Jump to content

Няколко въпроса относно А3 1.8Турбо...


JoroM

Recommended Posts

Здравейте колеги, отскоро имам Ауди А3 1.8Турбо, и имам няколко въпроса към запознатите с модела:

1. Къде е изписан модела на турбината, че гледах, но нищо не видях. колата е 97/98-а, модел на мотора: AGU

2. Точно над турбото имам едно маркуче, предполагам за вакуум, което е затапено с болтче...т.е. не е фабрично така, а под него има два затапени по-големи маркуча.

Търсих снимки на такъв двигател(1.8Турбо, не знам дали е AGU мотора) за да видя къде отива това маркуче, и открих една, на която се вижда че маркучето влиза в някакъв датчик...поне на мен ми изглежда така.

Кажете какво липсва на колата ми, и каква функция изпълнява, както и дали има проблем да се кара така? Колата няма чип, но чакам такъв от Брезел в близките дни. може ли да възникне проблем след като я чипосам, а това нещо липсва?

Прилагам две снимки: на моята кола, и на друга 1.8Турбо:

post-19481-1222257449_thumb.jpg

post-19481-1222257461_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това МОЖЕ БИ е управление на Блоу-оф-а ти... защо е изваден незнам, но много вероятно и самия Блоу-оф вече да е пробил. Свали горния капак, снимай от по-близо и дай пак, за да не гадаем на бобец тука...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще отида да я снимам по отблизо.

Препоръчаите и добри свещи за колата...такива от които няма да имам проблем с бобините, че чух че били претенциозни към свещите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето нови снимки...нещо не мога да ги кача тук, затва ги качих в пиксвали

Тва дето го мислех за втори затапен маркуч се оказа затапен отвор във гумения въздуховод от въздушния филтър...за какво е този отвор..както и на маркуча?

Visit My Website

Visit My Website

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето нови снимки...нещо не мога да ги кача тук, затва ги качих в пиксвали

Тва дето го мислех за втори затапен маркуч се оказа затапен отвор във гумения въздуховод от въздушния филтър...за какво е този отвор..както и на маркуча?

Visit My Website

Visit My Website

Прилича ми на нещо майсторено около кът-оф клапана.

Незнам къде си гледал като си я купувал, като видя такива "побългарявания" и ми се повръща.

Един господ знае колко неща още са "фиксвали" по колата така.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам кво са махнали, но колата дава 15,3 на 400 метра, и от 0-100 ги прави за 7 сек по G-Timer, без чип, само със спортна изпускателна с-ма с два ауспуха FK и спортен панелен филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам кво са махнали, но колата дава 15,3 на 400 метра, и от 0-100 ги прави за 7 сек по G-Timer, без чип, само със спортна изпускателна с-ма с два ауспуха FK и спортен панелен филтър.

Тогава какво се оплакваш?

Такива грозни затапвания и побългарявания най-малкото показват че е дело на абсолютни аматьори, и това че върви не значи че няма да роди скоро нещо, още повече че е напъвана яко.

По-добре отиди някъде за пълна диагностика за да разбереш какви интервенции има по нея и какво е състоянието на мотора като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че нещо е пипано в БГ, колата беше нов внос, има доста тунинг по нея, има и TUV сертификът от някакъв си: STYLING GARAGE INGOLSTADT

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че нещо е пипано в БГ, колата беше нов внос, има доста тунинг по нея, има и TUV сертификът от някакъв си: STYLING GARAGE INGOLSTADT

Абе яки тунеци, с болтчета накрая на маркучите, красота:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилича ми на нещо майсторено около кът-оф клапана.

Къде видя кът оф клапан аз на негово място виждам хубава червена тапа :hilezh::hilezh:

а клапана който се вижда е за рециркулацията :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е ли очевидно че кът офф-а просто го няма. Най вероятно колата е имала афтърмаркет клапан и който я е продавал просто си го е взел. Тънкото маркуче е управлението, и както виждате има 2 тапи където трябва да е ръгнат клапана.

Пич, просто иди и си купи нов клапан от Порше, струва около 100 лева и си ток и жица. А между временно не си юркай колата, защото в момента турбината ти много яко се товари когато дадеш много газ, точно в момента на смяна на предавките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз акьла и взех на няколко пъти за засичането по G-Timer-a...до 6,500 оборота я юрках. може ли заради липсата на тоя cut-off клапан да върви повече отколкото се очакваше?

При положение че ще слагам чип, които ще надува до 1 Бар има ли значение дали ще сложа оригинален или афтермаркет клапан?

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли заради липсата на тоя cut-off клапан да върви повече отколкото се очакваше?

Да може но има твърде голяма вероятност да строшиш турбината защото в момента няма какво да я разтовари

При положение че ще слагам чип, които ще надува до 1 Бар има ли значение дали ще сложа оригинален или афтермаркет клапан?

Да и това можеш можеш да сложиш блоу-оф но разхода ти ще се вдигне заради непрекъснатото обедняване на сместа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли, да върви повече, поради липса на клапана. След като колата явно има някакъв тунинг (генерация, филтър, бивш афтърмаркет клапан) е много вероятно вече да е с чип и да надува повече от сток параметрите.

И в двата случая няма да минеш с оригинален клапан, просто няма да издържи на надува и ще се скъса за нула време.

Вариантите са или сток клапан от ТТ който е от 225 коня 1.8Т мотора или афтърмаркет ама качествен, тия от илиенци не ги знам дали стават за нещо. (Ако някой има впечатления за илиянските клапани да сподели)

Още нещо което трябва да знаеш е че има 2 вида клапани, едни които изпускат излишното налягане в атмосферата и правят ПСССШШШШТ :hilezh:

и другите са които връщат обратно в системата, след дебитомера.

Нашите коли са от втория тип и съответно, слагането на друг клапан не е препоръчително.

Съветвам те да си купиш от ТТ клапан.

Преди да правиш каквито и да е модификации се увери имаш ли вече чип, нямаш ли, в какви параметри ти работи турбината, и дали нямаш някои други липси освен клапана.

Успех.

Редактирано от martin_deyanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност нямам чип, единствената липса беше този клапан, които ще купя още утре, най-вероятно ще е от ТТ 225 коня.

Благодаря за съветите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде видя кът оф клапан аз на негово място виждам хубава червена тапа :lol::o

а клапана който се вижда е за рециркулацията :hilezh:

Исках да кажа че там е трябвало да има кът-офф :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах въпросното cut-off valve, обаче не мога да разбера как така всички cut-off клапани, от 110 киловатовите A3 чак до 165 киловатовите ТТ-та са с един и същ каталожен номер и съответно ги дават според ЕТКА-та че стават за всички 1.8 Турбо мотори: от най-слабите, до най-силните...иначе цената му е 59 кинта...някъде бях чел че толкова струва клапан за 225 кониово ТТ.

Тея от Ауди да не предлагат само един модел клапани за всичките варианти на 1.8Турбо???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не непредлагат само един вид просто след 2002 година на вси4ки 1.8 турбо слагат 710Н кът оф и Н75Ф.Преди това 1.8 турбо е с Н710А и Н75Ц Първите се водят подобрени версии.А на теб турбото ти ба4ка само на геит и заради това може би ти върви пове4е за6тото не разтоварва налягането.Но ни6то 4удно и да има6 4ип,незнам за6то си толкова убеден 4е няма6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто от 150 до 225 коня налягането се е 0,7-0,8 бара или там колкото беше... Затова един и същи блоу-оф се слага на всичките.

Редактирано от Shagrath
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Но ни6то 4удно и да има6 4ип,незнам за6то си толкова убеден 4е няма6.

Ами поради следните причини съм убеден че нямам чип:

1.които от вас е отварял компа на Аудито си знае за тоя болкит с които е уплътнена кутията, и се разтегля доста и куса грозно и се разплесква по буксите и наоколо. След първоначалното отваряне, се наложи да затворя кутията и после пак да я отворя...ами личеше си че е отваряно щото болкита вече не беше равномерно нанесен и имаше изцапано с разтегления болкит - което при първоначалното отваряне го нямаше.

2. Докато си избирах кола пробвах 7-8 такива Аудита 1.8T , сред които и едно чипосано, което наистина вървеше доста, моето си върви нормално и според мен, и според хора които са карали чипосано такова.

3. Снимах компа и пратих снимка на Брезел...все си мисля че ако той имаше съмнения че колата ми е с чип, щеше да ми каже...

Ето снимка на компа ми, тва оригиналния чип ли е, или е сменян според Вас?

CHIP

Между другото закачихме колата на vag.com с кабела на един приятел, но не можахме да видим на колко надува турбото...иначе доста от другите параметри ги видяхме.

Така и не ми казахте къде мога да видя с какво турбо съм???

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто от 150 до 225 коня налягането се е 0,7-0,8 бара или там колкото беше... Затова един и същи блоу-оф се слага на всичките.

Ами като на всички е 0,7 налягането, а мойто ще е надуто на 1 бар, какво значение има дали ще сложа за ТТ или оригиналното за моя двигател?

След като ще надува на по-високо налягане си мисля че трябваше да взема някое с по-корава пружина...ама откъде след като в Ауди всички са еднакви?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като на всички е 0,7 налягането, а мойто ще е надуто на 1 бар, какво значение има дали ще сложа за ТТ или оригиналното за моя двигател?

След като ще надува на по-високо налягане си мисля че трябваше да взема някое с по-корава пружина...ама откъде след като в Ауди всички са еднакви?

Оитай колегата verter той има А6 с такъв мотор и клапама му е от ТТ! Той може да ти каже откъде да го вземеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Аз съм със същия двигател. Ако искаш може да видиш как е.

Освен това съм с т.нар. чип, но при мен си стои оргиналния чип, като е препрограмиран.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Аз съм със същия двигател. Ако искаш може да видиш как е.

Освен това съм с т.нар. чип, но при мен си стои оргиналния чип, като е препрограмиран.

Как да видя...освен да щракнеш някоя снимка. Моя мотор е AGU. С какъв клапан си - оригиналния или друг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и не ми казахте къде мога да видя с какво турбо съм???

Ей те такова колега Турбо ККК B)

Редактирано от Paho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...