bangieff Публикувано 9 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2008 Здравейте колеги,Трябва ли да махам и фаровете, за да докопам предните мигачи на А4(Б5) или си има някаква цака, която не се вижда на пръв поглед?Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 10 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 Не е нужно да сваляш фара. Мигачът се държи на фара с един плъзгач-щипка. Натиска се отгоре през гредата и се откопчава. И тогава издърпваш жмигавеца. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai Petrov Публикувано 11 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2008 (Редактирано) Ами аз сменях мигач и свалих и фар и един въздуховод и чудо... по-добре опитай както казва колегата vladi_di Редактирано 11 Юни 2008 от Nikolai Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koki_bg Публикувано 11 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2008 Ето малко инфо, надявам се да ти помогне.Фонари_передних_указателей.pdfFront_turn___signal.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bangieff Публикувано 12 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2008 Благодаря колеги,след малко ще направя опит Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1k Публикувано 21 Април 2014 Доклад Share Публикувано 21 Април 2014 Привет колеги, качвам снимков материал за смяна на крушка за мигач за модела А4/Б5 фейслифт - 2001 с цял фар и мигач. Мисля че тук е подходящо за да не пиша отделна тема. Наистина не е кой знае колко деликатно но нека има инфо.На снимка 1 позиция 2 са 2 болта торкс 25 или 30, позиция 1 е третия болт които за да се свали е хубаво да се свали капачката за смяна на крушките за фаровете и въздуховода към въздушния филтър, внимателно го отвиите за да не падне металната щипка на която се завива. Показано е на снимка 2. Развърта се през отвора до калника отгоре поз.1 с по дълъг торкс пак 25 или 30 (не се сещам точно кой номер).Фара се издърпва малко на страни и после напред, сменяте си крушката като е желателно да си проверите пластините в цокъла дали не са окислени и дали не са се разширилили, при мен бяха се разширили и не даваха контакт, крушката си беше здрава. При връщането на фара обратно на снимка 3 се вижда един щифт поз.1 който трябва да влезне в отвора поз.2, малко с наместване, които е показан на снимката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
H7NightBreaker Публикувано 25 Април 2014 Доклад Share Публикувано 25 Април 2014 Освен ако не ти е фейслифтов, не пипаш фара... (: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване