Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Audi S5 Sportback :)

Очаква се новото Ауди S5 Sportback да бъде с 333к.с.,да ускорява от 0-100км.ч. за 5.4сек. и да има среден разход на гориво от 9.7л. на 100км....максималната скорост ще бъде електронно ограничена на 250км.ч. :megacool:

344219_fr.jpg

В софия май има вече таково.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3D визуализация на Audi R10

От момента в който Audi пусна R8, все повече фенове започнаха да искат още и още по-впечатляващи суперавтомобили от немската марка. Audi отвърна на тяхното желание като пусна "Audi GT3" и "Audi R8 V10".

Вдъхновен от тези два модела, 23-годишният студент по индустриален дизайн, Маруан Бембли, решил да направи крачка напред, като създаде своя визия за R10. Както той го вижда, това ще бъде автомобил, с много лека конструкция и тегло от около 1200кг, но сърцето му ще бъде V10.

"Направих дизайн на автомобила, такъв какъвто вярвам, че ще бъде. Надявам се да ви хареса", казва Маруан Бембли (неговият псевдоним е LexOrABenz).

Въпреки, че това е само мечта на един студент, неговите 3D разработки са наистина впечатляващи и най-малкото могат да ни подскажат как би изглеждал един истински R10.

Източник: www.autotrend.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я и на български за тези, които не разбират английски:

MTM Audi TT-RS с 424 к.с.

Немските тунери от "MTM" наскоро анонсираха тунинг подобрения за новото Audi TT-RS. При нормални обстоятелства (когато никоя тунинг компания не се е домогнала до купето), двигателят произвежда 340 коня и максимален въртящ момент от 450 Нм между 1600 об/м и 5300 об/м. Според заводските данни, спринта до 100 км/ч се осъществява за 4.6 секунди.

Базата на MTM в случая е 2.5-литровия 5-цилиндров турбо агрегат, който се намира под капака на TT-RS. Първото нещо, което правят е да подменят ECU-то (Engine Control Unit) със специално тяхно разработено. Второто е да инсталиран нова спортна изпускателна система. Тези две промени, не само, че ще доставят по-добър звук (имаме предвид изпускателната система), но и ще позволят на двигателя да достига по-високи обороти и въртящият момент да бъде на разположение в по-широк диапазон.

Резултатите от тяхната работа са изразени в 3 силови ъпгрейда:

Stage 1 - 404 к.с. и 550 Нм

Stage 2 - 408 к.с. и 550 Нм

Stage 3 - 424 к.с. и 560 Нм

С последните настройки (Stage 3) ускорението от място до 100км/ч отнема 4.2 секунди. Максималната скорост е една идея под 300км/ч. ТТ-RS e екипиран с 19 или 20-инчови алуминиеви джанти "BIMOTO", според желанието на клиента.

Източник: http://www.autotrend.bg/news/read/349

MTM%20TT-RS-1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече красота и мощ в Audi A5

Модата в тунинга през последните години се задава от големи компании като Brabus, Mansory, Hamann, Edo Competition, Carlsson, Gemballa, MTM, Lumma Design и други. Те сякаш са се наговорили да лансират едни и същи концепции в стилистичното оформлeние на актуалните модели на водещите производители. По-малките фирми предпочитат да създават собствени разработки, които рязко се различават от общата модна линия, или да следват "големите", като не ги копират, а правят свои интерпретации на техните решения.

Пример за такава бутикова фирма е германската Senner Tuning , която усъвършенства Audi A5.

Тя явно е повлияна от модните линии на Carlsson - фирмата специалист в доработването на Mercedes-Benz.

За разлика от Carlsson обаче Senner Tuning залага на обратната комбинация - общ светъл фон (перлено бяло) и контрастиращи черни елементи, заради които дизайнерската линия на купето е наречена Dark Series. Пленителният външен вид Audi A5 е съчетан и с отлични динамични характеристики. Аеродинамиката на купето е подобрена и общото тегло е намалено. Използваните материали са карбонови, в това число и допълнителните елементи на броните, огледалата, лайстните на тавана и багажника.

Чрез оптимизиране на електронното управление на двигателя и подмяната на изпускателната система A5 разполага с още 60 к.с. спрямо заводските 240 к.с.

С множеството подобрения на Senner Tuning стилното Audi A5 развива 280 км/ч.

Перфектното държане на пътя се дължи на окачването от Bilstein.

Променливите нива на настройката на амортисьорите от серията B16 PSS10 правят чудеса на пътя. Естествено, ако водачът знае как да борави с този тип техника или обърне внимание на предписаните от Senner Tuning настройки за спортен тип каране.

Вижте опциите които се предлагат

Front.jpg

Audi_A5_Heck_03.jpg

DSC02729_2.jpg

DSC03813_2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъдещия Audi A8 с премиера в края на месеца

Audi е на път да разкрие изцяло новият А8, от трето поколение, съвсем скоро. По случай своята 100-годишнина, производителя възнамерява на 30 ноември този месец да направи официалния дебют на флагмана A8. Това ще се случи в навечерието на Design Miami.

Според компанията, лимузината която дълго време чакахме, ще бъде представена по един нов и различен начин в палатата на Audi в Маями.

Немския гигант има за цел да покаже културния и технологичен прогрес с новият автомобил. Това е и причината церемониалното откриване да носи името „Изкуството на прогреса”.

Дизайна на новото A8 ще бъде в стила на неговият роднина - А6. На лице ще бъдат модерните челни и задни светлини, широката употреба на LED технология, както и агресивното излъчване.

Говори се, че с появата на предстоящия А8, компанията ще разкрие и нови високо ефективни 4-цилиндрови агрегати, чиято мощност засега остава тайна.

Но е сигурно, че трилитровия TDI дизелов мотор няма вече да намери приложение в колата. Също така, автомобила ще използва най-новата версия на системата за двойно задвижване на колелата - Quattro.

audi-a8-1.jpg

audi-a8-4.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi разработва автомобил, който се движи без шофьор

Audi разработва кола, която може да се движи без намесата на шофьор. Концепцията се нарича Autonomous Audi TTS и е съвместна разработка на Volkswagen Group Automotive Innovation Laboratory и университета Stanford. Целта на проекта е да се намалят смъртните случаи при шофиране и също така да се намалят задръстванията по пътищата.

Безпилотното возило е оборудвано с автоматична drive-by wire система, контролираща кормилната система, газта, спирачките, скоростната кутия и ръчната спирачка, а чрез специална GPS система се осъществява връзката с пилотиращия софтуер.

Концепцията в момента се тества, но Audi съобщи, че ако всичко мине както трябва, ще пуснат автомобила в известното състезание Pikes Peak. Надпреварата ще се проведе през първото тримесечие на 2010 г. (Агенция Speed-Press)

photo_verybig_437516.jpg

Източник:

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=437516

ПС

А къде остана удоволствието от шофирането ? :grindev:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

With 420 horsepower, the "base" Audi R8 is a borderline supercar. But that wasn't good enough for some customers, so Audi began offering the R8 with the Lamborghini Gallardo-sourced 5.2-liter V10 powerplant with 520 ponies.

r8-raptor-630x.jpg

http://www.autoblog.com/2009/09/09/video-t...raptor-audi-r8/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкриха серийния Audi A7

Още преди да стартират първите тестове на серийния Audi A7, автопапараци заловиха четиривратото купе в някоя от фабриките на немската компания. Сами виждаме, че по колата няма камуфлаж. Засега повечето издания определят A7 като по-голям роднина на новият А5 Sportback, който е базиран на A5 с две врати.

Предлагащ повече лукс, в същото време повече пространство в интериора и последни технологии.

Мощни и икономични двигатели. Това в никакъв случай не може да бъде новото поколение A6, тъй като автомобила от снимките има силует на купе 4-врати и характерната за купе динамична линия на покрива.

В същото време колата е доста дълга и покривът се спуска стръмно към задната част.

Веднага впечетление създават новите челни светлини. Напълно в стила на новите модели, издадени напред заедно с решетката на радиатора. Точно както е при концепцията Audi Sportback. Макар и да не се вижда ясно от снимките, на капакът за багажното отделение е постваен аеродинамичен спойлер.

"А7-цата" използва видоизменена и удължена платформа на A5. Типично за купе, вътрешността ще доминира с 2+2 места, както и с новата, вече от второ поколение навигационна система MMI. Тя разполага с 6.5 инчов дисплей, който поддържа резолюция 800 x 480 и разчита на нов 600 MHz процесор.

Все още не е сигурно дали ще има "горещи" версии на Audi A7, например като S7 и RS7, но засега се очаква да бъде оборудван с редица модернизирани дизелови и бензинови агергати.

pid.1186.jpg

2010-audi-a7-2.jpg

Източник: TestDrive.BG

Редактирано от Хорейшио
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 години на TDI двигатели от Ауди - технология с голямо бъдеще

Ауди ще отпразнува още една много специална годишнина: 20-ия си рожден ден на TDI технологията.

През есента на 1989 г. Ауди 100 2.5 TDI - първото Ауди с директно впръскване на турбодизелов двигател беше изложено във Франкфурт на международното автомобилно изложение и постави началото на нова дизелова ера.

Още от тогава марката с четирите пръстена продължи да увеличава своята преднина и е с много успехи. След 1989 г., Ауди е произвела над пет милиона TDI двигатели и е сега водеща в търговията с широк гама от двигатели.

Те съчетават голяма стимулираща мощност, спортно шофиране и наслада на път с автомобил, пример за подражание и ефективност и демонстрират, че тази технология притежава да има голям потенциал за в бъдеще.

Ауди над 30 години е основополагаща марка за дизелови двигатели, първият от които е с пет цилиндров мотор направил своя дебют през 1978 г.

11 години по-късно, Ауди направи технологичен пробив с революция на пазара на дизелови мотори.

Под абревиатурата TDI - директно впръскване, принудително пълнене и изцяло електронно управление на двигателя - са били обединени, за да създаде изцяло ново измерение на задвижващата технология.

"20 години на TDI означава 20 години на напредък и динамична промяна, спортсменска мощност и ефективност," каза Майкъл Дик, член на Управителния съвет на управлението за техническо развитие в АУДИ. "TDI е основният фактор, който допринася за преднината на нашата марка в премиум сегмента. Тя се превърна в световна най-успешна по ефективност технология, която е несравнимия по отношение на мощност-гориво ефективност."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi поддържат интереса с тийзър за новата А8-ца

Остава една седмица до официалната премиера

Audi публикуваха ново видео тип "тийзър" (накратко: видеоклип в който не се разкриват много детайли, по-скоро целта е да се поддържа интерес сред аудиторията) на своя флагман A8. Неговата премиера е насрочена за 30-ти ноември в Маями. В този тийзър ще можете да видите няколко кадъра от решетката, предната част и стоповете на лимузината. Реално няма нищо впечатляващо, но все пак може да му хвърлите едно око, след статията.

http://www.autotrend.bg/news/read/370

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тунерите от Heffner Performance представиха видео клип на новото си туин-турбо Audi R8.

Специалистите от Heffner са съсредоточили работата си върху изпускателната система и двете огромни турбини. Тунерите са качили колата на дино-стенд, който е показал мощност от 536 к.с. на задните колела. Това означава, че без загубите в трансмисията колата разполага с 640 к.с.

Heffner ще предлага и по-мощна версия с 600 к.с. на колелата (720 к.с. на коляновия вал), която със 100-октаново гориво би трябвало да изпълни стандартната драг дисциплина 400 метра за 11 секунди. Колата също ще получи нов интеркулер и смукателен колектор.

Официални снимки на Heffner Audi R8 Twin Turbo се очакват веднага след като компанията приключи работата си по оптичния пакет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi прибави системата „stop-start” и на A3 2.0 TDI

Audi пусна нова версия на двулитровия турбодизел TDI A3. Колата е със системата „stop-start”.

Мощността е останала без промяна – 138 к.с. но средният разход на гориво е подобрен значително.

Сега според производителите колата има комбиниран разход от 3.7 литра на 100 км, докато без системата „stop-start” разходът при същия автомобил е 4.5 литра на 100 км.

Доста намалени са и вредните емисии от CO2 – от 134 г/км при стандартната версия до 115 г/км при новата.

Същата „зелена” технология се появява и при A3 Cabriolet 2.0 TDI, като средният разход при кабриолета с новата технология е подобрен от 4.6 литра на 100 км на 3.8 литра на 100 км. Вредните емисии при кабриолета падат от 139 г/км на 119 г/км.

За сравнение BMW 118d, който е с подобна „зелена” технология и близка мощност има среден комбиниран разход от 3.7 литра на 100 км и вредни емисии от 119 г/км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тунерите от Heffner Performance представиха видео клип на новото си туин-турбо Audi R8.

Специалистите от Heffner са съсредоточили работата си върху изпускателната система и двете огромни турбини. Тунерите са качили колата на дино-стенд, който е показал мощност от 536 к.с. на задните колела. Това означава, че без загубите в трансмисията колата разполага с 640 к.с.

Heffner ще предлага и по-мощна версия с 600 к.с. на колелата (720 к.с. на коляновия вал), която със 100-октаново гориво би трябвало да изпълни стандартната драг дисциплина 400 метра за 11 секунди. Колата също ще получи нов интеркулер и смукателен колектор.

Официални снимки на Heffner Audi R8 Twin Turbo се очакват веднага след като компанията приключи работата си по оптичния пакет.

ебах ги у загубите 120hp у тая трансмисия, а пък и защо само на задните колела, нали е quattro? :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Изглежда страхотно!

Чак страхото :hilezh:

Пък и това "БМВ"вече сме го вижали.

П.П.Лично мнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледалцата са като на Б3/Б4 - от вратите излизат :flipoff:

И като цяло някак има духа на Б4 авант като я гледам от пред под лек ъгъл :hilezh:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi закупува дял във ФК Байерн Мюнхен

Партньорството между ФК Байерн Мюнхен и Audi се пренесе на по-високо равнище.

От Audi съобщиха, че закупуват дял от 9.1% от акциите на футболния клуб. Това ще стане на три етапа между март и юли 2010, когато Audi ще закупи 2.5 милиона акции от клуба, на стойност 90 милиона евро.

Audi-FC-Bayern-Munich-0.jpg

„От 2002 година имаме тясно сътрудничество, като сме автомобилен партньор на FC Bayern, а сега взимаме директно участие в един от най-великите световни клубове. От моя гледна точка това е революционна, но в същото време и логична стъпка от която ще спечелят и двамата партньори", казва шефът по маркетинг и продажби на Audu, Петер Шварценбауер.

Един от най-известните шефове на ФК Байерн Мюнхен, Карл – Хайнц Румениге заяви, че „ новото равнище на сътрудничество ще отвори много богати възможности и за футболния клуб и за автомобилната фирма".

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледалцата са като на Б3/Б4 - от вратите излизат :)

И като цяло някак има духа на Б4 авант като я гледам от пред под лек ъгъл :)

:):lol::lol: извинявай, просто не се сдържах... ей на тия с Б3/Б4 ви има нещо :lol:

Едит: бъзикам се разбира се....някой да не се обиди :)

Audi R8 600hp twin-turbo

Dubbed the R10, the heart of the new four-ringed exotic is listed as a twin-turbo 5.0-liter V10 mounted amidship and pumping out 600 horsepower - through all four wheels, natch. The platform is tipped to be shared with sister company Lamborghini's upcoming replacement for the aging Murcielago, crafted from aluminum and supplemented with carbon fiber. While such a performance beast would encroach on Lamborghini's territory and, from the sound of it, even approach Bugatti's, the Volkswagen empire has proven particularly adept at packing segments with its own products, so anything's possible. AE says prototypes are already lapping the Nurburgring and could be ready for delivery by 2012.

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The new Audi A8: Live from Miami World premiere on November 30, 2009

- Audi is presenting the new A8 at the “Design Miami / Art Basel Miami Beach” trade fairs

- Hollywood star Lucy Liu to host the evening

- TV coverage, internet livestream and footage available

INGOLSTADT, Germany, Nov 26, 2009 - Information for TV stations, radio and online media for coverage of the world premiere of the new Audi A8. TV footage, video and audio statements will be available from November 30, 2009, 8:00 p.m. Eastern (December 1, 2009, 2:00 a.m. German time) via Audi MediaServices.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последният Хорх

audi_last_horch.jpg

Ние трябва да благодарим на Август Хорх за създаването на "Ауди".

Бившият инженер на Karl Benz , Август Хорх е създател на втората най-стара компания от оригиналните четири компании, които се обединяват под формата на Auto Union (първата е била Wanderer).

Но той бе Horch, чието име преведено на латински, стана "Ауди".

Последният автомобил Horch е построен в Ingolstadt през 1953 година и Ауди искаха да го намерят. Те поставиха тази задача на търсача на стари автомобили Ralph Hornung и той я приключи успешно в полетата на Западен Тексас.

Вижте на видео разясненията за търсенето и как могъщият V8 е намерил своя път към пасищата на lonely Lone Star.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...