Jump to content

мига лампата на таблото-колата с ключа


niobo

Recommended Posts

Колеги,при палене на колата светва индикатор-кола с ключ-жълта.При вас тя изгасва и палите мотора.При мен мига и не пали.Следва раскачване на акомулатора за около 30 минути и игра с батериите на ключа и ПАЛИ.След някоко паления проблема се повтаря.И по закона за всеобщата гадост ми предстои пътуване до морето.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е имобилайзера.От време на време и на мен ми прави подобен проблем, но е рядко и след 5-6 опита пали.

Ще следя темата и се надявам ако намериш решение да го споделиш,защото в Ауто Юнион един майстор ми каза ,че

трябва да се повреди окончателно за да ми каже какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е от имобилайзера. Има няколко начина да се оправи проблема, но най сигурния е да се постави емулатор и да се махне имобилайзера.

Батериите на ключа нямат никакво отношение към този проблем.

Вероятно ще те посъветват да пробваш с резервния ключ, да почистиш клемите на антената около контактния ключ, да смениш чиповете на ключовете и тн. Всичко това съм го пробвал едно по едно и след 3-4 "престоя" като при последния направих фамозно задръстване на един от централните булеварди и то в "час пик"!! Ако искаш да нямаш грижи, това е начина, иначе непрекъснато си в напрежение дали ще си късметлия да запали колата. За да не съм криворазбран ще допълня че има и някакъв легален начин- смяна на антена или нещо подобно, не знам, но за мен това беше доброто решение макар, че стана след като бях похарчил бая пари за по-горе споменатите псевдо-начини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,при палене на колата светва индикатор-кола с ключ-жълта.При вас тя изгасва и палите мотора.При мен мига и не пали.Следва раскачване на акомулатора за около 30 минути и игра с батериите на ключа и ПАЛИ.След някоко паления проблема се повтаря.И по закона за всеобщата гадост ми предстои пътуване до морето.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ :)

Отивай при Жоро Суходолски, един пасат правеше същото и той го оправи оня ден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивай при Жоро Суходолски, един пасат правеше същото и той го оправи оня ден
ОК.Само дай ннякакви кординати за"Жоро Суходолски" :bia:
Наистина е от имобилайзера. Има няколко начина да се оправи проблема, но най сигурния е да се постави емулатор и да се махне имобилайзера. Батериите на ключа нямат никакво отношение към този проблем. Вероятно ще те посъветват да пробваш с резервния ключ, да почистиш клемите на антената около контактния ключ, да смениш чиповете на ключовете и тн. Всичко това съм го пробвал едно по едно и след 3-4 "престоя" като при последния направих фамозно задръстване на един от централните булеварди и то в "час пик"!! Ако искаш да нямаш грижи, това е начина, иначе непрекъснато си в напрежение дали ще си късметлия да запали колата. За да не съм криворазбран ще допълня че има и някакъв легален начин- смяна на антена или нещо подобно, не знам, но за мен това беше доброто решение макар, че стана след като бях похарчил бая пари за по-горе споменатите псевдо-начини.
Misho дай някакви кординати къде си оправи колата?какви пари ти взеха? :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти ме "оправиха" в Бургас и веднъж във Варна :f_ck_you: , докато намеря верния човек! Ако имаш път към Варна ще те свържа с него!

А къде се намира имобилайзера???????
Сваля се таблото и се намира :stupid: зад него!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

аз имах абсолютно същият проблем (даже бях писал тука). Оправих го така:

Сваляш таблото, точно зад него горе в ляво се намира имобилайзера. Проследи кабелчето от антената на ключалката, то отива до имобилайзера. Сваляш имобилайзера - хванат е с две гайки. разкачаш му куплунга, Разкачаш и куплунга на антената който е преди имобилайзера.

Същите куплинзи ги включи и изключи 3-4 пъти, това се прави за да се избегне лошия контакт. Не се ползва контактен спрей, само разкачането и закачането е достатъчно. Контактния спрей ВРЕДИ ако се ползва там. Не забравяй да разкачиш и закачиш буксата на антенния кабел който е преди имобилазера.

Това е - проблема е решен ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК.Само дай ннякакви кординати за"Жоро Суходолски" :f_ck_you: Misho дай някакви кординати къде си оправи колата?какви пари ти взеха? :stupid:

Два пъти ме "оправиха" в Бургас - първия път транспорт с пътна помощ от Метро до сервиза на Ауди - 4 часа в адските жеги на юли 87г. 80лв за 1 км разстояние + 30 лв диагностика, при положение, че като свалихме колата от платформата тя сама си запали. Втория път във Варна 40 лв "почистване на някакви клеми, антени и "нам кво си" Още веднъж ме "оправиха" в Бургас 180 лв за чипове на ключа и резевния тоже. Похабеното време и нерви ми са повече от парите които дадох. След поредния едночасов престой в адско задръстване което сам създадох поради изгасване на колата и отказ да запали реших и взех нещата в свои ръце, намерих верния човек и за стотина лева той ми реши проблема, да е жив и здрав! Ако имаш път към Варна ще те свържа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК.Само дай ннякакви кординати за"Жоро Суходолски" :flehan: Misho дай някакви кординати къде си оправи колата?какви пари ти взеха? :stupid:

0888 607862 - Жоро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, много ви благодаря за съветите ,в събота почвам разглабяне,и ако се наложи ще дойда и до Варна''само да не е с пътна помощ'':smile: .ще пиша за резултата :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да благодарим на ТЕО А6 за решението,което даде за имобилайзера.ТЕО БЛАГОДАРЯ.Вече цяла седмица нямам проблем.Дано и занапред да е все така. :):wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Разглобих цялата кола, куплунзи, релета аларми висят като прани гащи отдолу под волана. Намерих антенката на имобилайзера, куплунга към бялата кутийка (имобилайзера предполагам). Почистих всички маси куплунзи и прочие. Антенката дава 25 ома и на куплунга и на платката на имобил. и никакви размърдвания на кабели и букси не променят показанието на уреда 25 ома. А лампата мига та мига и изгася когато си поиска. Помощ помагайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобих цялата кола, куплунзи, релета аларми висят като прани гащи отдолу под волана. Намерих антенката на имобилайзера, куплунга към бялата кутийка (имобилайзера предполагам). Почистих всички маси куплунзи и прочие. Антенката дава 25 ома и на куплунга и на платката на имобил. и никакви размърдвания на кабели и букси не променят показанието на уреда 25 ома. А лампата мига та мига и изгася когато си поиска. Помощ помагайте.

И аз имах проблем с имобилаизера но при мен се изразяваше по друг начин-запали за секунди и угасне.Когато си искаше палеше,но лампичката не ми мигаше.Закарах я на жичкаджия игра си 1-2ч.разбира се не в мое присъствие,след което каза че е махнал имобилаизера и е носил някаква платка да я обучава за да работи колата без него.Цялото това удоволствие мислех,че ще ми струва 80-100лв.,реално не се изпотил за 1-2ч пък и мазоли не му бяха излезли от работа,но тои ми обяви,че за услуата му дължа 180лв.За това колега като я закараш на маистор,защото като чета на там отиват работите питаи първо колко ще струва за да не останеш неприятно изненадан от УСЛУГАТА. Поздрави.

Редактирано от krassi_110
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...