Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

значи в крайна сметка прототипа Sportsback Concept ще стане сериен модел A5 Sportsback, а не А7 както се говореше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A7 ще бъде на пазара до края на идната година

Audi не се забави с отговора на Mercedes-Benz CLS.

Новото Audi A7 ще бъде на пазара най-вероятно още до края на 2010 година, като модел на 2011. За първи път фирмата от Инголщад показа прототип на Audi A7 чрез концепцията Sportback през януари тази година в Детройт.

600-audi-sportback.jpg

Сега списание Auto Motor und Sport съобщава, че Audi A7 ще влезе в серийно производство в края на идната година в завода Neckarsulm. Така първото Audi A7 ще бъде на пазара в Германия в последните дни на следващата година. Рано през 2011 колата ще може да се купи навсякъде в Европа, а през второто полугодие и в Америка.

Най-вероятно европейската версия на A7 ще бъде с двигател с обем 2.8 литра и мощност 204 к.с. За САЩ обаче версията ще бъде по-силна - V6 с обем 3.0 литра и мощност 300 к.с. Скоро след появата на Audi A7 на пазара ще пуснат и още по-силна версия с двигател V8 и мощност 394 к.с.

Това обаче не е всичко. Ще има и RS7, който ще е с би-турбо V10 и мощност 600 к.с. Audi A7 първоначално ще се предлага с механична скоростна кутия с шест степени или с автомат с осем предавки. По-късно ще се предлага и версия с два съединителя и седем степени.

За САЩ всички версии ще бъдат оборудвани стандартно със системата 4х4 quattro, докато за Европа ще има и версии с предаване само към две колела. Окачването на купето с четири врати A7 ще бъде въздушно, за да конкурира подобния тип окачване при Mercedes CLS.

Първите прогнози са, че Audi ще успява годишно да продава по около 40 хиляди броя от този модел.

http://news.automedia.bg/read/7335.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi Q3

AudiA31.jpg

Това е Audi Q3, автомобилът който е най-новия член на семейството на Audi off-road.

Тези компютърни образи показват съвсем точно как ще изглежда компактния автомобил 4х4. Той ще се присъедини към големия Q7 и средния Q5.

Новият Audi Q3 идва на пазара с амбицията да конкурира BMW X1 и MINI Crossman. Това е нов пазарен сегмент за Audi. Този модел е създаден на базата на концепцията Cross Coupe Quattro, която беше представена през 2007 на автомобилния салон в Шанхай.

AudiA32.jpg

Сега става ясно, че основните пропорции от концепцията са запазени и при серийния модел. В дизайна има и доста от стилистиката на Q5. Шасито ще бъде от подобния по размери VW Tiguan. Ще има версии със задвижване на две и на 4 колела, като 4х4 ще бъде със системата Haldex, която виждаме и при Tiguan.

Колата ще се предлага с различни двигатели, сред които ще бъде и двулитровия турбодизел TDI с две версии на мощността – 138 и 168 к.с., както и бензиновия 2.0 TFSI, познат от Golf GTI с мощност 207 к.с. Скоростните кутии ще бъдат механична с шест предавки и DSG със седем скорости.

От Audi потвърдиха, че серийното производство на Q3 ще се прави в завода на SEAT в Барселона.

http://news.automedia.bg/read/7377.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започват тържествата по повод 100 години на Ауди

Само след два дни, в четвъртък започват тържествата по повод 100 годишнината на Audi.

По този повод в Инголщад, градът където е главната квартира на фирмата, беше монтирана гигантска статуя на Audi TT.

Скулптурата на колата (която беше показана за първи път през 2006 г. и досега е излагана в Берлин, Пекин, Хонг Конг и Мюнхен), има дължина 10.2 метра, широчина 4.5 метра, височина 3.25 метра и тежи 10 тона.

TT1(1).jpg

TT2(1).jpg

Основните тържества по повод сто годишнината на фирмата ще започнат в четвъртък с официална церемония с участието на Канцлера на Германия Ангела Меркел в Audi Forum.

TT3.jpg

На другия ден има огромно „Audi Rocks 100” парти с участието на групата Die Fantastischen Vier. След това в събота ще бъде отбелязана спортната история на Audi, като няколко от историческите спортни модели ще направят обиколка на пистата Донауринг. Накрая, в неделя в централната градска част на Инголщад ще има голям концерт на открито.

TT4.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа официална снимка на серийния Audi A5 Sportback

37dbcbb529a90e9483050ca5f11eddf9.jpg

Холандското издание Autoweek.nl публикува първата официална снимка на „купето с пет врати” Audi A5 Sportback.

Според информацията в изданието, този автомобил ще бъде представен на широката публика на 16 юли, (утре), в Инголщад по време на честванията на 100 годишнината на Audi.

Според известната информация за този модел, той има разстояние между осите от 2810 мм, а цялата му дължина е 4667 мм. Това означава, че Audi A5 Sportback има разстояние между осите и дължина, съответно с 2 мм и с 36 мм повече от седана A4. В същото време колата има височина с 36 мм по-ниска от тази на седана. Багажникът на А5 Sportback е само с 10 литра по-малък от този на комбито на А4.

Първоначално на „купето с пет врати” ще се монтират бензинови двигатели с обем 2.0 и 3.2 литра, съответно с максимална мощност 211 и 265 к.с. Дизеловите агрегати за А5 Sportback ще бъдат с обем 2.0, 2.7 и 3.0 литра, с мощност от 170 до 240 к.с. и максимален въртящ момент от 350 до 500 Nm.

Ще има и „гореща” версия на A5 Sportback, наречена S5 Sportback. Тя ще бъде с трилитров компресорен бензинов двигател с шест цилиндъра и мощност от 333 к.с.

В Германия базисната версия на автомобила ще струва малко повече от 36 000 евро и ще бъде в продажба от септември.

http://www.autoweek.nl/autonieuws/12165/Ge...di-A5-Sportback

http://news.automedia.bg/read/7421.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Празнични новини

А5 Sportback

Audi публикува голяма галерия от снимки и нови данни за своето „купе с пет врати”, което ще бъде представено и на предстоящия автомобилен салон във Франкфурт.

Според немската фирма, новият член на семейство A5 „комбинира емоционалния дизайн и елегантност на купе, комфорта на седан и практичността на комби”.

Разбира се ако оставим настрана приповдигнатата емоционалност, това си е просто версия liftback с пет врати на A5 Coupe. Покривът слиза назад и това придава определена елегантност и в същото време динамичност на този нов модел.

mini-Audi-A5-Sportback-1.jpg

mini-Audi-A5-Sportback-3.jpg

Дизайнът на Sportback около третата (C-колонка) наистина е уникален и се съчетава по блестящ начин с вратите без рамка. Още по-красиво изглежда A5 Sportback със спортния пакет S-Line, който комбинира по-стегнато окачване и разположено по-близо до пътя тяло с по-големи лети джанти, променени брони, промени в страничните отвори за въздух, дифузьор и различни накрайници на ауспуха, както и нови прагове.

mini-Audi-A5-Sportback-40.jpg

mini-Audi-A5-Sportback-58.jpg

В интериора Audi вече налага различим стил, с характерна вътрешна част на вратите и на таблото. Като цяло разположението на инструментите не се различава съществено от това при A4 и останалите модели от семейство A5.

Audi-A5-Sportback-int1.jpg

Макар Sportback да е с 36mm по-нисък от седана A4, от Audi казват, че автомобилът с четири места предлага място над главите на пътниците, както и за краката им, съпоставимо с това при A4. Нещо повече, от Audi твърдят, че Sportback има обем на багажника от 480 литра, което е почти идентично с предлаганото от комби версията A4 Avant.

mini-Audi-A5-Sportback-bagaj.jpg

Ако задните две седалки бъдат сгънати обемът за багаж може да нарасне до 980 литра.

При двигателите на Sportback няма изненади. В Европа от септември колата ще се предлага със същия набор от двигатели, с който познаваме и моделите A4 и A5.

mini-Audi-A5-Sportback-dvig.jpg

Първоначално ще видим три бензинови агрегати - 2.0 TSI с мощност 180 к.с.и 211 к.с., както и V6HP 3.0 FSI с мощност 265 к.с, и три дизелови двигатели - 2.0 TDI с мощност 170к.с, 2.7 TDI с мощност 190к.с и V6 3.0 TDI с максимална мощност 240 к.с. Всички модели ще имат системата за генериране на електроенергия от използваната за спирачката кинетична енергия, която ще се складира в акумулатора.

Трите бензинови двигателя заедно с най-силният дизелов се предлагат и с постоянно предаване на движението към четирите колела (Quattro). От средата на 2010 г. на A5 Sportback ще се монтират още три двигателя, един от тях ще е новият трилитров компресорен V6 TFSI с мощност 290к.с, познат от A6 и от „горещия” седан S4 (където обаче мощността му е повишена до 333 к.с.).

mini-Audi-A5-Sportback-42.jpg

Ясни са и цените на A5 Sportback, като в Германия те ще варират от 33 650 евро за 2.0 TSI с мощност 180 к.с, до 47 950 евро за 3.0 TDI. Ето цените и на останалите версии на Audi A5 Sportback:

2.7 TDI к механична скоростна кутия с 6 предавки -39 300

3.0 TDI quattro 7-speed S tronic – 47 950

2.0 TFSI (132 kW / 180 hp) с механична скоростна кутия с 6 предавки – 33 650

2.0 TFSI (155 kW / 211 hp) quattro със 7-speed S tronic – 42 150

3.2 FSI quattro със S tronic – 47 000

mini-Audi-A5-Sportback-int2(1).jpg

Audi стартира производството на А1

Производството на най-малкия модел от Инголщад започва през октомври в Белгия.

„Движим се добре във времето“, казва шефът на брюкселския завод на фирмата Алфонс Динтнер. Малкото Audi всъщност ще се произвежда в белгийската столица. Това се отнася както за конвейра, от който ще слизат автомобилите, така и за основните компоненти. В средата на октомври трябва да са готови първите тестови автомобили, от които започват т.нар „нулева серия“ с готови за продажба бройки. Нулевата серия по принцип е предназначена за вътрешно разпространение към различните групи в самия концерн.

AudiA1.jpg

6a00d8341c083153ef011571163081970c-500wi.jpg

„Първите A1-бройки по улиците на Брюксел ще могат да бъдат видени в началото на лятото на следващата 2010 година", казва Динтнер. На ден ще се произвеждат по 500 екземпляра от новия модел, а от 2011 година концернът планира да продава по около 80 хиляди броя годишно. Освен моделът с три врати ще се появи и версия с пет, издава Динтнер. Заводът в Брюксел ще „глътне“ около 100 милиона евро инвестиция за модернизация и старт на производството.

В момента същият завод произвежда по около 290 автомобила VW Polo на ден, а също и по 130 Audi A3. Предвижда се производството на Polo там да бъде преустановено, така че заводът да стане изцяло територия на Audi.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17.07.2009, Румен Папазов, снимки: Audi

Ауди представиха официално новият си модел А5 Спортбек след месеци спекулации и шпионски снимки на колата.

Автомобилът има мек дизайн и прилича доста по-малко на комби-модел, отколкото по-малкото А3 Спортбек. Вратите на модела нямат рамки, което определено изчиства допълнитгелно линиите му.

Според вкуса на клиентите интериорът може да бъде както монотонен, така и силно контрастиращ. Четири самостоятелни места са обградени от изобилие от пространство във вътрешността на А5 Спортбек, а багажникът има обем от 480 литра, което е почти същия капацитет, с който разполага и комби-версията на А4.

Бензиновите варианти на колата ще са три - два от тях ще бъдат оборудвани с двулитров TFSI мотор, разполагащ с 180 к.с. в първата и с 211 к.с. във втората версия, а третият двигател ще бъде 3.2-литров V6, който ще предоставя 265 к.с. Ако предпочитате дизеловите агрегати, много би Ви допаднал двулитровия TDI мотор, който има особено впечатляващ разход на гориво. Моторът, който има 170 к.с. изразходва само 5.2 литра дизелово гориво на сто километра пробег, като за този разход разбира се помага и системата Start/Stop. Освен него моделът ще се предлага и с още няколко дизелови двигателя - 2.7-литров ТDI (190 к.с.) и 3-литров TDI (240 к.с.).

Следващата година пък от Ауди планират да представят още три нови двигателя за този модел.

Поръчките за новия модел вече се приемат, а базовата му цена е 33 650 евро. Колата ще може да бъде видяна в шоурумите на компанията от септември. Догодина обаче ще бъде показана и по-евтина версия на А5 Спортбек.

first_12478276834157297.jpg

first_12478277183516382.jpg

first_12478276839765547.jpg

first_12478276835922636.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аbt докараха мощността на Ауди S4 до 435 к.с.

снимки: Abt Sportsline

След МТМ, сега и Abt Sportsline решиха да отделят подобаващо внимание на Aуди S4, пренасяйки го в категорията на модела RS4.

Немските тунинг специалисти пуснаха в гамата си пакет, който сериозно повишава мощността на Ауди S4, докарвайки мощността на трилитровия V6 TSFI до 435 к.с.(333 стандартно). Въртящият му момент пък вече достига 520 Нм (440 стандартно).

Резултатът е достатъчно красноречив - половин секунда подобрение в ускорението от 0 до 100 км/ч (5.1 сек. за S4 и 4.6 сек. за Abt S4) и максимална скорост от 280 км/ч.

Двигателят е комбиниран със 7-степенната DSG трансмисия на Ауди. Ауспусите на тунингования модел са нови, както и джантите, които могат да бъдат поръчани в размер от 18 до 20 цола.

Abt разбира се препоръчват този кит да бъде съчетаван и със стайлинг пакета, който те предлагат за гамата на А4 и който може да бъде видян на снимките.

Цената за силовия пакет е 3800 евро, като към тях трябва да се добавят 60 евро за инсталиране и 130 за сертификация на TÜV.

first_12478300079071129.013.Mini3L.jpg

first_12478300089071129.013.Mini4L.jpg

first_12478300089071129.013.Mini5L.jpg

first_12478300089870699.jpg

first_12478300089071129.013.Mini2L2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Porsche влиза в състава на Volkswagen Group срещу 8 млрд. евро

Собствениците на Porsche – семействата Порше и Пих , са приели предложението на концерна Volkswagen за изкупуване акциите на производителя на спортни автомобили.

Цената е фиксирана на 8 милиарда евро, съобщава немският Spiegel, като се позовава на агенция DPA. Поглъщането на Porsche от VW ще стане на два транша – всеки за по 50% от акциите на Porsche.

След това Porsche ще стане десетата марка в групата VW.

Съгласно условията на сделката, фамилиите Порше и Пих ще получат 50% от акциите на обединената група, правителството на Долна Саксония ще получи 20% от пакета, а от 14.9 до 19.9% ще получат инвеститорите от Катар, които искаха за закупят част от Porsche.

Все още не е ясно какво ще стане с пакета от 51% от акциите на Volkswagen, който притежава Porsche.

Освен акциите на Porsche, концернът VW планира да изкупи и дилърската мрежа на фирмата, оценявана на три милиарда евро.

Получените средства ще позволят на Porsche да се оправи с натрупания дълг в размер на 9 милиарда евро.

Поглъщането на Porsche от Volkswagen трябва официално да бъде одобрено на 23 юли на специално заседание на Контролния съвет на Porsche.

http://news.automedia.bg/read/7454.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A1 ще цъфне в началото на 2010 година

audi-a1-10-590x417.jpg

В скорошно интервю за белгийския ежедневник “Le Soir” Алфонс Динтер, шеф на фабриката на Audi в Брюксел, потвърди, че във въпросния завод ще започне серийното производство на новия немски мъник A1. Процесът е планиран за октомври. Динтер твърди, че немският производител ще затвори фабриката през август за пет месеца, за да успее да я подготви за производството на А1. Компактната кола ще се появи в шоурумовете на Audi от началото на 2010 година.

audi-a1-3-590x417.jpg

Според Динтер А1 първоначално ще се предлага с три врати, а версията с пет врати – Sportback – ще последва малко по-късно. Базираният в Инголщад автомобилен производител показа мъника А1 през 2007 година под формата на Metroproject Quattro. В последствие по време на автомобилното изложение в Париж миналата година Audi показаха и А1 Sportback Concept.

audi-a1-4-590x393.jpg

Серийният модел ще остане доста близо до двата прототипа – но не очаквайте до производство да достигнат детайли като стъклата без рамки или агресивните брони. По същия начин стилът на интериора също ще бъде леко пипнат, така че да не изглежда прекалено екстравагантно.

audi-a1-5-590x393.jpg

По-дълъг и широк от Mini, премиум мъникът на Audi ще се предлага с няколко четирицилиндрови дизелови и бензинови двигатели с директно инжекционно впръскване, включващи най-новите 1.2- и 1.4-литрови TSI агрегати на

VW.

audi-a1-7-590x417.jpg

По непотвърдена информация Audi подготвят и открита версия с мек покрив. В сферата на спекулациите се намира и горещ спортен S1 с мощност от близо 200 к.с. Остава да видим…

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият Audi A8 прозира под покривало

Както вероятно знаете, Audi наскоро празнуваха своята стогодишнина и разкриха по този повод новия си модел A5 Sportback. Но това не изглежда да е всичко, тъй като немският автомобилен производител също така представи и тийзър на новия си флагман, А8. Както виждате от снимката, новият седан ще може да се похвали с нова решетка, вдъхновена от Sportback Concept, показан по време на тазгодишното издание на автомобилното изложение в Детройт. Също от там са заимствани и новите дневни LED светлини.

До колата стои Михаел Дик – член на управителния съвет на Audi. Ако погледнем към автомобила, можем да кажем, че той е вече завършен. Затова и не е ясно защо Audi решиха да представят новия си А8 по време на автомобилното изложение в Женева следващата година. Може би от немския производител смятат, че настоящият им модел има все още какво да даде на потребителите.

Какво се очаква в новия А8? Под каросерията ще има удължена версия на модулната платформа, ползвана в А4, но материалите ще бъдат много по-екзотични - алуминий и магнезий. Няма съмнение, че това не цели толкова ексклузивност, колкото намаляване на масата и подобряване на динамиката. Базовият модел ще остане със задвижване на предните колела. Със сигурност обаче ще има и вариант със задвижване на четирите колела – с най-новия quattro векторен SportDifferential, който разпределя въртящия момент индивидуално между двете оси, а след това индивидуално и между задните колела.

Сред очакваните агрегати са 3-литров V6 TDI двигател с 250 к.с., 3-литров V6 FSI с мощност от 290 к.с., 4.2-литров V8 TDI с 340 к.с., 4.2-литров V8 FSI с 372 к.с., както и 5-литров V10 с 620 к.с.

2010_audi_a8_teaser.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Нов дизелов двигател за Audi A3

Audi добави дизеловият common-rail 1.6 TDI към набора двигатели монтирани на A3.

Новият агрегат се комбинира със системата stop-start и ще замести досегашния 1.9 TDI при A3, A3 Sportback и A3 Cabriolet.

A31(1).jpg

Дизеловият TDI с обем 1.6 литра предлага същата мощност от 104 к.с. и максимален въртящ момент 250 Nm. както и замествания агрегат с обем 1.9 литра.

При версията на A3 с три врати потреблението на гориво обаче е по-ниско с 8% в сравнение с разхода на стария 1.9, а вредните емисии CO2 са само 109g/km.

Когато се комбинира с механична скоростна кутия с пет предавки, новият 1.6 TDI може да ускори A3 от място до 100 км/час за 11.4 секунди, а максималната му скорост е 194 км/час. Кабриото A3 ускорява за 12.2 секунди и има максимална скорост от 189 км/час.

Двигателят се комбинира и със системата за регенериране на използваната от спирачната система енергия. Цената на базисната версия на А3 с три врати и двигател 1.6 TDI започва в Европа от 20 200 евро (39 500 лева).

http://news.automedia.bg/read/7467.html

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MCCHIP предлага 400 к.с за Audi RS TSI

Версията RS 2.5 TSI на Audi TT е на пазара от съвсем скоро.

Въпреки това тунерите вече се захванаха с този най-мощен модел на спортния автомобил.

mini-Audi-TT-RS-MCCHIP-9.JPG

Стандартно колата е с турбодвигател с обем 2.5 литра и пет цилиндъра, който предлага 340 к.с. и максимален въртящ момент 450Nm. Сега една от първите доработки на TT RS идва от MCCHIP.

mini-Audi-TT-RS-MCCHIP-1(1).jpg

Доработката е съсредоточена върху двигателя, като се предлагат два пакета, един повишаващ мощността до 380 к.с. и максималния въртящ момент до 550Nm, и друг, постигащ мощност от 400 к.с.

В допълнение към промените в двигателя, немската тунингова фирма предлага и нови джанти за TT RS с размер 20 цола от Cargraphic и гуми с размер 255/30 R20 Continental.

mini-TTRSint.bmp.jpg

Цената на тунинг пакета от равнище едно е 899 евро. Цената на джантите и гумите обаче е доста по-солена – 6 600 евро.

http://news.automedia.bg/read/7479.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Audi R8 ще става електрически звяр

audi-r8-220x165.jpg

Oт няколко години насам едно от любимите неща за автомобилните производители е да представят различни хибридни системи по автомобилни изложения. Но сега като че ли пред нас предстои нова ера – ерата на изцяло електрическите автомобили. От известно време циркулират мощни слухове, че Audi ще бъдат едни от тези, които ще представят електрически спортен прототип по време на автомобилното изложение във Франкфурт. Очаква се концепткарът да бъде под формата на R8.

Вероятно колата ще бъде наречена R8 ePerformance. Мощността ще идва от големи мощни батерии, а електрически мотор ще задвижва колелата. Така колата няма да бъде хибрид, а ще си бъде изцяло електрически модел.

Предполага се, че подобна кола ще има серия любопитни промени по екстериора спрямо бензиновия си аналог. Все пак много от формите имат някакви функция именно заради конкретния агрегат. Това включва евентуално премахване на огромните въздухозаборници, които не са необходими в един електрически автомобил. Също така страничните отвори и тези в задната част ще бъдат модифицирани за друга цел. След като популяризираха LED светлините, R8 ще представи нова бяла версия на въпросните осветителни тела.

Един от конкурентите на Audi, а именно Mercedes, вече потвърди за плановете си да произвежда електрически вариант на своя суперавтомобил SLS AMG. Междувременно спекулациите са, че BMW ще тръгнат скоро по същия път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi работи върху новият RS4

Тези дни стана ясно, че производителят от Инголщад подготвя RS версията на четвъртото поколение A4. Както знаем, за сега Audi е представил S4. Информацията гласи, че RS4 ще бъде на пазара през пролетта на идната година, като автомобила ще бъде задвижван от V8 двигател.

Максималната мощност, която ще доставя няма да е повече от 450 к.с., това значи, че е с 30 к.с. повече от сегашния RS4 (този от снимките).

Няма да се изненадаме, ако във външния вид се появят доста стилови елементи заимствани от Audi TT RS. Отворите за въздух значително ще са нараснали.

Очаква се аеродинамичния боди-кит да е станал по-агресивен. Вътрешен човек от немската компания споделя, че новият автомобил е в почти завършено състояние, следователно има вероятност да дебютира в Женева, дори и по-рано. Да не забравяме, че Audi RS4 2010 ще бъде основен конкурент на BMW M3, Mercedes-Benz C63 AMG, както и Lexus IS-F.

pid.818.jpg

Очаквайте присъствието на Audi R8 Spider във втората част на Iron Man.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Финансови резултати на някои автомобилни фирми

http://news.automedia.bg/read/7596.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото Audi A8 отново пред обектива

Както знаем, новото поколение Audi A8 няма да дебютира на изложението във Франкфурт, а малко по-късно. Днес разполагаме със шпионски снимки на флагмана, който този път е покрит с доста малко черна максировка.

Интересното е, че компанията от Инголщад е решила да постави на радиоаторната решетка емблема от Mitsubishi, така, че хората да не му обърщат внимание. Освен тези изображения, в интернет побликуваха и тийзър снимка на новият модел. От нея става ясно, че "А8-цата" значително е еволюирала.

Когато се появи на пазара в началото на следващата година, модела ще стартира с четири двигателя, сред които ще бъдат бензинови и дизелови версии на 3,0- и 4,2-литровия V8 агрегат. По всяка веротност S8 ще бъде задвижван от V10 двигател, чийто обем е 5,0-литра и мощност около 600 к.с.

audi-a8-new-5.jpg

pid.833.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...