Jump to content

реле за чистачки къде се намира


b.o.m

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Вчера си оправих не спиращите чистачки,РЕЛЕ 377(голямо и плоско е,прилича на конфорт модул)е за чистачките.РЕЛЕ 213 подава ток на чистачки и мигачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги. От 3 дни съм собственик на А4 1.9 TDI 110 AFN (комби). Задната чистачка не работеше. Разглобих я с надеждата да е клеясала но уви. Като подам принудително ток на моторчето , няма проблеми с механиката. Установихме (с ел.техник) , че е платката до самия механизъм. Прибрах се в къщи и реших да направя мост и да изолирам платката , но нали съм "голям майстор" и дадох нещо на късо. Та след тази история взех едно работещо моторче но .......... НЕ. Прецакал съм нещо и не е бушона. Дали има реле за задната чистачка или някъде по ключа ще да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега как ги оправи, моите също спират кадето си поискат а от това реле се вува едно прецъкване и те тръгват на ново. Автомобила е от подписа ми А4 1.9 АФН, 98г. Когато работят на пауза си спират в долно изходно положение, има бавни и бързи скорости степените на различните интервали също работят но като реша да ги изключа и се почва едно неуморно бърсане на стъклото докато сами решат да спрат и то в повечето случай, кадето им дойде а по-рядко в долно положение. Второто нещо което ми прави впечатление че не достигат края на стъклото когато са в най-лявата позиция от върха на чистачката до ръба на прозореца остават 20см не почистено пространство. Свалях механизма и подадох ток на моторчето и целия механизъм се движи, но идея си нямам защо не отиват до края на стъклото. За да стигнат до края така че да е добре за водача да вижда трябва съответно ранената да не са в долния край на стъклото а да са на 20 см. от черната линия. Механизма ли е от друга кола какво става и аз нямам обяснение. Моля някой да сподели, какъв трябва да е механизма ако има номер някакъв, да не би това късичкото рамо дето се хваща за оста на моторчето да е по-късо и за това да няма достатъчно ход до крайно ляво положение. Ако може някой със свален такъв механизъм да каже колко см. трябва да е дълго това рамо на остта на моторчето. И още един проблем, стано много дълго описанието но задната чистачка на багажника в едната посока се движи нормално а на връщане се връща на пресекулки, но поне си спира на мястото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте колеги искам да попитам при пускане на чистачки те първо тръгват надолу и след това нагоре нормално  какъв е проблема

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Певъртали са в снега, трябва да изместиш късото рано което е хванато директно за моторчето. Лошото е че май не ставаше на място, но може и да бъркам. Разхлабваш гайката, надигаш планката така че да излезе от шлиците. Пускаш чистачките така че да си направи хода и да спре да се движи. След това нагласяваш положението на чистачките върху стъклото и накрая стягаш гайката на оста на моторчето. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...