Jump to content

A6 c5 1.8Т съвет


shpeksi

Recommended Posts

Засилил съм да си взимам а6 с5 1.8Т и намерих една с здрав салон, здраво окачване и без забележки отвънка, но като я карах забезязах че като спирам оборотите отиват на 800 и веднага си връщат на 900. А на място играят в рамките на 50 оборота. Иначе добре се ускорява. Водих я да и гледат дали има грешки на компа, но нямаше никакви. Казаха, че двигателя работи неравномерно и може да е от свещи или други дребни нища. Ако някой колега е имал същия проблем нека да сподели как го е решил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че от свещи играят оборотите. При мен оборотите падат рязко до 1100 и после плавно до 900. За грешките, покарай малко за да направи грешки ако има и тогава я гледай. Мойта като и изтриха грешките, след 1 месец пак имаше грешки от типа - няма връзка с ламбда сонда 1.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че от свещи играят оборотите. При мен оборотите падат рязко до 1100 и после плавно до 900. За грешките, покарай малко за да направи грешки ако има и тогава я гледай. Мойта като и изтриха грешките, след 1 месец пак имаше грешки от типа - няма връзка с ламбда сонда 1.

Аз я карах 15 километра до сервиза и я форсирах няколко пъти до 5к оборота, това не е ли достатъчно за да се появят грешките ако има такива ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да е достатъчно. Също така провери дали има грешки в секция табло, не само двигател. Доста често се появяват проблеми с климатроника. Ако те интересува нещо друго питай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да е достатъчно. Също така провери дали има грешки в секция табло, не само двигател. Доста често се появяват проблеми с климатроника. Ако те интересува нещо друго питай.

Ами като давах газ до ламарината не би ли трябвало като се включи турбото колата да дръпне малко па рязко ? И другото което искам да питам, ако я заведа в Юнитрейд дали ще и намерят проблема ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мене ми играеха оборотите, с 1,8 т - но след по4истване на дросел клапата сякаш се оправи това

Колко километра си минал оттогава ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

400-500 километра за 1 седмица след чистенето, и засега са бетон оборотите-900, при положение 4е замо свалих маркуча към колекторите и с парцал чистих, някой колеги направо свалят целия дросел и мъркучите от въздушния филтър, ама мен ме беше страх да пипам чак толкова, ама по натам мога до някой сервиз да отида да почистят всичко както си трябва, иначе по тези мъркучи и дросела - масло, мизерии, ужас,ама може да е от нещу дребно, щом компа не засича нищо-свещи бобини

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И до Юнитрейд ходих и го гледаха и казаха, че всичко е наред а това дето малко мърдат оборотите е от дроселовата клапа. Така, че ще го взимам :):rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай го! После да се похвалиш!!

Ако не е тайна ще споделиш ли каква му е цената!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...