Jump to content

Проблем с подгряването и паленето при А6 TDI. Помогнете !


orlin_emilianov

Recommended Posts

Колеги, имам следния проблем при Ауди A6 TDI - Откакто захладня времето на 2-3 пъти сутрин ми прави следния номер: При палене стартера върти малко повече от обикновенно и като запали работи на ниски обороти така че все едно някои от цилиндрите не работи и вдига облак дим от ауспуха. При повторно палене се "изчиства" и няма проблеми. Друг е случая, че никога индикатора за подгряването не ми е светкал за повече от 2-3 сек (а мисля че това не е нормално). Запушени дюзи нямам - проверил съм ги, свещите са в идеално състояние, релето за подгряване работи. Казаха ми, че единствено може да ми е изгорял бушона който е между релето и свещите и да не подгрява, а индикатора да лъже. Възможно ли е това за тези симптони придружени със облак дим които колата дава сутрин и ако е възможно КЪДЕ СЕ НАМИРА ТОЗИ БУШОН защото не можах да го открия никъде.

Извинявам се ако въпросът ми не е публикуван в правилната тема на форума и благодаря предварително за отговорите които ще ми дадете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Имаше още няколко теми като твоята във форума. Едната съм я пускал аз.

Този "проблем" се зябелязва почти при всички Ауди-та 100/А6 2.5 ТДИ. Ето погледни моята тема: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=46099&hl

Ето и още една тема: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=17744

Успех.

Поздрави,

sre4ko

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Колеги, имам следния проблем при Ауди A6 TDI - Откакто захладня времето на 2-3 пъти сутрин ми прави следния номер: При палене стартера върти малко повече от обикновенно и като запали работи на ниски обороти така че все едно някои от цилиндрите не работи и вдига облак дим от ауспуха. При повторно палене се "изчиства" и няма проблеми. Друг е случая, че никога индикатора за подгряването не ми е светкал за повече от 2-3 сек (а мисля че това не е нормално). Запушени дюзи нямам - проверил съм ги, свещите са в идеално състояние, релето за подгряване работи. Казаха ми, че единствено може да ми е изгорял бушона който е между релето и свещите и да не подгрява, а индикатора да лъже. Възможно ли е това за тези симптони придружени със облак дим които колата дава сутрин и ако е възможно КЪДЕ СЕ НАМИРА ТОЗИ БУШОН защото не можах да го открия никъде.

Извинявам се ако въпросът ми не е публикуван в правилната тема на форума и благодаря предварително за отговорите които ще ми дадете.

колега намира се под жабката...махаш кората в/у която стъпваш зад нея има пластмаса и нея махаш и бушона се вижда :smilie_colors1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в друга подобна тема давах тази насока - като завътиш ключа гледай волтметъра - ако подгрява трябва да имаш пад поне 1 волт. Ако не мръдва стрелката, значи не стига ток до свещите и те не консумират, ако приемем, че не са изгорели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...