K4m3n Публикувано 13 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2008 VAG-COM Version: Release 311.2-N1 Fault Found:17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction P1200 - 35-00 - -Колеги ето тази грешка ми дава колата и си мисля, че турбината късно надува - някъде около 2200 оборота. Каква е причината и тази грешка за клапан N75 ли е? Ако сменя клапана, турбината ще започне ли да надува по-рано? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tuner Публикувано 13 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2008 ми ако искаш да пробваш,имам един N75 за 50лв,който ти давам гаранция 4е работи в нормални стойности(омове) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 18 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2008 На а4 е Н75 и като го смених колата ми си оправи сички проблеми. За а3 обаче нямам представа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 18 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2008 На а4 е Н75 и като го смених колата ми си оправи сички проблеми. За а3 обаче нямам представа...Смениха ми един клапан и се оправи, но дали е H75 нямам представа. Клапана беше кръгъл и държеше вакуум. Преди това смених един друг, но се оказа, че не е от него. Цената беше 107лв от Ауди. Важното е че се оправи де! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 26 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2008 (Редактирано) колега би ли казал каде се намира този клапан да не е на въздуховода на които се намира и Н75.там има един кръгал клапан които мисля 4е бе6е не6то за картерните газзове.дали него са ти сменили или баипасния клапан които е малко по долу.Поразрових се малко това е гре6ка за баипасния клапан. Редактирано 26 Юни 2008 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slipepower Публикувано 16 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!И при мен е такава сагата ........ клапана за картерните газове го смених и продължава да ми дава " Boost presure control valve n249 " иначе като карам със стоков мотор съм , се чува при рязко газ и отпускане все едно като излязъл звук от Blow off клапан не знам това нормално ли е ?Аз мисля че проблема е или в Н75 или в дивертър клапана (соленоид).............. Редактирано 17 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey_Kotsev Публикувано 16 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2014 Всъщност N249 не е N75. Чрез N75 се управлява директно актуатора на турбината. Този N249 ти е управление на blow off. При "по-модерните" коли блоу офа не се управлява директно от вакуума в колектора, ами минава през този n249. Аз бих препоръчал байпас на този n249, за да е механично отварянето, а не когато управлението прецени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 16 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2014 Да допълня само, че се намира под всмукателните колектори(за А4), като проследиш ваккум маркуча(тънкото маркуче) от КЪТ ООФ-а и ще стигнеш до него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi A3 200+ Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 колега, със същия проблем съм, и не е Н75, а е клапана който управлява, блоу офа, проследи маркуча които излиза от блоу офа и щеразбереш къде е клапана и аз съм със същата грешка колега, от време навреме ми я чука Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi A3 200+ Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 тва е при мен колега boost pressure control valve (n249) mechanical malfunction Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s.vidolov Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 (Редактирано) И аз да се включа с моя проблем ако K4m3n няма нищо напротив. За този маркуч който управлява дивертър клапана вчера му закачих един бууст метър да видя как седи въпроса с вакуума и .. При надуване на турбото там дава същата стойност както в колектора (8 psi) но разликата е, че в колектора при отпускане прави вакуум (-21 inHg) докато в маркуча преди дивертър клапана просто бууста бавно спада до 0 и не прави никакъв вакуум. Това нормално ли е? Отделно си мисля че въобще не ми разтоварва турбото и при вече трети сменен дивертър клапан ми се чува този звук: Някаква идея какво може да е? Колата си върви усеща се че надува турбото,но не върви както трябва когато я взех преди 8-9 месеца вървеше повече. Мотора ми е 1.8Т АГУ. Редактирано 17 Юли 2014 от s.vidolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey_Kotsev Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Този маркуч директно от колектора към блоу офа ли ти е или минава през клапан (N249). Ако е директно от колектора няма логика да е различно налягането в маркуча и колектора. Най-вероятно тоя клапан, който управлява блоу офа е проблема (освен ако няма някои сцепен маркуч). Редактирано 18 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s.vidolov Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 (Редактирано) Не не е директно минава някъде под всмуктелния колектор ... И ако е сцепен няма да държи налягането при бууст. Про мен само вакуума липсва. А отделно на блоу офф-а на малката тръбичка отгоре като надувам с уста не задържа никакъв вакуум. Може ли от това да е проблема? Тъпото е че вече трети блоу офф ми е така ... Редактирано 18 Юли 2014 от s.vidolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey_Kotsev Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Направи байпас на тоя Н249 - демек директно вакуум маркучето от колектора го свързваш към блоу офа. А на самия клапан му съединяваш двата изхода, които остават. Редактирано 18 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s.vidolov Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 Така няма ли да бърка нещо ECU-то ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey_Kotsev Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 Не. Ако се направи както трябва няма да бърка ЕКУ-то. Той клапана ще си работи (щрака), само че през него няма да има вакуум/налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s.vidolov Публикувано 19 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2014 Намерих проблема... Дивъртер клапана не ми държи вакуума и от там не работи. А иначе моята кола е без N249 и блоу оффа се управлява от всмукателя директно. Имам тъпия късмет да попадам все на счупени дивъртъри.... Ама така е с моргите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi A3 200+ Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 На кое казваш дивъртер клапан колега ? дай снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s.vidolov Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 https://www.google.bg/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=diverter+valve+1.8t Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi A3 200+ Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 блоу офа е това да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slipepower Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 Значи търся дивертър ? От къде го взе , на какви пари ? Този ъпдейтвания ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s.vidolov Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 Не, не е ъпдейтвания. Моя савет е от порше да си вземеш с отстъпката за ауди клуб идва 66 лв усиления 710N. Аз имам три в багажника дето се разхождат и нито един читав. Сега моя на колата пак е заминал в моргата имаха 4 нито един не работише като отидох да го заменя. Пробвай го твоя. Свали го и горе малката тръбичка трябва да държи и налягане и вакуум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey_Kotsev Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Силно препоръчвам Forge blow off! Няма нищо общо с оригиналния пластмасов 710N. Сменил съм 4 блоу офа и единствено с Forge нямам никви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro Irl Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Мдааа, колко кинти са тия блоу офф-и и от къде ги взимаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey_Kotsev Публикувано 7 Август 2014 Доклад Share Публикувано 7 Август 2014 около 220-230 USD са с доставката до БГ. И в комплекта си има смазка, 3 пружини за различни налягания, подложки... Втора ръка могат да се намерят по-евтино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване