vilik Публикувано 18 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 Чувал съм, че при някой автомобили е възможно, да не се сваля целия амортисьор при смяна на тампона, а само в горната си част, някой пробвал ли е подобно нещо при Б3, че съм решил да сменям тампоните, също така срещнах в различни теми, че по-добрия вариант е да се сложат тампони от Б4, стават ли директно без нужда от преправяне или други манипулации? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 18 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 Чувал съм, че при някой автомобили е възможно, да не се сваля целия амортисьор при смяна на тампона, а само в горната си част, някой пробвал ли е подобно нещо при Б3, че съм решил да сменям тампоните, също така срещнах в различни теми, че по-добрия вариант е да се сложат тампони от Б4, стават ли директно без нужда от преправяне или други манипулации? Благодаря!Тампоните на Б4 и Б3 са едни и същиСтава и без да се сваля амортисора но е по трудно,затова си го свали(не е кой зне какво) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan72 Публикувано 18 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 Аз съм сменял тампоните на Б4 без да свалям целия амортисьор. Отвива се само горната гайка, вдига се на крик и може да се извади самият тампон, но не и опорния лагер. За да се извади заедно с лагера е необходимо пружината да се стегне със скоби, да се развие и втората гайка, крепяща лагера /със специален ключ/. Поради ограниченото място обаче и трудното боравене под калника, ти препоръчвам да свалиш целия амортисьор и да си смениш както трябва тампона. Не е много повече работа.За Б3 предполагам не е много по-различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 18 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 Тампоните на Б4 и Б3 са едни и същиТочно така и ти препоръчвам само този на BOGE, защото е усилен. При интерес ми пусни лично и ще ти ги пратя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kroookodil4e Публикувано 18 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 Чувал съм, че при някой автомобили е възможно, да не се сваля целия амортисьор при смяна на тампона, а само в горната си част, някой пробвал ли е подобно нещо при Б3, че съм решил да сменям тампоните, също така срещнах в различни теми, че по-добрия вариант е да се сложат тампони от Б4, стават ли директно без нужда от преправяне или други манипулации? Благодаря!Смених ги точно за 10 минути на страна,клиучето го взех от магазин за инструменти струваше два лева.стягаш пружината със скоба,развиваш гайката с лула 22,после с клиучето също с лулата 22 развиваш и втората гайка тя се развива доста лесно от горе няма нужда да баркаш под калника и си ти.мога довечера да ти пусна снимка какво клиуче да си тарсиш за да не сваляш амортисиора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 18 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 мога довечера да ти пусна снимка какво клиуче да си тарсиш за да не сваляш амортисиора.Супер си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 18 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 (Редактирано) Това е ключето за гайката, където стяга тампона - баща ми го е правил. Като се виждат отдолу двете зъбчета, направено е от разпробит шестограм за да може да се държи контра стеблото на амортисьора с този шестограм 7-ца .Интересно беше, че старите ми пълнители бяха с размер 7 горе на стъблото, а новите Боге бяха с с по-малък размер - 6-ца.Тука снимка на двата инструмента Редактирано 18 Октомври 2008 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 18 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 Това е ключето Благодаря за подробните снимки, а това ключе има ли си специфично име и като какво да го търся в магазините за инструменти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kroookodil4e Публикувано 18 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2008 Благодаря за подробните снимки, а това ключе има ли си специфично име и като какво да го търся в магазините за инструменти?Води се клиуч амортисиори,ауди,фолксваген,ако не намериш свиркай еконт са ми наблизко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kroookodil4e Публикувано 19 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2008 Eто го и стандартното което би трябвало да гоима във всеки по голям магазин за инструменти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване