share Публикувано 2 Май 2008 Здравейте колеги!Преди около 2 седмици се появи проблем. Бях изкарал B3-ката за вечерна разходка и нали знаете каква е ситуацията - хвърчат наляво и надясно голфчета и други подобни бавни и яростни, та се наложи да им окажа нужното внимание и да понастъпя и аз. Не съм я цедил много, но все пак си покарах по-бързичко. Като прибрах колата обаче, ми замириса на масло. Отворих отпред и видях че има масло по капака на главата. Явно гарнитурата пак е за смяна. И казвам пак защото преди около 10 месеца я сменяхме отново. Тогава майстора ми каза - дай 7 лв и купи коркова. Тогава си спомням че бях чел тук във форума, че гумените гарнитури са по-добри. Та... сега казах на баща ми, да купи гумена. Какво ще кажете вие? Гумената наистина ли е по-добра или има и друг вид, защото не съм запознат с видовете които се предлагат.Благодаря предварително на тези които ще се включат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 2 Май 2008 Доклад Share Публикувано 2 Май 2008 наистина гумената е по-добра,вземи си такава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eniac Публикувано 2 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2008 наистина гумената е по-добра,вземи си такаваТака и мисля. Само ме притеснява, това че за толкова кратко време изби тази. ОК, корковите са по-лоши, но за 10 месеца... Може ли проблема да е на друго място? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura Публикувано 2 Май 2008 Доклад Share Публикувано 2 Май 2008 опитай с две гумени гарнитури на един път ги сложи и сам сигорен 100% че нямя да имаш повече проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doco78 Публикувано 2 Май 2008 Доклад Share Публикувано 2 Май 2008 Здравей колега ще ти кажа само че нямаш никакъв проблем.Просто си сменяй гарнитурата всяка година с коркова по евтино е само 5 лв .След като я смениш можеш и да си почистиш и мрежения филтър който е на капака на клапаните.Относно гумената за мен е по добра но надали ще намериш оригинална тези които ги продават са около 20 лв но гаранция .А за колегата sladura не си го и помисляй да правиш такъв опит. Карай си със здраве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eniac Публикувано 2 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2008 Здравей колега ще ти кажа само че нямаш никакъв проблем.Просто си сменяй гарнитурата всяка година с коркова по евтино е само 5 лв .След като я смениш можеш и да си почистиш и мрежения филтър който е на капака на клапаните.Относно гумената за мен е по добра но надали ще намериш оригинална тези които ги продават са около 20 лв но гаранция .А за колегата sladura не си го и помисляй да правиш такъв опит. Карай си със здравеИ мен не ми се вижда добър вариант с две гарнитури една върху друга. А това за филтъра - разкажи малко повече къде точно се намира, какво точно филтрираи тоя филтър и по принцип трябва ли да е практика неговото почистване. Днес забелязах и друго - проверих нивото на маслото и едва стига до долната чертичка. Предполагам, трябва да се долее, но има ли значение какво ще сложа, че не помня това което е вътре какво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 2 Май 2008 Доклад Share Публикувано 2 Май 2008 колега нестава с две гарнитури(това са глупости),през този филтър преминава маслото преди да смаже разпределителния вал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eniac Публикувано 3 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2008 Лоши новини - майстора каза че за този двигател нямало гумени гарнитури. Колата е Audi 80 B3 2.0i двигател - 3A, 89г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 3 Май 2008 Доклад Share Публикувано 3 Май 2008 Корковата я сменях на 3 месеца докато си карах Кадетчето. По едно време бяха пуснали коркови дето са промазани с нещо черно (гумиран корк ) ... проблема е, че и те не карат много.Не се опитвай да слагаш силикони, не става... пробвах поне 3 вида силикон и в крайна сметка самата гарнитура се напояваше с масло и пак изпускаше. Дори една я намазах изцяло със силикон, оставих я да изсъхне и пак не стана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 3 Май 2008 Доклад Share Публикувано 3 Май 2008 ...през този филтър преминава маслото преди да смаже разпределителния валКолега тука става на въпрос за филтъра за картерните газове - една мрежичка в задния край на капака на клапаните и излиза оттам едно гумено маркучле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura Публикувано 3 Май 2008 Доклад Share Публикувано 3 Май 2008 Става поне така ми казаха ама колко ще издаржи незнам дано и да не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 3 Май 2008 Доклад Share Публикувано 3 Май 2008 опитай с две гумени гарнитури на един път ги сложи и сам сигорен 100% че нямя да имаш повече проблемА-а-а-а-а-а вие в Гоце Делчев така ли прайте ве! Виж, най-добре да опита с 3 гарнитури, та да е сигурен напълно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura Публикувано 3 Май 2008 Доклад Share Публикувано 3 Май 2008 Еми да най-добре който разбира тука се спира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_an Публикувано 4 Май 2008 Доклад Share Публикувано 4 Май 2008 Здравейте колеги!Преди около 2 седмици се появи проблем. Бях изкарал B3-ката за вечерна разходка и нали знаете каква е ситуацията - хвърчат наляво и надясно голфчета и други подобни бавни и яростни, та се наложи да им окажа нужното внимание и да понастъпя и аз. Не съм я цедил много, но все пак си покарах по-бързичко.абе клиопчо,нали и аз съмкарал алди и сега карам голф и мога да ти кажа че с него ще ти порна дуперо отсеиде! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 4 Май 2008 Доклад Share Публикувано 4 Май 2008 абе клиопчо,нали и аз съмкарал алди и сега карам голф и мога да ти кажа че с него ще ти порна дуперо отсеиде! Eгати коментара... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ASEN55 Публикувано 4 Май 2008 Доклад Share Публикувано 4 Май 2008 абе клиопчо,нали и аз съмкарал алди и сега карам голф и мога да ти кажа че с него ще ти порна дуперо отсеиде! баси и пи4а ти сисе разме4тал нешто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 5 Май 2008 Доклад Share Публикувано 5 Май 2008 sladura ot Гоце Делчев ли си бря? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eniac Публикувано 5 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2008 абе клиопчо,нали и аз съмкарал алди и сега карам голф и мога да ти кажа че с него ще ти порна дуперо отсеиде! Ти си си за голф, пич. Защо си се мъчил с Ауди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cegavara Публикувано 5 Май 2008 Доклад Share Публикувано 5 Май 2008 (Редактирано) абе клиопчо,нали и аз съмкарал алди и сега карам голф и мога да ти кажа че с него ще ти порна дуперо отсеиде! Където кажеш- когато кажеш имаш преднина 10 метра! купе 2.3 досега такова животно като голф никога не ме е дърпало...и то с много назад остава! Няма gti няма тън мън Редактирано 5 Май 2008 от cegavara Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Namesake Публикувано 5 Май 2008 Доклад Share Публикувано 5 Май 2008 Ти си си за голф, пич. Защо си се мъчил с Ауди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura Публикувано 6 Май 2008 Доклад Share Публикувано 6 Май 2008 sladura ot Гоце Делчев ли си бря?Не точно но близко сам до Гоцето Защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване