nokiavectra Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Здравейте. От скоро имам А4 B5 1.8Т AEB автоматик. Колата върви много трудно при ниски обороти, а и разхода градско е около 18-20 л при което съм я карал много нежно с обороти не повече от 2000 - 3000. Реших че има проблем и за това си направих диагностика с VAG-COM-а и ми даде ето тази грешка: 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 26-10 - Output Open – IntermittentСлед четене по форуми разбрах че този клапан остава постоянно отворен и по този начин wastegate-a остава също постоянно отворен, а от там и турбото не прави необходимото налягане при ниски обороти. Демонтирах клапана N75 и като му подавам директно напрежение от акумулатора той щрака и разпределението на въздуха през отворите се променя като подавам и премахвам напрежението. Стойността на бобината на този клапан е 30 ома. От тук правия заключение че клапана работи. Странното идва от там, че като е разкачен клапана от кабелите на тях напрежението е около 6-7 V (което мисля че е нормално тъй като работи в импулсен режим), а в момента като го закача напрежението става 0 V (измерванията ги правия при запален двигател). Може ли някой колега да примери това напрежение когато клапана е закачен и да каже в какви стойности е при празен ход. Защото започвам да си мисля че имам проблем с компютъра. Тази седмица се каня да я закарам на сервиз да ми направят и те диагностика.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 http://sedefcha.data.bg/Pictures/Audi/N75%20electrical.BMPTрябва да са ок 11-12 волта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nokiavectra Публикувано 23 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Да на първо кръче спрямо корпуса (минуса на акумулатора) е 12 V, но мен ме интересува напрежението между 1 и 2. Защото 1 кръче е вързано през предпазител F29 към +12 V, а 2 към компютара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 24 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2008 Баш, де. През масата компютъра управлява соленоида и сигнала е 'импулсен', т.е. не може да се каже колко точно волта трябва да еintermittent:1. прекъсващ (се), пресеклив, пулсиращ, скокообразен, ел. прекъснат, пулсиращ, импулсен (за ток)2. интермитентен (за гейзер), пресъхващ (за поток, езеро и пр.)3. мед. периодичен (за треска), неравномерен (за пулс)Смени клапана според мен. Струва около 130 лв, а може да направи сумати поразии. Заради такъв преебан клапан съм назад над 1000 лева за части и много нерви(трудно оценимо в пари)И моя даваше вид да е перфектен, нямаше грешка за него, а набиваше за дебитомер. След много перипети, включая и фирмен сервиз, за които не искам да си спомням, Мишо от Горубляне (евала на този пич) оправи проблема. Заедно си изгубихме 4 часа в тестове, след което той бръкна в един кашон, извади стар, но работещ клапан и след монтажа му колата заспаИма кординатите му в Сервизи/Ремонти. Ако искаш му се обади и стискай палци да е в настроение. Като всички много добри си е чешит... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nokiavectra Публикувано 26 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2008 Да споделя болката си . Днес ходих по сервизите. На първият ми направиха диагностика, но ми казаха че нищо нямало, сместа била идеална и т.н. На вторият ми обърнаха много повече внимание и хората на истина знаеха какво правят. След проби и диагностики ми закачиха нов дебитомер и най-после чух звука на турбото. Мисля че се подобри вървежа на колата но не можах да преценя поради лошото време и тежкият трафик. И така утре ще си купя нов дебитомер и се надявам и разхода ми да влезе в час. Лошото е че според майстора имам механичен проблем с турбото и може би е за смяна. Чува се някакво стържене след изфорсиране докато се успокояват оборотите. Та и там ще наливам пари. Интересно е че на VAG-COM-a не даваше никакви грешки относно дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucanov Публикувано 31 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2013 Да споделя болката си ..... Колега виждам че проблемът ти е бил доста отдавна но аз съм със същия и ме интересува как се развиха нещата по нататък.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vas4e Публикувано 1 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2013 Колега и аз имам такъв проблем ако я оправиш пиши,че колегат може и дане пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucanov Публикувано 8 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2013 Моят проблем се състоеше в следното: При диагностика ми дава грешка:01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 26-00 - Output OpenМериха ми вакума да не би да имам скъсано маркуче, тествахме в движение но нищо. Аз си замерих съпротивлението на бобината на N75 клапана (трябва да е в интервала 25 ... 35 ?) и това не е. Почнахме да замерваме дали идва ток по кабела. Плюса беше налице а минуса чрез него компютъра управлявал този клапан. Отворихме кутията на компютъра и го проследихме. Сигнала се появи после изчезна и в крайна сметка се оказа че преди букста на кабела до N75 се е разкъсал кабела и се държи на на обвивката. :wall:/>/> Запоихме нова букса и клапана заработи, грешката вече я няма, НО нещо не съм доволен. Като подам рязко газ колата не дърпа както би трябвало, не чувам звука на турбото. Не знам как да го опиша има ускорение и мощ но бавно бавно. Ако някой предполага какво може да е да пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vas4e Публикувано 9 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2013 И аз мисля, че моята не върви както преди .Може ,ако искаш и си от София да ги сравним с моята? Дебитомера е голяма гат, нищо че нямаш грешка може да прави номера, ако можещ да вземеш от някаде за проба.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucanov Публикувано 11 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 ... ако искаш и си от София ...За съжаление съм далеч от София да сравним положението, и не познавам някого със същия мотор да видя разликите. Ако случайно чете някой колега от Добрич с Ауди А4 B5 1.8Т може да стане. МОЛБА към колегите от форума: дайте някакви насоки как да тестваме дебитомера или нещо друго да установим къде е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivos777 Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 При мен ситуацията беше следната: давам газ и след 3200 оборота колата забива (турбото пренадува и влиза в авариен режим). Тук някъде из форума четох,че някой си отворил клапана и си го почистил и след това всичко било ОК.Така направих и аз днес и резултата е на лице-колата лети.Отворих клапана с малка отвертка и с почистващ спрей и парцалче почистих внимателно клапанчето,както и мястото където ляга.Металното цилиндърче го намазах с тънък филм моторно масло с парцалчето и след това сглобих и затворих клапана.Ако мембраната е скъсана трябва да се купува нов клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 (Редактирано) Този клапан какво общо има с 1.8Т? Редактирано 15 Февруари 2013 от autorazsipnik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivos777 Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 Сори не видях,че става въпрос за 1,8 Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts