set16v Публикувано 25 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 мога да кажа само едно този Брезел е страшен ЖМЕЕЛ,поправяли сме не един или два чипнати компа от него,нищо не стаа 100%..колега липсва ти Дъмп-клапата/Блоу-Офф ..се тая/не си купувай орг..,освен ако не си поръчал вече.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 25 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2008 мога да кажа само едно този Брезел е страшен ЖМЕЕЛ,поправяли сме не един или два чипнати компа от него,нищо не стаа 100%..колега липсва ти Дъмп-клапата/Блоу-Офф ..се тая/не си купувай орг..,освен ако не си поръчал вече..Ами поръчал съм го вече тоя клапан, ама съм оставил само 10 кинта капаро...мога да ги преjаля ако има по-добро решение за клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 26 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2008 JoroM, след като няма да си на сток налягане, само афтърмаркет блоу-офф... някой метален с по-здрава клапа... че тия уйовини стоковите са трагични... (говоря за налягане над сток, въпреки че моя още в началото си беше пробил)... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 26 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2008 JoroM, след като няма да си на сток налягане, само афтърмаркет блоу-офф... някой метален с по-здрава клапа... че тия уйовини стоковите са трагични... (говоря за налягане над сток, въпреки че моя още в началото си беше пробил)...Сега ако кажете и откъде в Бс да си намеря такъв... искам да сложа cut-off, а не blow-off Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 26 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2008 (Редактирано) Колеги, кажете да чакам ли поръчания пластмасов оригинален cut-off klapan ili да взема този металния? при положение че колата ще е с чип на 1 бар, а съм оставил капаро само 10 кинта...Cut-off/blow-off valveMисля да взема cut-off версията (баипасния клапан), като чета има и регулиране на твърдостта на пружината. Редактирано 26 Септември 2008 от JoroM 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 26 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2008 ама това дето си го дал на линка съска,не е като оригиналния.мои съвет вземи си или оригинален или копие като оригиналния но на някоя тунинг фирма (Форге или АПР) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 26 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2008 ама това дето си го дал на линка съска,не е като оригиналния.мои съвет вземи си или оригинален или копие като оригиналния но на някоя тунинг фирма (Форге или АПР)Колега. погледни по-добре първата снимка и виж кво пише в описанието: че има версия cut-off(баипасен) и blow-off(която съска)Аз мисля да взема версията cut-off(баипасния), които има същата функция като оригиналния но се предполага да е по-корав+регулиране твърдостта на пружината, което предполагам че оригиналния го няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wankel Публикувано 27 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2008 мога да кажа само едно този Брезел е страшен ЖМЕЕЛ,поправяли сме не един или два чипнати компа от него,нищо не стаа 100%..ма той комповете ли прецаква? и вие какво им оправяхте , че ако ми се случи и на мен да знам да ви потърся Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 27 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2008 ма той комповете ли прецаква? и вие какво им оправяхте , че ако ми се случи и на мен да знам да ви потърся Бодват една широколентова сондичка в кюнеца, настройват, записват, тестват пак, коригират, записват и така докато не се получи наистина арна работа. Говоря от личен опит Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wankel Публикувано 27 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2008 Бодват една широколентова сондичка в кюнеца, настройват, записват, тестват пак, коригират, записват и така докато не се получи наистина арна работа. Говоря от личен опит бе аз съвсем друго питам, какво са поправяли и каквое било счупено че иначе ми прилича на чиста реклама това изкаване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 27 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2008 Колеги, днес качих колата на един канал и наснимах турбото...някои по-запознат може ли да ми каже с каква турбина съм??? K03...K03s...123456 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 29 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2008 Никoй ли не може да ми каже какво ми е турбото? щото никъде не виждам обозначения K03 или K03sРових в нета, но никъде не намерих инфо за 06A133607A Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 29 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2008 K03 е твойтоK03s - е на S3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 2 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2008 K03 е твойтоK03s - е на S3Не е баш така... К03с попринцип има и на А3... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set16v Публикувано 4 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2008 ма той комповете ли прецаква? и вие какво им оправяхте , че ако ми се случи и на мен да знам да ви потърся мдаа криво се изразих,сменял съм бутало от софт..на тоз юнак....ок. няма как кола да върви на 13,5 афр..със авансовата карта като за бенз..120окт..а това май му е любимо със афр...щото наскоро и един сеат страдаше от същата болешка..п.с. ако искаш може да напрайм лека пробичка за кои е по-по-най А?? има Дино имаме еднакви коли правим софт..и гледаме какво се случва,съгласен съм и после времена да мерим...K03 е твойтоK03s - е на S3S3 няма със К04, А3 има с К03с както Голф и Сеат,Шкода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 4 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2008 Абе и ти не си баш прав... по-новите С3ки 225 коня са с К04 доколкот знам... май от 2001/2 нататък... ма и аз не съм мноо сигурен де... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set16v Публикувано 4 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2008 Абе и ти не си баш прав... по-новите С3ки 225 коня са с К04 доколкот знам... май от 2001/2 нататък... ма и аз не съм мноо сигурен де...бе ти четеш ли Лъчка???мойта беше 210кс..и кво ??турбото и е К04 ...имам още 2-3 С3 дето ремонтирам на приятели по-неволя че ми стана жал да се пробват нещастници по тях,та никва разлика м/у серийният номер на турбото на 210кс.и 225кс. С3....а 2-те са 225кс.. мойта и още една светло сива са 210кс.. не е като да не съм ги отварял и разглеждал турбините.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uragana Публикувано 5 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2008 Колега днес го смених,компресорчето е КККунгарско,като знаеш номера,влез в РЕАЛ ТУРБО.БГ официален представител,щото на АGUто са 5 модела.Слагай оригинален байпас,щото иначе прецакваш комресорчето,прегрява,по трудно разтоварва,и ако е трьгнало,ще почне да дьрпа масло,и може да пуши на тихи обороти-байпас-70лв турбо-1340лв.Сьвет от опит.Ааа унгарския сайт е TurboDriven.com Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 11 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2008 Колеги, днес след чипосване с чип от брезел, алдито беше на гонки, на замерване с G-Timer с които даде 14,7 на 400 метра и 6,15 сек до 100 обаче се появи един проблем: след като се прибрах я оставих да работи на място около 5-6 минути и като погледнах по навик температурата на антифриза видях че е на 110 градуса, а перките не се включваха, след като отворих кутията с предпазителите върху акумулатора явно от разместването вентилаторите се включиха за 1-2 минути и спряха, пак размърдах кутията и пак се включиха и след малко спряха. Иначе като включа климатроника веднага тръгват и двата вентилатора, обаче при прегрял двигател нещо се ебават...на кутията върху акумулатора ли стоят предпазителите на вентилаторите? Може ли проблема да е в термо датчика? Моя е с три кабела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tqnkata Публикувано 12 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2008 и са последно какъв клапан ще слагаш колега, че и моя ще го сменям но от толкова коментари свят ми се зави и пак нищо не разбрах. мойта е сток Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 13 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2008 Аз отдавна го сложих въпросния cutt-off, има го по-напред в темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_nikolaev Публикувано 13 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2008 Аз отдавна го сложих въпросния cutt-off, има го по-напред в темата.Оправи ли температурата, ако не си - в кутията над акумулатора гледаш 3-те предпазителя - 1-вия от ляво надясно ти прави лош контакт и затова не включват перките. Включвайки климатроника перките тръгват, защото тогава минава по друга верига. Почисти държачите или купи нова кутия.Щом постигаш такива времена сигурно караш над 1 бар, дано имаш късмет със спирачките и турбината, че моите не издържаха.Иначе единия казус си беше за нова тема, а другия - за раздел Тунинг / Подвизи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 13 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2008 (Редактирано) Колега, наистина първия предпазител над акумулатора е нагорял и не мога да го изкарам, обаче като замостя клемите на буксата на термо-включвателя на вентилаторите си бачка и първа степен, и втора степен...т.е. сега проблема не е оттам.Днес смених термо-включвателя на вентилаторите и термостата, по параметри са като оригиналните...обезвуздуших с-мата откъм термостата, и откъм още две места по следния начин: измъквам леко маркуча в горната част докато се появи малък отвор от които излиза въздуха докато не бликне антифриз.Обаче колата продължава да прегрява и стига до 110 градуса и тогава светва лампа на таблото и почва да пищи нещо.Да не забравя: и със стария и с новия термостат(на 87 гр.) маркуча от термостата - долния маркуч влизащ в радиатора се затопля доста по-малко от горния дебел маркуч на радиатора и съответно горната част на радиатора е гореща, а долната част е дооста по-студена и затва не се включват перките - щото датчика им е в студената половина.Mоже ли да има въздух в самия радиатор и затва да не включва перките?Може ли да е водната помпа?КАК ДА ОБЕЗВУЗДУША СИСТЕМАТА??? Редактирано 13 Октомври 2008 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 14 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 (Редактирано) След като снощи продухах с вода под налягане радиатора и в двете посоки, и днес повече от четири часа се мъчихме в сервиза на Prista oil, където освен масла сменят и антифриз, достигнах до извода че водната помпа не върти антифриза!НЯМАМ ПАРНО, въпреки че включвам климатроника на макс, а нали парното е на малкия кръг - не може да завърти малкия кръг, пък кво остава за цялата с-маобезвуздушихме по незнам си колко начина: докато бликне антифриз м/у маркучите и щуцерите, от долната пробка на радиатора, както и със специален уред който създава вакуум в системата и после засмуква антифриза и го вкарва в системата без въздух(както се обезвуздушават домашните климатици) е не става и не става - прегрява, достига до около 110 градуса.Препоръчаите надеждна водна помпа че утре ще я мятам...ако някой е сменял ще го помоля да сподели ако има някакви тънкости... Редактирано 14 Октомври 2008 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_nikolaev Публикувано 14 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2008 Моля те пиши отделни теми, такива разкази с нечакван край / обрат не помагат на някой, решил да ползва търсачката, да не говорим за заглавието... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване