Jump to content

BMW 520i 1997г. Кажете какво мислите.


Recommended Posts

Бмв бива - всичко му е скъпо и харчи много но поне си гъзар и въртиш дупе. Конкретното обаче бих отказал тъй като на всичкото отгоре е мъртвороден. :hilezh:

Аз до колкото виждам темата е "Как и каквo Audi да си купя?", а не "Как и какво Бе еН Ве да си купя?" :hilezh: ПП: Никой не искам да засегна, с този пост иначе това БМВ е пълен аналог на С4 поне за мен.
Темата е за БМВ , форума е за ауди. Проблем? ПП Как реши че БНВ е аналог на некъв шлеп на предно ?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 199
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Tакова БМВ се взема само производство след 1998 август месец - тогава тъпите селяци от Мюнхен се сетили да сложат ризи в алуминиевия блок. До тогава - "Янко Никасилов"

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Па се изкавате неподготвени,това бмв ше ви надживее кошерите на всичките,бахти компетентните типове.

Пак сте чули на мегдана,че нещо се говори:steinigung:

Бай Гацо от Долна Калиница е казал,че на неговото на шестотин педесет и осем хилядния километър нещо му станАло....

Това БМВ е вселени пред С4 и едно ниво с С5!!!!

При С5 фейслифт вече се усеща предимството на Ауди.

П.С. Имал съм и А6 и 520!!!Не знам колко от вас са притежавали и двете!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе точно това БМВ ще надживее Ауди Б3 или Б4 :steinigung:

Нали имах М52? Бахти нещастната смрадлива кочина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе точно това БМВ ще надживее Ауди Б3 или Б4 :steinigung:Нали имах М52? Бахти нещастната смрадлива кочина.
Това,че ти си имал М52,което не е било ясно с какъв произход е не ти дава право да обобщаваш,щото и аз имам и още имам,колата е на 300 000 но е купена нова и досега са сменявани само консумативи!!!!
сега кажи и Х5 колко по напред е от Кюто :flipoff:
Бате,Q не си взех щото все едно си взимам същата кола но по-голяма,просто исках малко разнообразие!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е на 300 000

Б4-ките на толкова влизат свежарките нов внос и след това им врътват по още толкова за 10 години. говорейки за мотора на 520 можем със същи яуспех да говорим за АЦЕ-то на ауди, критиките към двата са еднакви - много харчат малко вървят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да само дето 520ката върви доста повече :steinigung:

Казах ти с мен да не спориш щото имах честта да карам чудото на Ауди 2000 см3 131 к.с. 2002 г.!!!

Искам да ти кажа че 520 150 к.с. върви доста повече,да не говориме,че 2002 БМВ вече бяха извадили 170 коня от 2000 кубика!

ПС Искам да внеса уточнение,не защитавам БМВ,а гледам реално на моделите от съответните години,това че в момента карам БМВ не ме прави по-малко аудифен!!!

Редактирано от QUATTRO_BG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да само дето 520ката върви доста повече :flipoff:

е оставаше и да е по бавно от АЦЕ-то, което е поне 5 години по старо.

Казах ти с мен да не спориш щото имах честта да карам чудото на Ауди 2000 см3 131 к.с. 2002 г.!!!

това л...о не съм го ял още, но според мен каквато и кола с малка кубатура без турбина да е все ще е шит.

Искам да ти кажа че 520 150 к.с. върви доста повече,да не говориме,че 2002 БМВ вече бяха извадили 170 коня от 2000 кубика!

като ще говорим з атогава, ауди са изкарали 190 коня от 1800 кубика

БМВ не ме прави по-малко аудифен!!!

като си такъв фен ела да те отърва от комбайна и вземай 4-та :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това,че ти си имал М52,което не е било ясно с какъв произход е не ти дава право да обобщаваш,щото и аз имам и още имам,колата е на 300 000 но е купена нова и досега са сменявани само консумативи!!!!

Абе имаме една Б3-ка във фирмата дето е на 22 години, моторът й е на над 500 000 км. (не знам на колко точно) щото километражът се беше прецакал за около година, моторът е NE, карбуратор без хидравлика или други простотии и със сигурност ще даде зор на 520 М52. Просто си нямаш на идея за какво става въпрос.

ПС. Моторът е каран с минерални масла и зверската. Не е отварян.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не наливай масло не казвам,че Бмв е повече от Ауди,от всяка марка има модели,които имат предимства над другата марка.

И аз говоря за конкретния модел - смешно е да се сравнява Е39 с А6 С4. Идеята ми е че всеки има Фкус и си избира, след 4 Аудита и БМВ в момента мога да кажа само едно - Ауди е подобрен ФВ, нищо повече :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от всяка марка има модели,които имат предимства над другата марка.

ако една марка нямаше слаби модели щеше да има само една на света - мерцедес

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз говоря за конкретния модел - смешно е да се сравнява Е39 с А6 С4.

с Ц4 е смешно, макар че редовия дизелов петак на ауди като че ли е по добър от ТДС-а, но в Ц5 нещата отиват в полза на Инглощатци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2002 БМВ вече бяха извадили 170 коня от 2000 кубика!

Този мотор на БМВ не е 2000 кубика обаче, a e 2.2

2.2 VECTRA къса такова БМВ :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно беше 2200

Верно я, ако пуснеш тази 520 срещу Б4 NG ще има яко и мизерно размазване :steinigung:

PS. Исках да кажа ще вървят на равно в полза на АУДИТО :flipoff:

EDIT: Ето как още на времето Ауди са съперничели (И дори са били по-динамични) на 2000 кубиковите Мерцедес и БМВ с 1600 мотор.... http://www.autobild.de/artikel/test-audi-1...000_594599.html

audivsbmwvsmbnf3.png

audivsbmwvsmb2cu5.png

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно я, ако пуснеш тази 520 срещу Б4 NG ще има яко и мизерно размазване :steinigung:

PS. Исках да кажа ще вървят на равно в полза на АУДИТО :flipoff:

xaxaxaxaxaxa :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти коментара накрая не си го прочел:

Komplizierter ist eine Prognose für die Wertentwicklung. Momentan ist der BMW am teuersten. Einfach weil er sich rarmacht. Audis 100 wird leider immer noch verramscht. Nur wenige Fans haben ihn wirklich lieb. Ob sich da noch was tut? Vermutlich nicht, solange es den Helden der Klasse gibt: den Mercedes 200/8. Fast schon erschütternd, wie gut seine Fangemeinde organisiert ist. Beispiel Ersatzteilbeschaffung: für den BMW manchmal schwer, für den Audi ein mittleres Drama. Nur beim Mercedes gibt es so gut wie keine Probleme. Werk und Klubs helfen weiter. Schon allein deshalb wird der Mercedes- Stern in Zukunft heller als andere strahlen – und mit Sicherheit nicht mehr

Редактирано от QUATTRO_BG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...