Стано Публикувано 30 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2015 N 377 Това е от фейслифт 2000г. с интервали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 31 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2015 при пърите А4 е с номер 229, като на Б4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ni19782005 Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 При а4 98г е 231 и то ми е проблем на мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 От пасат б5 197 също е с интервал и е Plug&Play на А4-ката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ni19782005 Публикувано 27 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 Грешка 213 е номера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ni19782005 Публикувано 28 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2015 Вчера си оправих не спиращите чистачки,РЕЛЕ 377(голямо и плоско е,прилича на конфорт модул)е за чистачките.РЕЛЕ 213 подава ток на чистачки и мигачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo1972 Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 Здравейте колеги. От 3 дни съм собственик на А4 1.9 TDI 110 AFN (комби). Задната чистачка не работеше. Разглобих я с надеждата да е клеясала но уви. Като подам принудително ток на моторчето , няма проблеми с механиката. Установихме (с ел.техник) , че е платката до самия механизъм. Прибрах се в къщи и реших да направя мост и да изолирам платката , но нали съм "голям майстор" и дадох нещо на късо. Та след тази история взех едно работещо моторче но .......... НЕ. Прецакал съм нещо и не е бушона. Дали има реле за задната чистачка или някъде по ключа ще да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 Намира се под волана зад бушоните черно двойно защото и за предните е в тази кутия.мисля че ново си е цифра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo1972 Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 Благодаря утре ще го разглобя а дали и при мен е с #213 защото си имам и предни чистачки и фарове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 29 Април 2015 Доклад Share Публикувано 29 Април 2015 Колега как ги оправи, моите също спират кадето си поискат а от това реле се вува едно прецъкване и те тръгват на ново. Автомобила е от подписа ми А4 1.9 АФН, 98г. Когато работят на пауза си спират в долно изходно положение, има бавни и бързи скорости степените на различните интервали също работят но като реша да ги изключа и се почва едно неуморно бърсане на стъклото докато сами решат да спрат и то в повечето случай, кадето им дойде а по-рядко в долно положение. Второто нещо което ми прави впечатление че не достигат края на стъклото когато са в най-лявата позиция от върха на чистачката до ръба на прозореца остават 20см не почистено пространство. Свалях механизма и подадох ток на моторчето и целия механизъм се движи, но идея си нямам защо не отиват до края на стъклото. За да стигнат до края така че да е добре за водача да вижда трябва съответно ранената да не са в долния край на стъклото а да са на 20 см. от черната линия. Механизма ли е от друга кола какво става и аз нямам обяснение. Моля някой да сподели, какъв трябва да е механизма ако има номер някакъв, да не би това късичкото рамо дето се хваща за оста на моторчето да е по-късо и за това да няма достатъчно ход до крайно ляво положение. Ако може някой със свален такъв механизъм да каже колко см. трябва да е дълго това рамо на остта на моторчето. И още един проблем, стано много дълго описанието но задната чистачка на багажника в едната посока се движи нормално а на връщане се връща на пресекулки, но поне си спира на мястото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай6969 Публикувано 4 Март 2020 Доклад Share Публикувано 4 Март 2020 Здравейте колеги искам да попитам при пускане на чистачки те първо тръгват надолу и след това нагоре нормално какъв е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 4 Март 2020 Доклад Share Публикувано 4 Март 2020 Певъртали са в снега, трябва да изместиш късото рано което е хванато директно за моторчето. Лошото е че май не ставаше на място, но може и да бъркам. Разхлабваш гайката, надигаш планката така че да излезе от шлиците. Пускаш чистачките така че да си направи хода и да спре да се движи. След това нагласяваш положението на чистачките върху стъклото и накрая стягаш гайката на оста на моторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване