Jump to content

Подгряването на огледалата


Bobu

Recommended Posts

Колеги, подгряването на огледалата на а4 б5, как се включва, кога се включва. Имам спомени, че има някакъв датчик на огледалата, да подгрява под определена температура. Питам защото днес ми направи впечатление, че огледалата ми подгряват. Колата е 98ма.

Също така зависими ли са те едно от друго. Т.е. ако едното не работи, другото подгрява ли?

На огледалото отзад кабелчетата (2те) може ли да се объркат, т.е. ако се включват наобратно проблем ли е?

:flehan:

В една друга тема fox е решил проблема, като маха един бушон, но ми се ще да не го побългарявам така, а да го оправя...ако е проблем разбира се....

Моите огледала са сменяни, т.е. едното го откраднаха, другото един майстор го счупи, както и да е резултата е... че си купих от Интеркар тайванки.. но знам че след 97ма, подгряването вече не е ръчно (с бутона на задното стъкло), а става автоматично с датчик, който се намира на гърба на самото огледало, само че тайванките предполагам го нямат това нещо.... т.е. нон-стоп подгряват, което май не е много оферта.

Кажете дали правилно размишлявам и съответно какво да правя :flehan: ?

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом подгряват значи не е проблем :flehan: . Но за температурата нека някой по-компетентен се изкаже ;):flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгряват, ама сега навън е колко 20 C .... не става нон стоп да подгрява, или ще изгорят или де да знам и аз...но определено не е нормално така :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега тоя да4ик всащност спира подгряването а не го пуска

тои си е проста биметална пластина,т.с. ако го няма тогава ще греят постояно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам такава пластина няма... някви идеи как да се направи, че да не греят постоянно !?

на тоя принцип е колега,един малък кръгъл да4ик,при определена тем. и прекасва веригата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на тоя принцип е колега,един малък кръгъл да4ик,при определена тем. и прекасва веригата

може ли да се направи допълнително....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега,

При мен, А4 Б5 2001 г. подгряването се включва автоматично от този датчик, който се намира в дясното огледало. Подгряването не е на самосточтелен токов кръг, а на този на климатроника...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,аз тая тема я бях оставил за късната есен ,щото все не остава време,но съм решил как да го направя - една схема за термо реле изпълнена с тригер на Шмид,термистор,транзистор за управление на релето,което пък от своя страна ,ще управлява напрежението към нагревателите...така ще стане тая работа,мислих мислих и друго не измислих ,гледах в нета схема на някакъв руски набор с диапазон 0-150 градуса,т.е. нещо подобно,нагласено на 5 градуса и спи града!Но сега просто нямам време да го направя... а по нашите магазини огледало с биметалните пластини надали ще се намери,така че аз така ще действам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а аз като лаик, неразбиращ от тези неща, как да се сдобия с такова нещо, дали някъде в София, някой би се навил да го направи...или дали ти би се навил да патентоваш и пуснеш в продажба такива :hilezh: Също така бушон номер 9, само за нагряването на гледалата ли е....или е и за нещо друго. Краен вариант е да откача жичките :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двете огледала излизат около 100 лв-истински

пак по каталог оргиналното огледало за 2000г.

си е с да4ик друго няма-по старите години са без да4ик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
двете огледала излизат около 100 лв-истински

пак по каталог оргиналното огледало за 2000г.

си е с да4ик друго няма-по старите години са без да4ик

мен ми обадиха цена 100 лв за едното истинско.... ако двете са 100 истински, нямаше да си купувам за 50 двете тайванки :irre:

Моята е 06.98 и е с биметални пластини (или датчик ако го наричаме така)... и двете бяха така...ама съдбата ги застигна

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не се вържат към реотаните на задния джам ? Смисал ако ще се прави наново, не е ли по-добре напваво да се ползва неговото реле ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не се вържат към реотаните на задния джам ? Смисал ако ще се прави наново, не е ли по-добре напваво да се ползва неговото реле ?
Ами аз бях пуснал някъде в една тема едни схеми на двата варианта на ключовете- ще стане и така ,ама аз по принцип не съм привърженик на преправянето на инсталацията - по добре да сложа допълнение към нея но не и да играят резачките.. но все пак е разумно предложение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...