Jump to content

Глупав въпрос за борд компютър


ghostdog

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)
Моите са матирани отвънка. Като изгорели от слънцето седят, ще ги снимам да ти ги покажа утре. На всичкото отгоре и единия ми взима вода (прави конденз) и е ужас.. :flehan:

пич нищо им няма просто трябва търкане , ако ти се дават пари и имаш време мога да ти ги направя събота и неделя , ако не ти се дават пари мога да ти обясня как става (доста е трудоемко) и ще си ги направиш , това им е проблем като цяло на повечето коли пластмасата изгаря от слънцето

ето така ще изглеждат и твоите

http://store1.data.bg/ghostdog/farove/

тези аз съм ги полирал бяха много зле , на моята а6-ца бяха още по-лоши , станаха по-добре зависи колко ти се търка

П.П.а за кондензирането , откопчей капачката на фара отзад и остави колата на слънце , ще поседи 1-2 дена на жегата и ще се оправят , може и да покараш на запалени фарове още по-добре

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

пич нищо им няма просто трябва търкане , ако ти се дават пари и имаш време мога да ти ги направя събота и неделя , ако не ти се дават пари мога да ти обясня как става (доста е трудоемко) и ще си ги направиш , това им е проблем като цяло на повечето коли пластмасата изгаря от слънцето

ето така ще изглеждат и твоите

http://store1.data.bg/ghostdog/farove/

тези аз съм ги полирал бяха много зле , на моята а6-ца бяха още по-лоши , станаха по-добре зависи колко ти се търка

П.П.а за кондензирането , откопчей капачката на фара отзад и остави колата на слънце , ще поседи 1-2 дена на жегата и ще се оправят , може и да покараш на запалени фарове още по-добре

Я ми опиши как ги свали фаровете, как ги полира, с кво ги търка, сваля ли бронята и т.н. Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фаровете се държат на три болта

самоче за долният ти трябва по изчанчена отверка , която нямах под ръка и затова моите си ги полирах както са си на колатаь

ако ще го правиш като мен:

хубаво е да облепиш с хартиено тиксо , калниците и хромираните лайсни , за да не ги протъркаш със шкурката

взимат се 3 водни шкурки 600, 1400/1600 и 2000

първо се търка с 600 , за да падне угарта , търка се яко и равномерно като мокриш с много вода , забравих да кажа за тези който не са ползвали водна шкурка , трябва предварително да се накисне във вода 10-тина мин може и 5

като търкаш задължително трябва да мокриш фара с губа или маркуч постоянно, за да отмиваш боклуците които падат , трябва да се внимава да не попадат парченца или някакви боклуци между шкорката и фара защото тогава ще му разкажеш играта

със 600 се търка докато спреш да усешташ грапавини по фара с ръка , имай в предвид че се търка много двама човека го правим това за 2-3 часа в зависимост от това колко бира ни се пие и колко са изгорели фаровете

ако търкаш повече с 600 ще търкаш по-малко с по-големите , ако търкаш по-малко със 600 , след края на операцията може да се наложи да повтаряш всичко отначало

след това се търка с по-малката шкурка там 1400-1600 аз предпочитам 14000

с нея се търка докато фара не стане гладък , понеже от 600 си остават неравности на пипане , в процеса фаровете побеляват яко , това не трябва да те плаши

търкаш яко и си свиркаш , но като цяло всичко е до усет

накрая се търка с 2000 тогава вече фара трябва да стане перфектно гладък като стъкол на пипане , всичко е търкане и тестване с ръка до къде си стигнал

накрая хващаш една машина за полиране + безцветна паста и мааш отчно една минута за двата фара , отлепяш тиксото измиваш пастата дето се е разхвърчала и имаш полирани фарове

забележка , фаровете не стават кристални като нови , понеже с времето самият рефлектор помътнява от газове и тн , но ще станат перфектни според мен и няма да се налага да купуваш нови за по 300-400лв парчето ,а на пуснати фарове няма грам разлика така или иначе

успех с начинанието , един съвет ако не си правил такова нещо или не си ползвал водна шкурка , намери някой който е , защото може да станат две неща

1) след цял ден търкане да няма резултат

2) да прецакаш , фара , боята или хромираните лайсни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя, че има още един болт под бронята на който се държи фара.

Демек стават четири

ааа ок , еми незнам аз като ги гледах бяха три , явно съм сляп или заплеснта

така или иначе не съм ги свалял

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще е по-добре да ги сменя с нови, след което да продам старите на минимална цена, за да мога да върна поне малка част от парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, четвъртия болт е от долната страна на фара и хваща в посока радиатора, ако не го знаеш къде е много трудно се вижда. За това е най-лесно да се свалят фаровете като е свалена бронята.

В противен случай е много трудно достигането на този болт. Трябва много малка кръсчотка със сменяеми накрайници защото при мен поне болта беше еврейска звезда при това различен размер от другите 3 :hilezh:

Та с малко играчка и правилно подбран инструмент все пак става и без сваляне на бронята, пробвал съм го :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще е по-добре да ги сменя с нови, след което да продам старите на минимална цена, за да мога да върна поне малка част от парите.

ти си знаеш най-добре , това е моят вариант , аз просто не виждам смисъл да се дават пари за нови фарове при положение , че са си здрави и затова си ги полирах , при ме ефекта беше 100% перфектен като се има в предвич че само единият рефлектор е леко потъмнял , личи много малко в зависимост от светлината на незапалени фарове , на запалени са като нови

опитах се да помогна , Todor Todorov си купи за неговата A6-ца фарове полирани от мен и доколкото разбрах остана много доволен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти си знаеш най-добре , това е моят вариант , аз просто не виждам смисъл да се дават пари за нови фарове при положение , че са си здрави и затова си ги полирах , при ме ефекта беше 100% перфектен като се има в предвич че само единият рефлектор е леко потъмнял , личи много малко в зависимост от светлината на незапалени фарове , на запалени са като нови

опитах се да помогна , Todor Todorov си купи за неговата A6-ца фарове полирани от мен и доколкото разбрах остана много доволен

Ами супер, ама аз като си знам възможностите, най-много да ги засера тотално... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами супер, ама аз като си знам възможностите, най-много да ги засера тотално... :(

да аз много късно видях че си от бургас , това е тъпото иначе с вертер сме се разбрали да се видим събота или неделя да оправим нещата

много е пътя иначе ще ти ги полирам на по бира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се досвидя да дам пари за нови.А и обичам да човъркам и преработвам

Отварят се, изчистват се, полират се отвън и поне на 70% имаш фар като нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбе може и да се хвана на хорото, пък ако не станат тогава да давам пари за нови :(

брат само трябва да внимаваш , това са грешно пари за новите фарове , с тези пари може друго да си оправиш или просто да се съберете няколко човека и да ги изпиете за 2-3 дена

аххах ако искаш като се решиш дали да го правиш или не прати ми снимки на фаровете и може да си поговорим по телефона да ти дам някъв акъл , тази процедура съм я правил 1-2 пъти имам какво да ти кажа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

брат само трябва да внимаваш , това са грешно пари за новите фарове , с тези пари може друго да си оправиш или просто да се съберете няколко човека и да ги изпиете за 2-3 дена

аххах ако искаш като се решиш дали да го правиш или не прати ми снимки на фаровете и може да си поговорим по телефона да ти дам някъв акъл , тази процедура съм я правил 1-2 пъти имам какво да ти кажа

Проблема при мене е от конденза, дето ми го прави десния фар. Трябва да се сваля, а това значи да се сваля бронята и т.н. Това ме тревожи, свалянето на бронята. Останалото може и да го оправя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, гледам си от Бургас, нямаш ли път към София?Ще си направиме един Ленински съботник, аз пак трябва да отварям единия фар, че нещо не съм го лъснал както трябва, и ще разглобяваме паралелно. Ще ти помогна с разглобяването и вечерта ще се кефиме на резултатите :lol:

Ама как финтирахме темата а? много сме добри :) от борд компютри на рециклиране на фарове :bia:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тия изтърбушени автомобили колко има да се въртиииим :lol:

Ако не ви мързи документирайте процеса, че и на мен в десния фар ми прави лек конденз след големия дъжд и каране с 190 по магистралата. :)

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, гледам си от Бургас, нямаш ли път към София?Ще си направиме един Ленински съботник, аз пак трябва да отварям единия фар, че нещо не съм го лъснал както трябва, и ще разглобяваме паралелно. Ще ти помогна с разглобяването и вечерта ще се кефиме на резултатите :lol:

Ама как финтирахме темата а? много сме добри :) от борд компютри на рециклиране на фарове :bia:

Нямам какво да правя в София за жалост :bia: Иначе с удоволствие! :D Може като разглобяваш да снимаш всяка стъпка. Много ще ми е полезно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със снимките ще е трудно, но пък аз обичам трудните неща.

има някои моменти, които не са за снимки, а за видео.

Като гледам, че няма А6 без тия проблеми, май ще е от полза, един пътеводител.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искате, да се събереме и да свършиме малко "гадна" работа, само свиркайте.

То и мен ме мързи и го отлагам във времето, а и сам не ми се прави.

До гаража ми има място за една две коли и става за сервизна зона

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Ако искате, да се събереме и да свършиме малко "гадна" работа, само свиркайте.

То и мен ме мързи и го отлагам във времето, а и сам не ми се прави.

До гаража ми има място за една две коли и става за сервизна зона

аз съм вътре пишете ме , за темата лошо няма само ме е яд че и други хора може да се нуждаят от това инфо , а не четат в тази тема

колкото до проблема с конденза , аз как оправих моя:

вдигаш капака на двигателя , откопчаваш капачката на фара и оставяш колата на слънце или караш на запалени фарове 1-2 дена всичко ще е ток , при мен беше така след като си полирах фаровете в единият евно беше влезла вода , беше се събрала под рефлектора , като отвориш капака на фара се вижда през една цепнатина най отдолу локвичка , за съжаление отдушника на фара няма да свърши работа , трябва да се отвори капачката на фара

кажете къде ще се чакаме в неделя?

П.П.verter , смених си единият стоп , остана само другия ,надявам се в събота/неделя да ми покажеш как си фикснал твоя

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е интересно

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=43859&hl=

http://www.ideabg.com/clients/ewert/index.php

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за инфото

за съжаление , нямам възможност да позвам услугите на фирмата понеже това ще ми костава поне 5 дена в бокса което ми е невъзможно за момента , който може му препоръчвам да се възползва , пък и при мен потъмняването е много слабо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...