dumbadumba Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 (Редактирано) След като ми блъснаха 6-цата,се спрях на Волвото.Човекът от който го купих го е карал 10000км. с масло ЕЛФ 10-40.Колата е на 150000км.По каталог а и на практика в Мото Пфое на този двигател му слагат Кастрол 0-40,та въпроса ми е след като вече му е слагано 10-40 да продължавам ли със същото.Днес един специалист се изказа че след като вече му е слагано 10-40 трябва да продължавам да му слагам пак от него.Казаха ми че ако се върна пак на пълната синтетика може да започне да го гори,и да няма нужният ефект.С две думи,не ми е проблем да му сложа 0-40 но има ли смисъл?Някой ще изкаже ли мнение? Редактирано 22 Септември 2008 от dumbadumba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viessman Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 След като ми блъснаха 6-цата,се спрях на Волвото.Човекът от който го купих го е карал 10000км. с масло ЕЛФ 10-40.Колата е на 150000км.По каталог а и на практика в Мото Пфое на този двигател му слагат Кастрол 0-40,та въпроса ми е след като вече му е слагано 10-40 да продължавам ли със същото.Днес един специалист се изказа че след като вече му е слагано 10-40 трябва да продължавам да му слагам пак от него.Казаха ми че ако се върна пак на пълната синтетика може да започне да го гори,и да няма нужният ефект.С две думи,не ми е проблем да му сложа 0-40 но има ли смисъл?Някой ще изкаже ли мнение?Проблем няма! Аз имах същата дилема и след 10-40 пак минах на 0-40....никакви грижи, не го пипна изобщо колата.Така че смело и безотговорно Питай специалиста защо?Ако ти гори 10-40 ще ти гори и 0-40 и така.....Ако двигателя е читав нема да има разлика! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 А не били било по - добре да си зададете въпроса на този адрес? -> http://www.volvoclub-bg.com/forum/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dumbadumba Публикувано 22 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 След като ми блъснаха 6-цата,се спрях на Волвото.Човекът от който го купих го е карал 10000км. с масло ЕЛФ 10-40.Колата е на 150000км.По каталог а и на практика в Мото Пфое на този двигател му слагат Кастрол 0-40,та въпроса ми е след като вече му е слагано 10-40 да продължавам ли със същото.Днес един специалист се изказа че след като вече му е слагано 10-40 трябва да продължавам да му слагам пак от него.Казаха ми че ако се върна пак на пълната синтетика може да започне да го гори,и да няма нужният ефект.С две думи,не ми е проблем да му сложа 0-40 но има ли смисъл?Някой ще изкаже ли мнение?Пропуснах да кажа че колата е S60 2002г.На въпросният адрес чакам за конкретен отговор три дена затова се обръщам към вас.Дано да не досаждам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 (Редактирано) Проблем няма! Аз имах същата дилема и след 10-40 пак минах на 0-40....никакви грижи, не го пипна изобщо колата.Така че смело и безотговорно Питай специалиста защо?Ако ти гори 10-40 ще ти гори и 0-40 и така.....Ако двигателя е читав нема да има разлика!Аз не съм специалист,но си мисля,че причината е във вискозитета.т.е. 0-40 е по тънко и може да мине (изтече) от там където 10-40 не би.От много монтьори съм чувал,че 0W-40(пълна синтетика) e подходящо за нови автомобили,ама много хора от "любов" наливат и на коли с 200К+ пробег,където хлабините вече не са като в началото! Редактирано 22 Септември 2008 от sashocos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dumbadumba Публикувано 22 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Не разбрах извода ти.Искаш да кажеш че наистина може да е по добре да остана с 10-40 ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Аз не съм специалист,но си мисля,че причината е във вискозитета.т.е. 0-40 е по тънко и може да мине (изтече) от там където 10-40 не би.Съвсем погрешно заключение.Не разбрах извода ти.Искаш да кажеш че наистина може да е по добре да остана с 10-40 ли?Няма особена разлика. 0-40 има по-добър старт на студено (по-рядко е от 10-40). Иначе на топъл двигател двете са със сходни параметри (40).Може да ги сменяш по всяко време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Не разбрах извода ти.Искаш да кажеш че наистина може да е по добре да остана с 10-40 ли?ако си доволен от работата на мотора-"дръж си курса",пък и 0-40 е в пъти по скъпо!Ако ти подхарчва 10-40-100%,ако сложиш 0-40,нема да спре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dumbadumba Публикувано 22 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Да харчи масло не съм забелязъл.Проблема е че трябва да го сменям вече и затова събирам мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Съвсем погрешно заключение.Чак пък съвсвм?!Все пак има масла 15W40,20W40,приложими при по износени мотори,които с пълна синтетика биха дали голям разход на масло!...Ако ти се занимава обясни какво имаш впредвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ou 11 Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 На мотор с турбо, само пълна синтетика, за да се облекчава работата на турбото при студен старт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARI NEMA DEISTVAITE Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Аз съм със Селения Голд пълна синтетика 10 W 40.Исках качествено българско масло Приста Лидер ама нямаха в сервиза 0 W 40 е за нови неразработени коли. Ако го сложиш на стар автомобил(>5г.) не само ще харчи, но и ще загубиш 3-4 нютон метра от въртящия момент !също може да ти разбие гарнитурите.10 W 40 е по-добро.Селения Голд е ненужно скъпо !Сложи си Приста Лидер или друга полусинтетика на приста ойл ! :lol: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 (Редактирано) Селения Голд[offtopic]Да го ева, в първия момент го прочетох СелЯния голд... честно! :)[/offtopic] Редактирано 22 Септември 2008 от doncheff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Да го ева, в първия момент го прочетох СелЯния голд... честно! :)и аз така.......,ама като го прочетох правилно,пак нищо не ми говори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dumbadumba Публикувано 22 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Не ме вълнува толково марката(мисля че има достатъчно голям избор) колкото във въпросният случай как точно да постъпя.Искам да му сложа 0-40 но да не греша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 A 5/40 не става ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dumbadumba Публикувано 22 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 И аз го мисля като вариант,да се хванем за златната среда както се казва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARI NEMA DEISTVAITE Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Не ме вълнува толково марката(мисля че има достатъчно голям избор) колкото във въпросният случай как точно да постъпя.Искам да му сложа 0-40 но да не греша.И какво мислиш че ще спечелиш от 0 В 40 ? най-много да съсипеш двигателя или да го превърнеш в масларка !после ще сдухаш катализатора ламбда сондата и ще скапеш гарнитурите .. абе дълга и широка !с 10 в 40 не може да сгрешиш защото дава най добрата защита която може да получиш от масло.0 в 40 слага се само на некакви спортни резачки който и по каталог харчат по 1 2 литра масло.ако ще си пазиш двигателя, няма да му сложиш 0 в 40(това не е масло а минерална вода) ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dumbadumba Публикувано 22 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 А защо тогава в Мото Пфое слагат 0-40 дори на коли над 5г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 (Редактирано) Aми и да не е златната среда, поне не пречи да пробваш. Ако няма проблеми с него, значи евентуално и 0-40 ще е О.К. Според мен това е оптималния вариант за мотор, който е минал 100000км и няма 200. А и сега идва зимата и наистина, през този период с ниски температури е по-добре да се кара с по-тънко масло. Както казаха колегите, има по-добри мазилни качества при студен старт, а това е важно за износоустойчивостта и по-дългия живот на един двигател. Особено ако се кара на къси разстояния и мотора няма време да загрее достатъчно е по-добре. Само не каза дизел или бензин е.... Редактирано 22 Септември 2008 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARI NEMA DEISTVAITE Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 А защо тогава в Мото Пфое слагат 0-40 дори на коли над 5г.защото могат да ти го продадат на висока цена , тоест да ти разтоварят джоба.досега съм чел само негативни статии за прекалено тънкото масло. ще пусна линк по късно, за тънкото масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dumbadumba Публикувано 22 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 D5-дизел мотора е разработка на Волво,направо е страхотия.Мислех че след А6 на каквото и да се кача няма да ми хареса,но сега направо нямам думи.Опа забравих че съм на чуждо място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARI NEMA DEISTVAITE Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 http://www.mobiloil.com/usa-english/motoro...40_or_5w20.aspx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ou 11 Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Плюс това, провери какво масло препоръчва производителя на двигателя и слагай такова. С маслото не бива да се правят експерименти и икономии, че ремонтите не са евтини. Моят съвет е, да махнеш бързо това с което си и да сложиш каквото трябва. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 22 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2008 Иде зима. Слагай по-тънкото! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване