Jump to content

контактен ключ


caby

Recommended Posts

предполагам няма нужда от натискане :)що не пробваш -ако пали и всичко работи ,значи всичко е ок .то тва с натискането е за ел стъклата ,касетофона и други такива изгъзици

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих се сам, за пореден път. Не знам за какво изобщо си правя труда да пиша у техническия раздел на о.....я форум! За пореден път се убеждавам че това българите сме нема такива лицемери!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прав,реагираш прекалено крайно. аз когато изпаднах в това положение намерих темата за клеморед и контактен ключ,прочетох я,запознах се със снимковия материал и сам си направих всичко.

п.п. ти кво очакваше,да дойде някой да ти я оправи ли?

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батьо, сдържай се от такива топли изказвания, поради простата причина че ще изтекат разни неща в правилната посока, но няма да са насочени към теб!

Никога нищо не съм очаквал! Просто бях в дивия северозапад и най-близката дестинация, където можеше да намеря, каквото ми трябва, беше кутловица/ром (монтана/лом). За да тръгна да пиша във форума, значи съм на зор! Който ме познава, знае че поне едната ми ръка не е вЪ гъза и няма да тръгна да драскам, щото си нямам друга работа.

Ти видя ли изобщо какво съм писал/питал, освен дрисните ми в поста, който си цитирал?

Ако си сигурен че искаш да разбереш. що съм се възпали, мога да ти обясня доста цветно, като нЕма да спестИм нищо, каквито и да са последствията след това!

едит: прибрах се благополучно, без да ми се заключи волана, щото бях омотал стабилно ключа. За да паля и гася, изкарах клемореда отвън. Номера на ключа, с който се отвива болта, който държи конзолата на патрона е Т30 с отвор в средата!

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е че си се прибрал. Относно другото, прочетох всичко което си написал и не виждам как някой щеше да ти помогне. А относно изтичания,вливания и т.н. не те разбрах , но карай да върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах нещо съвсем елементарно, според моите разбирания. След като съм си задал въпроса, явно съм преценил че тази информация ми е достатъчна да си реша проблема. Сега аз не разбирам, ти какво се опитваш да ми обясниш? Че нямам право да киселея, защото? Сега явно е момента да ти кажа директно, що се вкиснах! Вкиснах се защото тук повечето драскат само ако трябва да нахранят някой/и, като му обяснят колко е тъп и че .............. или ако тоя с проблема е "видна" форумна личност. Те това явно лицемерие ме изкарва извън релси. Вече стана ли ти ясна картинката, или още да обяснявам? Лично към теб нямам нищо против, просто ставаш неволен буфер, един вид!

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом ти си бил там пред болта и не знаеш с какво се развива тоя болт откъде повечето участници у форума ,които не са сваляли контактен клИч да знаят с кво се развива?аз например не съм разглобявал и незнаех докато не каза..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болта изобщо виждал ли си го? Аз го видях, но обясни ми как да знам какво да поръчам по телефона?

 

Всъщност, какво се опитваш и ти да ми обясниш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
На 1.09.2009 г. at 18:40, Marcus Aurelius написа:

Пичове, стигнах до тука, ама при мен болчетата нямат резба - явно някой е пипал преди, едното няма никаква, а другото съвсем слаба резба, която загладих при опит да го отвъртя. И не са на такова високо ниво като на снимката, а много по-навътре...някакви предложения ?

 

klemored_vintcheta.JPG

 

Редактирано от MASTER-P
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резба имат   в противен случай няма как да бъдат навити,много са им тесни прорезите за отвиване и трябва хубава здрава отверка  или разпробиване в краен случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 2 часа, MASTER-P написа:

 

 

Май бърка каналчетата (прорезите) на винтчетата и ги нарича резба. Ако са развалени прорезите и няма развиване остава само разпробиване със подходящ диаметър свредло и пренарязване на резбата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не моя грешка, отгоре като изжулих боята се откриха и ги развих. Но се оказа следното - палчето, което излиза от патронника и влиза в клемореда се е счупило. И сега не знам - втора употреба ли да си търся или нов да си купувам...А иначе клемореда ми се е цепнал и се показва една метална пластинка, обаче в магазина нямаше никакъв друг освен китайски за 11 лв. Не мисля да слагам такъв. Заслужава ли си да търся клеморед и контактен ключ от друго ауди оригинални ? И как вървят горе-долу двете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В оригиналния клеморед има пружина дето напъва пластмасата и от това се чупи след годините. При новите клемореди е различна пружината и това не се случва. Аз съм почти 4 години с китайския Топран, понеже също нямаше друг в магазина. Струваше около 11 лева. Още работи.

За палчето - най-добре купи нов патронник и прехвърли палчето от новия на стария. Палчето е закрепено само със щифт - избива се със шило или малък тъп пирон. Така ще може да продължиш да ползваш стария ключ за палене.

Редактирано от ставров
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай впредвид,че след април или май 1994 г. формата на палчето и дупката в клемореда е различна,като на А6 е и тези евтините не стават ,а само оригинал 67лв.поне при мен е тъкав.А тези китаиките вършат работа ,и по моргите има по 10лв само гледай пружината да не е спукала пласмасата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.06.2016 г. at 18:37, ставров написа:

В оригиналния клеморед има пружина дето напъва пластмасата и от това се чупи след годините. При новите клемореди е различна пружината и това не се случва. Аз съм почти 4 години с китайския Топран, понеже също нямаше друг в магазина. Струваше около 11 лева. Още работи.

За палчето - най-добре купи нов патронник и прехвърли палчето от новия на стария. Палчето е закрепено само със щифт - избива се със шило или малък тъп пирон. Така ще може да продължиш да ползваш стария ключ за палене.

Да точно така е както го е описал колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колеги, мерси много. И аз днес разбрах, че могло само палчето отпред да се смени и най-вероятно това ще направя ако е възможно. Интересна опция е и ме устройва напълно, дано да се получи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...