Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Audi A8 се тества вече на "Нордшлайфе"

За пръв път, новият флагман на Audi бе засечен от автопапараци на пистата Нюрбургринг в Германия. Както обикновено, информацията е оскъдна и повечето неща са само спекулации. От скоро циркулират слухове по медиите, че лимузината от Инголщат ще доминира с иновационна хибридна система, която ще се различава от тази на Mercedes-Benz S-Class и Серия 7 на BMW.

В днешни дни, повечето производители се стремят двигателите им да бъдат по-икономични, но в същото време и значително по-мощни.

Традиция при този модел ще остане и удължената база, която се нарича A8L. Почти е сигурно, че бензиновия двигател с обем 4,2-литра FSI V8 ще продължи да се монтира в A8 с някои леки модернизации и малко по-висока мощност.

Обаче все още не е ясно, дали ще бъде използван и компресорния V6, който сега се монтира на A6 и S5. Изцяло новото поколение на A8 ще използва най-новата версия на системата за двойно задвижване на колелата - Quattro.

От Audi заявяват, че серийното производство на новият флагман ще започне през лятото на идната година в завода в Некарсулм, Германия.

audi-a8-nurburgring-2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специалистът по тунинг на Audi - B&B, показа пълен пакет за новите Audi A5/S5 кабриолети. Тунерите са се погрижили за тях с нов аеродинамичен кит, 20-инчови алуминиеви джанти с гуми 255/30, регулируемо окачване и големи ауспуси.

Най-малкият А5 Cabrio е задвижван от 2.0 TFSI. Той бива подложен на няколко интервенции:

Stage1 - 250 к.с. и 400 Нм въртящ момент

Stage2 - 260 к.с.

Stage3 - 295 к.с.

Stage4 - 310 к.с. и 465 Нм въртящ момент

Ето и линк към цялата статия:

http://www.autotrend.bg/news/read/198

post-12244-1255614423.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми защо пък трябва да четете новините в тоя сайт :blink: редовно там статиите са леко казано малоумни,а хората които ги пишат си нямат идея за ко иде реч :D

Аз лично намирам новините в този сайт http://www.autoblog.nl/

А по темата Ауди някой случайно да му се намира тази снимка в по-голям формат :rotcol: нещо не мога да намеря из гугъла :) има много на бели Q7 Caractere но с този цвят не открих други :rotcol:

Ето заповядай :)

http://www.autotrend.bg/news/photos/183 - втората снимка :wub:

Редактирано от sexpodmosta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малкият R8!

Новото R4 идва на базата на e-tron concept

Ето четири снимки с които Audi доказват, че се интерсуват силно от територията на спортните електрически автомобили. Това е R4 - серийна версия на e-tron concept, разкрита септември месец във Франкфурт. R4 се очаква да се произвежда и с бензинови двигатели, като по този ще зарадва много фенове, чакащи по-достъпна версия на R8.

Когато e-tron се появи на сцената на Audi във Франкфурт, предизвика огромен интерес от страна на журналисти и посетители, с неговото впечатляващо електрическо задвижване и вредни емисии = 0. Сега в момента президента на Audi of America - Йохан де Нисхен потвърждава R4, като конкурент на Tesla Roadster. Очаква се компанията майка - Volkswagen да подпомогне проекта, като R4 най-вероятно ще ползва платформата на Porsche Boxster.

Повече информация и снимки от източника: www.autotrend.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B&B Audi Q7 V12TDI

Дизелова наслада

B&B Automobiltechnik разкри няколко тунинг пакета за фейслифта на Audi Q7.

За върховият Q7 6.0 V12TDI, който стандартно е екипиран с 500 к.с. и 1,000Нм въртящ момент, компанията пуска Stage 2 пакет(2500 евро), който основно разполага с подобрена електроника и модифицирано турбо(приложено е по-голямо налягане). Благодарение на тези промени двигателят е способен да пусне 565 коня на свобода, а въртящият момент скача на 1220 Нм. Ако това не ви се вижда, кой знае какво като разлика, то B&B са готови да настроят ECU модула така, че V12TDI да произведе 595 к.с. и 1270 Нм.

За Q7 4.2TDI компанията предлага Stage 1 и Stage 2(4950?). Последният разполага с 400 к.с. и 900 Нм. Ускорението от 0 до 100км/ч на тунингованият SUV с този пакет се постига за 6 секунди.

Цялата статия от източника: www.autotrend.bg

post-12244-1255697280.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi крие новият А1 под тежка маскировка

След като ви информирахме, че от немската компания възнамеряват бъдещия А1 да се предлага с няколко версии на каросерията, няколко дни по-късно се появиха шпионски снимки направени от автопапарак. На този етап е малко спорно да се говори, но почти е сигурно, че в момента се тества A1 с 3-врати. Нищо чудно, ако накрая се окаже модела тип хечбек.

Макар и под дебела маскировка, може да се каже, че серийната версия ще запази много от чертите на прототипа показан миналата година.

Цитирайки Петер Шварценберг от Борда на директорите на Audi, отговарящ за маркетинга и продажбите, той казва: „Ще започнем с „тривратка” която ще предложим с няколко двигателя. Какво ще последва? Ами вижте семейство A3 – нещо подобно ще се случи и с Audi A1."

Когато пристигне в дилърските центрове на фирмата, A1 ще се предлага с широка палитра от дизелови и бензинови агрегати. Няма да се учудим, ако има електрическа версия или пък някакъв хибрид, който ще комбинира двигател с вътрешно горене (TSI/TDI) и електромотор, захранван от литиево-йонни акумулаторни батерии.

audi-a1-2.jpg

audi-a1-1.jpg

pid.1077.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MFK тунингова старата генерация на Audi RS6

Old School

Дори първата генерация на Audi RS6(C5) отдавна да е заменена от новата, някои тунинг компании изпитват симпатии и малко носталгия към седанът и комбито на старото RS6. Именно за това, "MFK" предлагат тунинг пакет за немската спортна машина, който включва промени по двигателя, нова изпускателна система и препрограмиран ECU модул. Тези промени спомагат на 4.2-литровият V-образен "осмак" да увеличи мощността си от 450 к.с. на 520 к.с.

Подобренията по двигателя не са единственото нещо, което правят тунерите от MFK. Нови по-големи отвори за въздух са разположени в предната броня с цел по-добър въздушен поток. 20-инчови джанти боядисани в черно(+ сребрист кант) обути във високоскоростни гуми Dunlop с размери 285/20 R20, завършват по-спортната визия на старото RS6. Разгледайте галерията на MFK RS6 след статията.

Източник: http://www.autotrend.bg/news/read/205

MFK-Audi-RS6-2.JPG

MFK-Audi-RS6-4.JPG

MFK-Audi-RS6-3.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вносителят на Audi – Порше БГ стана официален спонсор на Българската ски федерация

Вносителят на Audi за България - Порше БГ стана официален спонсор на Българската ски федерация (БФСки), обявиха днес Цеко Минев, председател на федерацията и Томас Рушицка, изпълнителен директор на Порше БГ.

На специална церемония в шоурума на Audi в „Порше София Запад" двамата подписаха договор за сътрудничество за 3 години.

Като официален спонсор на БФСки Audi предостави 9 автомобила за нуждите на състезателите и тренировъчния екип. Седем от автомобилите са високо проходимите Audi Q5, а останалите два автомобила са от емблематичния за марката хечбек модел с линия на купе Audi A3 Sportback. SUV моделът Audi Q5 е с двулитров и трилитров TDI двигател. Автомобилите са с богато допълнително оборудване, включващо кожен салон, мултифункционален спортен волан и подгряване на предните седалки. Стойността на всеки от автомобилите Audi Q5 е 120 000 лева, а на Audi A3 Sportback – 60 000 лева. Всички автомобили се отличават с характерния за премиум марката Audi бял цвят на екстериора, който отговаря на лайфстайла на ски спортистите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повтарям се с колегите преди мен, но новото Audi R4 :hilezh: ме остави без дъх http://www.autotrend.bg/news/read/202/0/0/...1%8F%D1%82%20R8!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано концепта на Е-Tron да се използва за това и да си е с ДВГ, а не някви тролеи да правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ексклузивно: Audi A8 идва с 4-цилиндров дизел | Нов V12 в процес на разработка

Американското автомобилно издание autoblog успя да хване в Audi A8 2011 в крачка, докато лимузината опакована в камуфлажно фолио обикаля Нюрбургринг.

Според информацията, най-големият двигател в гамата на A8 ще остане W12 (или V12), но се очаква да се разработва нов, а не да се използва този от предишната генерация. Също така обемът от 6.1 литра вероятно ще нарасне до 6.5-литра. Предполага се, че границата от 500 коня ще бъде прехвърлена, което е поне с 50 конски сили повече от сегашната "А8-ца". Вървейки надолу към по-слабите двигатели, се очаква V8 турбо агрегат с около 400 конски сили и система за изключване на цилиндрите, която би могла да "приспи" 4 от тях, ако не са необходими ( например в натоварените градски условия).

Истинската черешка на тортата обаче е, че от немската компания работят върху 2.0-литров дизел с две турбини и мощност около или малко над 200 к.с. Ако такъв агрегат бъде използван, то лимузината ще бъде директен конкурент на 4-цилиндровата S-класа "BlueEfficiency".

С нетърпение очакваме дебюта на новата А8-ца на автомобилното изложение в Детройт през Януари месец 2010г. Разгледайте снимките, които autoblog се успели да направят по време на тестовете на Audi A8 2011.

Източник: http://www.autotrend.bg/news/read/251

Audi%20A8%20spied%20autoblog-4.jpg

Audi%20A8%20spied%20autoblog-2.jpg

Audi%20A8%20spied%20autoblog-1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде пак глупости, ама не мога да се сдържа... от къв зор им е на Ауди да увеличават обема на W12 двигателя.... всеки с малко мозък в главата ще се сети че напоследък тенденцията е да се намаляват обеми и цилиндри и с турбини и компресори да се вади повече мощност от по-малки двигатели.... и със сигурност в най-скоро време почти няма да има двигател без турбина или компресор. Ама не, ауди ще увеличават обема на 6 литровия до 6,5 ... за ков, да конкурират 65амг ли, кой си е 6.2 ама тва е друга тема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде пак глупости, ама не мога да се сдържа... от къв зор им е на Ауди да увеличават обема на W12 двигателя.... всеки с малко мозък в главата ще се сети че напоследък тенденцията е да се намаляват обеми и цилиндри и с турбини и компресори да се вади повече мощност от по-малки двигатели.... и със сигурност в най-скоро време почти няма да има двигател без турбина или компресор. Ама не, ауди ще увеличават обема на 6 литровия до 6,5 ... за ков, да конкурират 65амг ли, кой си е 6.2 ама тва е друга тема

Според мен има хора сред купувачите на този тип коли, за които размера има значение. Те са си грандомани и искат да кажат: карам 6.5 W12, а не 3.5 V6 турбо. Освен това май всеки който си купи подобна кола не го притесняват парите. А и все пак е флагман тая кола :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е така, съгласен съм, но тенденцията на марките е такава че смаляват двигателите, за да намаляват разходи, вредни емисии и т.н. щом и S/RS4 слизат на V6... S5 слезна на V6... такава просто е тенденцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mercedes губи лидерството си пред BMW и Audi

Auto.dir.bg - 26 Октомври 2009, 10:04

Автомобилите марка Mercedes-Benz губят лидерските се позиции на световния пазар на луксозни коли заради силната конкуренция от страна на Audi и BMW, съобщава „Дойче Веле".

След 40 години лидерство на пазара на луксозни коли Mercedes-Benz слиза на 3-а позиция.

През следващата година Audi ще изпревари своя конкурент по продажби, се казва в прогноза на Центъра за автомобилни изследвания CAR. Основните причини за спада на продажбите на коли Mercedes според директора на центъра CAR Фердинанд Дуденхьофер са недостатъците в стратегията за разработване на нови модели от концерна Daimler. Например, ако BMW започва продажбите на малки джипове X1 още през тази година, а Audi излиза със своя модел Q3 през 2011 г., аналогичният модел на Mercedes ще се появи на пазара едва през 2013 г. Още едно обяснение за провалените продажби на Mercedes е усилването на позициите на Audi на китайския пазар, където търсенето на луксозни коли е много голямо. Освен това Audi може да се възползва от технологиите на своята компания-майка - концерна Volkswagen. По този начин производството излиза по-евтино отколкото на Mercedes. И ако Audi изпреварва Mercedes по икономичност на производството, в областта на екологично чистите и икономични мотори водеща е BWM. Въпреки загубите на позиции на световния пазар Mercedes и през следващата година ще остане първи в родната Германия, макар и с минимална преднина от само 20 хиляди продадени автомобила повече.

http://auto.dir.bg/2009/10/26/news5279605.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми крайно време беше тази информация да стане публично достояние. Тя битката от доста време е между Ауди и БМВ. Няма как мергелите да останат номер1 разчитайки само на стара слава.

Редактирано от sexpodmosta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A4 Avant "Black Arrow" | Avus Performance

Продължавайки любовта си към черни Audi-та, немската тунинг компания Avus Performance "дръпна завесите" пред последния напомпан модел от Инглощад - Audi A4 Avant "Black Arrow". Автомобила, който наблюдавате на снимките е оборудван с 2.7-литров турбо дизел, който е оптимизиран с "Stage1" пакет. Резултата от намесата на тунерите е 230 к.с. и 485 Нм максимален въртящ момент. Стандартно този двигател разполага с 190 коня и 400 Нм.

От компанията казват, че не е задължително да притежавате точно 2.7-литровия дизел, за да го "зарадвате" с подсилваща операция. Avus ще тунинговат 2.0 TDI и 3.0 TDI моделите, също.

Като оставим настрана факта, че от Avus обожават черния цвят, ще видим, че освен наместа по двигателя, това комби разполага с 21-цолови джанти (черни разбира се) и по-ниско окачване. Към момента не е обявена цена за тунинг предложението от компанията.

Ако ви харесва как работят немците, то можете да видите други техни проекти, като проследите линковете:

Avus вкара Audi TT-RS във висшата лига

Avus Performance разкрива Nissan GT-R в черен мат

Източник: http://www.autotrend.bg/news/read/289/

Audi-A4-Avant-Avus-2.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi And MIT Partner For AIDA, A Friendly In-Car Robot

mit-and-audis-aida-robot-driving-assistant_100232392_m.jpgmit-and-audis-aida-robot-driving-assistant_100232393_m.jpg

MIT and Audi's AIDA robot driving assistant

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Volkswagen се превръща в най-големият автомобилен производител. Прочети тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi разработва рали автомобил който не се нуждае от пилот

Audi разработва странен вариант на рали автомобил на базата на TTS.

Колата ще се движи автономно (без пилот) и ще участва в рали състезанието Pikes Peak в Колорадо, САЩ идната година. Автономната версия на TTS е разработвана от Електронната изследователска лаборатория на Volkswagen, Стамфордския университет и фирмата Sun Microsystems.

Създателите на автомобила твърдят, че той ще може да се движи със скоростта и стила на автомобилите управлявани от професионални рали състезатели. Управлението ще става дистанционно, като TTS ще бъде безопасен и надежден, въпреки че няма да има екипаж.

Контролната система за дистанционно управление е разработвана от Стамфордския университет и Sun Microsystems. Участниците в проекта твърдят, че тази система ще позволи на колата да се държи на пътя като нормален рали автомобил и да променя поведението си на различните пътни участъци и настилки.

AudiTT1.jpg

AudiTT2.jpg

Разработена е и специална система за безопасност, която ще спре автомобила, ако открие, че има опасност или колата излезе извън контрол.

От Audi са нарекли този автомобил Shelley, прякора на Мишел Мутон (Michelle Mouton), най-успешната жена в рали спорта, първата жена спечелила състезанието Pikes Peak. Тя победи зад волана на Audi Sport Quattro през 1985.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...