Jump to content

Boost Pressure Control Valve (N249)


K4m3n

Recommended Posts

VAG-COM Version: Release 311.2-N

1 Fault Found:

17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction

P1200 - 35-00 - -

Колеги ето тази грешка ми дава колата и си мисля, че турбината късно надува - някъде около 2200 оборота. Каква е причината и тази грешка за клапан N75 ли е? Ако сменя клапана, турбината ще започне ли да надува по-рано?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На а4 е Н75 и като го смених колата ми си оправи сички проблеми. За а3 обаче нямам представа...

Смениха ми един клапан и се оправи, но дали е H75 нямам представа. Клапана беше кръгъл и държеше вакуум. Преди това смених един друг, но се оказа, че не е от него. Цената беше 107лв от Ауди. Важното е че се оправи де! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

колега би ли казал каде се намира този клапан да не е на въздуховода на които се намира и Н75.там има един кръгал клапан които мисля 4е бе6е не6то за картерните газзове.дали него са ти сменили или баипасния клапан които е малко по долу.Поразрових се малко това е гре6ка за баипасния клапан.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...

Цитиране на предходен пост!

И при мен е такава сагата ........ клапана за картерните газове го смених и продължава да ми дава " Boost presure control valve n249 " иначе като карам със стоков мотор съм , се чува при рязко газ и отпускане все едно като излязъл звук от Blow off клапан не знам това нормално ли е ?

Аз мисля че проблема е или в Н75 или в дивертър клапана (соленоид)..............

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност N249 не е N75. Чрез N75 се управлява директно актуатора на турбината. Този N249 ти е управление на blow off. При "по-модерните" коли блоу офа не се управлява директно от вакуума в колектора, ами минава през този n249. Аз бих препоръчал байпас на този n249, за да е механично отварянето, а не когато управлението прецени. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Да допълня само, че се намира под всмукателните колектори(за А4), като проследиш ваккум маркуча(тънкото маркуче)   от КЪТ ООФ-а и  ще стигнеш до него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, със същия проблем съм, и не е Н75, а е клапана който управлява, блоу офа, проследи маркуча които излиза от блоу офа и щеразбереш къде е клапана :) и аз съм със същата грешка колега, от време навреме ми я чука :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа с моя проблем ако K4m3n няма нищо напротив. За този маркуч който управлява дивертър клапана вчера му закачих един бууст метър да видя как седи въпроса с вакуума и .. При надуване на турбото там дава същата стойност както в колектора (8 psi) но разликата е, че в колектора при отпускане прави вакуум (-21 inHg) докато в маркуча преди дивертър клапана просто бууста бавно спада до 0 и не прави никакъв вакуум. Това нормално ли е? Отделно си мисля че въобще не ми разтоварва турбото и при вече трети сменен дивертър клапан ми се чува този звук: 

 Някаква идея какво може да е? Колата си върви усеща се че надува турбото,но не върви както трябва когато я взех преди 8-9 месеца вървеше повече. Мотора ми е 1.8Т АГУ. Редактирано от s.vidolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Този маркуч директно от колектора към блоу офа ли ти е или минава през клапан (N249). Ако е директно от колектора няма логика да е различно налягането в маркуча и колектора. Най-вероятно тоя клапан, който управлява блоу офа е проблема (освен ако няма някои сцепен маркуч).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не е директно минава някъде под всмуктелния колектор ... И ако е сцепен няма да държи налягането при бууст. Про мен само вакуума липсва. А отделно на блоу офф-а на малката тръбичка отгоре като надувам с уста не задържа никакъв вакуум. Може ли от това да е проблема? Тъпото е че вече трети блоу офф ми е така ...

Редактирано от s.vidolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Направи байпас на тоя Н249 - демек директно вакуум маркучето от колектора го свързваш към блоу офа. А на самия клапан му съединяваш двата изхода, които остават.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Ако се направи както трябва няма да бърка ЕКУ-то. Той клапана ще си работи (щрака), само че през него няма да има вакуум/налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих проблема... Дивъртер клапана не ми държи вакуума и от там не работи. А иначе моята кола е без N249 и блоу оффа се управлява от всмукателя директно. Имам тъпия късмет да попадам все на счупени дивъртъри.... Ама така е с моргите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не е ъпдейтвания. Моя савет е от порше да си вземеш с отстъпката за ауди клуб идва 66 лв усиления 710N. Аз имам три в багажника дето се разхождат и нито един читав. Сега моя на колата пак е заминал в моргата имаха 4 нито един не работише като отидох да го заменя. Пробвай го твоя. Свали го и горе малката тръбичка трябва да държи и налягане и вакуум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Силно препоръчвам Forge blow off! Няма нищо общо с оригиналния пластмасов 710N. Сменил съм 4 блоу офа и единствено с Forge нямам никви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

около 220-230 USD са с доставката до БГ. И в комплекта си има смазка, 3 пружини за различни налягания, подложки... Втора ръка могат да се намерят по-евтино.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...