Jump to content

Recommended Posts

Интересува ме , защо S4 се води , като два модела двигатели 2.2л 20V Турбо 230к.с. и 4.2л V8 280к.с. По-принцип имам статии за 2.2л мотора ,сравнителни тестове с BMW 540i и го водят S4 , но открих , че и другия мотор се води под това обозначение и ми стана чудно . Питам , защото освен този 2.2л 20V Турбо срещнах 2.3л 20V Турбо 230к.с. . Знам , че 2.2л 20V Турбо 230к.с. се монтира и на 90 S2 Coupe/Avant , но там забелязах , че на Coupe е 220к.с. 2.2л :naja: , а на Avant 230к.с. 2.3л :) . Секи си пише на изуст . Защо има такива разминавания или просто съществуват такива модификации . Аз поне незнам да има 2.3л 20V Турбо 230к.с. , а тая разлика от 10к.с. при купе и комби може да е заводско завишение , но мотора мисля , че е един и същи 2.2л 20V Турбо . Споделете също , какви са отзивите за тоя двигател , надежност , части , за възможностите not comment :respekt: . Хвърлил съм нещо апетит за такава машина , но искам да чуя някое компетентно мнение , както и кой избор ако направя , какви са плюсовете и минусите на двете - става въпрос за 90 S2 Avant quattro vs. 100 S4 Avant quattro .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........

Taка.... доста въпроси зададе,ще се опитам да отговоря на някой от тях.Първо мотора който се води 2.2 20V турбо има два кода 3В и ABY за тях двата в момента се сещам.Първият е 220 коня със свещ на всеки цилиндър.Вторият е 230 коня и е със бобинен блок..... демек има бобина на всеки цилиндър по отделно.Оттам идва и разликата в мощноста между двата мотора :respekt:За други разлики не се сещам в момента.Относно питането ти за 2.3 20V турбо.Има и такъв мотор.Пак е с абревиатура 3B,(първата партида 3В-та е била с такава кубатура)доколкото не ме лъже паметта мисля,че този мотор е бил износ за Америката.3В-то и ABY се слагат на S2 и Audi 200 докато AAN (аналогичен със ABY) се слага във S4 и S6 от първите.За надежност на този мотор мисля,че няма какво да се каже.Всички знаем подобаващата им здравина и дуракоустойчивост.

П.С Сега видях,заглавието на темата ти е неправилно.Не съществува такова животно като ауди 90 S2.Има само Ауди 90 и само Ауди S2

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
.........

Да де , но исках да уточня , за кое S2 става въпрос - и то е по-точно Б4 , а не 90-ка , прав си . Комби версиите на двете ме интересува предимно. ТТ данните са ясни , че едното е по-леко и ще е отпред , но като цялостен поглед върху двата модела - поведение на пътя , конфорт , ходова част , какви най-чести проблеми се срещат и т.н. Ако някой има опит с такъв автомобил да сподели . Благодаря предварително.

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам ауди 80 което беше с 16в мотор, но му присадих 2,2Т (3B) :respekt: - само ще ти кажа, че няма особена разлика в разхода на бензин - някаде между 14 и 16 с нормално каране в София. Според много хора този двигател е от най-здравите и наистина щом за 18години даже и турбото не е сменяно - сам си прави изводи ! Слабо място на всички стари коли са датчиците - ако нещо се е прецакало може да излезе скъпичко - но кеф цена няма, нали! Друго слабо място и за двата модела са спирачките - не са това което трябва да са за такава кола, но може да се направи ъпгрейд с такива от A8 (330мм) примерно и тогава вече заспива :) Засега само това се сещам :naja:

Удоволствието да караш такъв автомобил e несравнимо, било то по-лекото S2 или по тежкото S4!

п.с. S4 има по голяма предница и повечко място за доработки - голямо турбо, интеркулер, по-широки тръби за възд. път и т.н., не че на S2 не става - просто е малко по-трудно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има повече място,ама има ли място за кулер или става отперд като кораб с голем чугунен радиатор!??! :bia:

Пича се е унесъл с питанията и още повече с терминологията.

Има още един вариант на тоя мотор 2.2Т ADU,за който ще замълча...такъв в момента се продава и сси отхапя топките,че зех ААN-a ,ама ко да се праи!?

п.п.Жизъз,аз затва зех брембо и 314мм дискове от А8 за отпред веее :f_ck_you:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има още един вариант на тоя мотор 2.2Т ADU,за който ще замълча...такъв в момента се продава и сси отхапя топките,че зех ААN-a ,ама ко да се праи!?

Нали с такъв мотор кат турнеш, ше трее карам след теб с една кофа да събирам железора дет ше сипеш отдоле ве. :f_ck_you:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има повече място,ама има ли място за кулер или става отперд като кораб с голем чугунен радиатор!??! :lol:

Пича се е унесъл с питанията и още повече с терминологията.

Има още един вариант на тоя мотор 2.2Т ADU,за който ще замълча...такъв в момента се продава и сси отхапя топките,че зех ААN-a ,ама ко да се праи!?

п.п.Жизъз,аз затва зех брембо и 314мм дискове от А8 за отпред веее :bia:

ц ц ц голема спирачка си е т'ва - мога само да ти кажа Евала! и за джантите също... :lol:

Аз са ша мислим нещо боя да правим и airbox, че не мое да диша мойта... пък после джанти и спирачки :f_ck_you:

п.с. да не те е яд за мотора - са гледам турбо кит на 034 струва 1800долара хехе па може да стане малко по-бърза от RS2 с ГТ28 примерно - там си има данните :bia:

Редактирано от Jesus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.с. да не те е яд за мотора - са гледам турбо кит на 034 струва 1800долара хехе па може да стане малко по-бърза от RS2 с ГТ28 примерно - там си има данните :hilezh:

Ша съ сетиш, че 034 праат фурор с цени и продукти. Дюзите ми са се преходите са 305 долара петте, а на хитачи оргиналния шитняк са по 210 долара бройката кхкхкххкхкхкхк. Шрик валовете са 1600 евро двата, от 034 са 800 долара двата, само маховиците им са цифра, ма съм го йебал ша съ прежала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ша съ сетиш, че 034 праат фурор с цени и продукти. Дюзите ми са се преходите са 305 долара петте, а на хитачи оргиналния шитняк са по 210 долара бройката кхкхкххкхкхкхк. Шрик валовете са 1600 евро двата, от 034 са 800 долара двата, само маховиците им са цифра, ма съм го йебал ша съ прежала.

:blink: ако ша взимаш Шрик валове - аз съм кандидат за сегашните ти от 7A-то!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: ако ша взимаш Шрик валове - аз съм кандидат за сегашните ти от 7A-то!! :hilezh:

Немаш ядове, а ся се сетих, ти зе ли ми шапка ве пачО?!?! А? А? А? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Въведени 169 KW по DIN

Приравнено към 169 KW по DIN

Митническа стойност: 2 лв.

---------------------------------------------------------

Мито: 0 лв.

Акциз: 10140 лв.

ДДС: 2028 лв.

Общо: 12168 лв.

Е имам желание , да се кача на нещо по-така , било то и 15г. , ама това се пада да платя на държата , дори колата да я зема и за 2лв. Е нема как да съм спонсор и да знам , че парите ми няма да отидат за пътища , а някой ще им се зарадва та той да си купи нова колица .

Изчисления на акциза - http://auto.mitnica.com/index.php .

Редактирано от rs4_abt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...