svilcho Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Здравейте колеги.Вчера си карах колата и всичко си беше добре,но днес като я запалих,се тресеше адски много.И на ниски и на високи обороти.Ужас.Покарах я малко да загрее,но проблема не се оправи.Мирише странно,няма правилно изгаряне ли какво незнам.Като се прибрахотворих капака и видях,че турбината беше доста зачервена,без да съм я настъпвал колата,а то и не можеше.Като давам газ,само бучи и се наема съвсем бавно.Някой ако може да помогне с някой съвет,ще съм много благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Диагностиката трябва да си каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 (Редактирано) Здравейте колеги.Вчера си карах колата и всичко си беше добре,но днес като я запалих,се тресеше адски много.И на ниски и на високи обороти.Ужас.Покарах я малко да загрее,но проблема не се оправи.Мирише странно,няма правилно изгаряне ли какво незнам.Като се прибрахотворих капака и видях,че турбината беше доста зачервена,без да съм я настъпвал колата,а то и не можеше.Като давам газ,само бучи и се наема съвсем бавно.Някой ако може да помогне с някой съвет,ще съм много благодаренАз бих заложил на бобина. Запали си колата и започни да откачваш кабелите на бобините един по един. Ако при някоя двг-то не започне още по-зле да тресе, Начи тази е. п.п. Кво значи " се наема съвсем бавно " п.п.1 И само да ти прошепна, ако наистина се окаже бобина, не карай колата така. Това не е мечтата на турбо моторите. Редактирано 23 Ноември 2008 от audi A3 1.8T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilcho Публикувано 23 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Благодаря за съвета.Утре съм на сервиз мамка му.А с това,че не се наема имам в предвид,че давам газ,но колата няма никакъв ряз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Предлагам ти 1во диагностика, защото такова нещо трябва да излезе, а ако "майсторите" не уцелят проблема може да те вътрят доста парички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 24 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2008 Здравейте колеги.Вчера си карах колата и всичко си беше добре,но днес като я запалих,се тресеше адски много.И на ниски и на високи обороти.Ужас.Покарах я малко да загрее,но проблема не се оправи.Мирише странно,няма правилно изгаряне ли какво незнам.Като се прибрахотворих капака и видях,че турбината беше доста зачервена,без да съм я настъпвал колата,а то и не можеше.Като давам газ,само бучи и се наема съвсем бавно.Някой ако може да помогне с някой съвет,ще съм много благодаренПочти 100% комутатора ти е проблема !!!Ако искаш пиши едно лично да минеш до вкащи да сложим моя да видиш че всичко ще е ОК !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilcho Публикувано 17 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2008 Комутатора беше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 17 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2008 Комутатора беше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 17 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2008 колега как установи че е кумотатора,даде грешка в ЕКУ-то или....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mulderfbi Публикувано 28 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2009 колега как установи че е кумотатора,даде грешка в ЕКУ-то или.......аз съм със същия проблем,но при мен се поиавява от време на време !!! може и цяла седмица да не го прави,но може и цял ден да "трепери" не ми чете никакви кодове на VAG-а !!! държал съм колата да работи и половин час и мак нищо не излиза като грешка.... .на едната бобина като извадя кабела,никаква промяна,което показва,че проблема е там,но мисля да я сменя с някоя от друг цилиндър,за да съм сигурен че е от бобината а не от нещо друго. моля ако някой е разбрал от къде е проблема да каже,ще съм много благодарен..... Виждам че последния "пост" по темата е от декември 2008,но наистина ми е необходимо решение ! Благодаря предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mulderfbi Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 (Редактирано) Така, не е от бобината и не е от свеща ! Както и да разменям бобини и свещи ,все на едно и също място си остава проблема !!!.....Някой да каже ако знае,къде точно отиват кабелите от бобините и къде точно по двигателя се намира следващата електроника в която влизат. Редактирано 1 Февруари 2009 от mulderfbi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepsi Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 бсолютно същия проблем ... !! КОМУТАТУРА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo&viki Публикувано 2 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2009 (Редактирано) Още един глас за КОМУТАТОР.Аз също се понаправих на майстор и почнах свещи сменях,бубините въртях.А то излезе едното краче на комутатора и си карах една седмица на три цилиндъра и ръгах в бездънния резервоар бензин и т.н. Редактирано 2 Февруари 2009 от bojo&viki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 4 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2009 A комутатора на тез коли къде се намира точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 5 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 A комутатора на тез коли къде се намира точно? Отзад на кутията на въздушния филтър (при А3) при А4 стои горе на кутията на въздуния филтър ,маха се един дифузор и се намира под него !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 5 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 Мдаааа, под едно капаче се намира, сложен е точно над кутията на филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mulderfbi Публикувано 5 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 Мдаааа, под едно капаче се намира, сложен е точно над кутията на филтъра.благодаря колеги,в събота я разкоствам и ще теставам,после ще кажа :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mulderfbi Публикувано 5 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2009 бсолютно същия проблем ... !! КОМУТАТУРАако се окаже КОМУТАТОРА,намира ли се и каква пара е...?Благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tibi.B Публикувано 6 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2009 ако се окаже КОМУТАТОРА,намира ли се и каква пара е...?Благодаря !намира се бош около 300лв ,алтернативна марка 200/250лв ,втора ръка 100 тина лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mulderfbi Публикувано 6 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2009 намира се бош около 300лв ,алтернативна марка 200/250лв ,втора ръка 100 тина лева Благодаря за бързия отговор. Утре ще я " мъча " Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване