niobo Публикувано 29 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2008 Колеги,при палене на колата светва индикатор-кола с ключ-жълта.При вас тя изгасва и палите мотора.При мен мига и не пали.Следва раскачване на акомулатора за около 30 минути и игра с батериите на ключа и ПАЛИ.След някоко паления проблема се повтаря.И по закона за всеобщата гадост ми предстои пътуване до морето.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GAD71 Публикувано 29 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2008 Това е имобилайзера.От време на време и на мен ми прави подобен проблем, но е рядко и след 5-6 опита пали.Ще следя темата и се надявам ако намериш решение да го споделиш,защото в Ауто Юнион един майстор ми каза ,четрябва да се повреди окончателно за да ми каже какво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho Публикувано 30 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2008 Наистина е от имобилайзера. Има няколко начина да се оправи проблема, но най сигурния е да се постави емулатор и да се махне имобилайзера. Батериите на ключа нямат никакво отношение към този проблем. Вероятно ще те посъветват да пробваш с резервния ключ, да почистиш клемите на антената около контактния ключ, да смениш чиповете на ключовете и тн. Всичко това съм го пробвал едно по едно и след 3-4 "престоя" като при последния направих фамозно задръстване на един от централните булеварди и то в "час пик"!! Ако искаш да нямаш грижи, това е начина, иначе непрекъснато си в напрежение дали ще си късметлия да запали колата. За да не съм криворазбран ще допълня че има и някакъв легален начин- смяна на антена или нещо подобно, не знам, но за мен това беше доброто решение макар, че стана след като бях похарчил бая пари за по-горе споменатите псевдо-начини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 30 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2008 А къде се намира имобилайзера??????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danvan Публикувано 30 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2008 Колеги,при палене на колата светва индикатор-кола с ключ-жълта.При вас тя изгасва и палите мотора.При мен мига и не пали.Следва раскачване на акомулатора за около 30 минути и игра с батериите на ключа и ПАЛИ.След някоко паления проблема се повтаря.И по закона за всеобщата гадост ми предстои пътуване до морето.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ Отивай при Жоро Суходолски, един пасат правеше същото и той го оправи оня ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niobo Публикувано 1 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2008 Отивай при Жоро Суходолски, един пасат правеше същото и той го оправи оня денОК.Само дай ннякакви кординати за"Жоро Суходолски" Наистина е от имобилайзера. Има няколко начина да се оправи проблема, но най сигурния е да се постави емулатор и да се махне имобилайзера. Батериите на ключа нямат никакво отношение към този проблем. Вероятно ще те посъветват да пробваш с резервния ключ, да почистиш клемите на антената около контактния ключ, да смениш чиповете на ключовете и тн. Всичко това съм го пробвал едно по едно и след 3-4 "престоя" като при последния направих фамозно задръстване на един от централните булеварди и то в "час пик"!! Ако искаш да нямаш грижи, това е начина, иначе непрекъснато си в напрежение дали ще си късметлия да запали колата. За да не съм криворазбран ще допълня че има и някакъв легален начин- смяна на антена или нещо подобно, не знам, но за мен това беше доброто решение макар, че стана след като бях похарчил бая пари за по-горе споменатите псевдо-начини.Misho дай някакви кординати къде си оправи колата?какви пари ти взеха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho Публикувано 2 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2008 Два пъти ме "оправиха" в Бургас и веднъж във Варна , докато намеря верния човек! Ако имаш път към Варна ще те свържа с него!А къде се намира имобилайзера???????Сваля се таблото и се намира зад него! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo A6 Публикувано 2 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2008 Здравей,аз имах абсолютно същият проблем (даже бях писал тука). Оправих го така:Сваляш таблото, точно зад него горе в ляво се намира имобилайзера. Проследи кабелчето от антената на ключалката, то отива до имобилайзера. Сваляш имобилайзера - хванат е с две гайки. разкачаш му куплунга, Разкачаш и куплунга на антената който е преди имобилайзера.Същите куплинзи ги включи и изключи 3-4 пъти, това се прави за да се избегне лошия контакт. Не се ползва контактен спрей, само разкачането и закачането е достатъчно. Контактния спрей ВРЕДИ ако се ползва там. Не забравяй да разкачиш и закачиш буксата на антенния кабел който е преди имобилазера.Това е - проблема е решен ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho Публикувано 2 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2008 ОК.Само дай ннякакви кординати за"Жоро Суходолски" Misho дай някакви кординати къде си оправи колата?какви пари ти взеха? Два пъти ме "оправиха" в Бургас - първия път транспорт с пътна помощ от Метро до сервиза на Ауди - 4 часа в адските жеги на юли 87г. 80лв за 1 км разстояние + 30 лв диагностика, при положение, че като свалихме колата от платформата тя сама си запали. Втория път във Варна 40 лв "почистване на някакви клеми, антени и "нам кво си" Още веднъж ме "оправиха" в Бургас 180 лв за чипове на ключа и резевния тоже. Похабеното време и нерви ми са повече от парите които дадох. След поредния едночасов престой в адско задръстване което сам създадох поради изгасване на колата и отказ да запали реших и взех нещата в свои ръце, намерих верния човек и за стотина лева той ми реши проблема, да е жив и здрав! Ако имаш път към Варна ще те свържа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danvan Публикувано 2 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2008 ОК.Само дай ннякакви кординати за"Жоро Суходолски" Misho дай някакви кординати къде си оправи колата?какви пари ти взеха? 0888 607862 - Жоро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niobo Публикувано 2 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2008 Момчета, много ви благодаря за съветите ,в събота почвам разглабяне,и ако се наложи ще дойда и до Варна''само да не е с пътна помощ'':smile: .ще пиша за резултата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SG mobile Публикувано 3 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2008 Колегата, ТЕО А6 е абсолютно прав за лошия контакт и съм убеден, че това е проблема и при теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niobo Публикувано 9 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2008 Колеги да благодарим на ТЕО А6 за решението,което даде за имобилайзера.ТЕО БЛАГОДАРЯ.Вече цяла седмица нямам проблем.Дано и занапред да е все така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teo A6 Публикувано 9 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2008 Моля, радвам се, че и при тебе се е решил проблема така. Мисля, че това е перманентно решение, но само времето ще покаже. ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zakc Публикувано 23 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2011 Разглобих цялата кола, куплунзи, релета аларми висят като прани гащи отдолу под волана. Намерих антенката на имобилайзера, куплунга към бялата кутийка (имобилайзера предполагам). Почистих всички маси куплунзи и прочие. Антенката дава 25 ома и на куплунга и на платката на имобил. и никакви размърдвания на кабели и букси не променят показанието на уреда 25 ома. А лампата мига та мига и изгася когато си поиска. Помощ помагайте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 (Редактирано) Разглобих цялата кола, куплунзи, релета аларми висят като прани гащи отдолу под волана. Намерих антенката на имобилайзера, куплунга към бялата кутийка (имобилайзера предполагам). Почистих всички маси куплунзи и прочие. Антенката дава 25 ома и на куплунга и на платката на имобил. и никакви размърдвания на кабели и букси не променят показанието на уреда 25 ома. А лампата мига та мига и изгася когато си поиска. Помощ помагайте.И аз имах проблем с имобилаизера но при мен се изразяваше по друг начин-запали за секунди и угасне.Когато си искаше палеше,но лампичката не ми мигаше.Закарах я на жичкаджия игра си 1-2ч.разбира се не в мое присъствие,след което каза че е махнал имобилаизера и е носил някаква платка да я обучава за да работи колата без него.Цялото това удоволствие мислех,че ще ми струва 80-100лв.,реално не се изпотил за 1-2ч пък и мазоли не му бяха излезли от работа,но тои ми обяви,че за услуата му дължа 180лв.За това колега като я закараш на маистор,защото като чета на там отиват работите питаи първо колко ще струва за да не останеш неприятно изненадан от УСЛУГАТА. Поздрави. Редактирано 24 Януари 2011 от krassi_110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts