orlin_emilianov Публикувано 19 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2008 Колеги, имам следния проблем при Ауди A6 TDI - Откакто захладня времето на 2-3 пъти сутрин ми прави следния номер: При палене стартера върти малко повече от обикновенно и като запали работи на ниски обороти така че все едно някои от цилиндрите не работи и вдига облак дим от ауспуха. При повторно палене се "изчиства" и няма проблеми. Друг е случая, че никога индикатора за подгряването не ми е светкал за повече от 2-3 сек (а мисля че това не е нормално). Запушени дюзи нямам - проверил съм ги, свещите са в идеално състояние, релето за подгряване работи. Казаха ми, че единствено може да ми е изгорял бушона който е между релето и свещите и да не подгрява, а индикатора да лъже. Възможно ли е това за тези симптони придружени със облак дим които колата дава сутрин и ако е възможно КЪДЕ СЕ НАМИРА ТОЗИ БУШОН защото не можах да го открия никъде. Извинявам се ако въпросът ми не е публикуван в правилната тема на форума и благодаря предварително за отговорите които ще ми дадете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sre4ko Публикувано 19 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2008 Здравей колега,Имаше още няколко теми като твоята във форума. Едната съм я пускал аз. Този "проблем" се зябелязва почти при всички Ауди-та 100/А6 2.5 ТДИ. Ето погледни моята тема: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=46099&hl Ето и още една тема: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=17744 Успех.Поздрави,sre4ko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EVERLAST Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 Колеги, имам следния проблем при Ауди A6 TDI - Откакто захладня времето на 2-3 пъти сутрин ми прави следния номер: При палене стартера върти малко повече от обикновенно и като запали работи на ниски обороти така че все едно някои от цилиндрите не работи и вдига облак дим от ауспуха. При повторно палене се "изчиства" и няма проблеми. Друг е случая, че никога индикатора за подгряването не ми е светкал за повече от 2-3 сек (а мисля че това не е нормално). Запушени дюзи нямам - проверил съм ги, свещите са в идеално състояние, релето за подгряване работи. Казаха ми, че единствено може да ми е изгорял бушона който е между релето и свещите и да не подгрява, а индикатора да лъже. Възможно ли е това за тези симптони придружени със облак дим които колата дава сутрин и ако е възможно КЪДЕ СЕ НАМИРА ТОЗИ БУШОН защото не можах да го открия никъде. Извинявам се ако въпросът ми не е публикуван в правилната тема на форума и благодаря предварително за отговорите които ще ми дадете.колега намира се под жабката...махаш кората в/у която стъпваш зад нея има пластмаса и нея махаш и бушона се вижда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 И в друга подобна тема давах тази насока - като завътиш ключа гледай волтметъра - ако подгрява трябва да имаш пад поне 1 волт. Ако не мръдва стрелката, значи не стига ток до свещите и те не консумират, ако приемем, че не са изгорели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване