Jump to content

Информация за климатроник DIAVIA


Nedjalko

Recommended Posts

Здравейте на всички във форума.Интересува ме как да си сменям режимите на климатроника и как е най-добре с кой копчета.Аз лично до колкото знам за да пусна климатроника на студено за лятото май трчбва да натисна AUTO ,а за зимата ECON въпроса ми е така ли трябва да бъде и като натисна ECON за топло трябва ли да работи компресора,а бе като цяло искам да разбера всички функций и как да ги изпълнявам.На кратко инструкциите на климатроника.Ако някой може да ми ги обясни подробно или да ми каже сайт където мога да намеря информация ще съм му много благодарен. Модела до колкото разбрах от форума е DIAVIA .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега

Аз съм съм с В4 с ДИАВИЯ, доста съм търсил за инфо, поне аз не открих нищо обобщаващо.

Ще ти споделя каквото знам , макр и не много:

1.ECON - напълно функциониращ климатроник ( в смисъл вентилатор клапи и т.н.)- изключен компресор; като го ползваш през лятото светва индикатор( ECON - вертикален надпис , мигащ) показва, че му е необходимо да се включи компресора за да охлади

2.АУТО - същата работа - компресора може да се включи( ако външната темп не е достатъчна за достигане на желаната от теб);

Това за режимите на работа

Доколкото знам има и сервизен режим( натискаш АУТО и даваш на контакт, 4 нива на диагностика, сменят се пак от АУТО, а със бутоните за вентилатора проверяваш клапите дали отварят и затварят, появява се индикатор 0-100% за всяка клапа)

Със сигурност климатроника ти не е закачен за ЕСУ, така че нямаш възможност да си показваш на дисплея допълнително инфо за колата :)

Абе с 2 думи нормален климатроник с основни функции( аз съм доволен)

За индикаторите не знам дали има смисъл да ти ги описвам, според мен не :), единственото което ме беше стреснало в началото, беше снежинката долу в ляво на дисплея като светна, доколкото разбрах е индикатор който светва при темп по малка от 2 градуса(възможно заледяване на пътя)

А относно отоплението, мисля че има доста изписано, климатроника го ползваш единствено за насочване на въздушната струя и т.н., а топлината идва от парното. Просто го пускай от ЕКОН, поне аз така правя, някъде прочетох, че от време на време е хубаво да се пуска принудително компресора , не знам точно защо, вероятно против разсъхване на някои уплътнения

Друго не се сещам, ако някой ме допълни, би било полезно и за мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги! И аз съм със същия климатроник, но аз моя го пускам от AUTO защото така ми беше казал предишния собственик, а колкото до снежинката аз знам че това означава че работи компресора. Тук имаше подобни теми за този тип климатроник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......

Доколкото знам има и сервизен режим( натискаш АУТО и даваш на контакт, 4 нива на диагностика, сменят се пак от АУТО, а със бутоните за вентилатора проверяваш клапите дали отварят и затварят, появява се индикатор 0-100% за всяка клапа)

Със сигурност климатроника ти не е закачен за ЕСУ, така че нямаш възможност да си показваш на дисплея допълнително инфо за колата :hilezh:

Абе с 2 думи нормален климатроник с основни функции( аз съм доволен)

За индикаторите не знам дали има смисъл да ти ги описвам, според мен не :D, единственото което ме беше стреснало в началото, беше снежинката долу в ляво на дисплея като светна, доколкото разбрах е индикатор който светва при темп по малка от 2 градуса(възможно заледяване на пътя)

.........

И аз съм с Диавия.Моят има нужда да се регулират хода на клапите ,но като натисна Ауто и дам контакт светват две от чертичките които показват силата на вентилатора.Натискам +/- за темтературата и се показва 02/03,насочването към краката -04.смесено напред и надолу-05,напред-06.за стъклото-07,+/- за вентилатора 08/09,EKON мисля че беше-Е6.

Та въпроса ми е каде и в каква последователност се натиска за реглажа на 0до100% на клапите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с такъв климатроник но никога не е работел доколкото си спомням.Появи с еобаче друг проблем:лятото ми се включваше перката на климатроника и си въртеше без причина и без д ае загряла колата.Питането ми е имали датчик който да я включва и къде се намира тои и как определя кога да я пусне?

ПП:има един допълнителен модул към него който е зад жабката.Някой знае ли за какво е.Ааа и мевдо другото куплунга които излиза от дисплея отива директно в буксата на компютъра(без някой).Това значи ли че има връзка с компютъра и че е фабричен със сигурност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

=====

Та въпроса ми е каде и в каква последователност се натиска за реглажа на 0до100% на клапите.

На следваща позиция - трета чертичка на вентилатора - натискаш съответната клапа и с +/- задаваш позиция на клапата -0 - 100 %. Задаваш всички на 100 % и излизаш - с ЕКОН а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ради ,немога да го накарам да светнат три деления,някаква идея?

:flipoff:

Малко да се поправя - бутона е auto, а не econ - не се бях ровил отдавна в това меню и съм го забравил. Вчера го повторих няколко пъти и ето резултата:

Натискаш и задържаш бутона auto

Даваш на контакт - целия дисплей става на коледна елха - пускаш бутона auto

Изчакваш секунда - две, светва само първата степен на вентилатора.

Пак натискаш auto и светва втората. Натискаш абсолютно всички бутончета на контролера едно след друго, без да ги повтаряш, след което пак натискаш auto. Светва трета степен на вентилатора.

Тук са разни градуси, дето не са ми много ясни, свързани с температура на духане, но те не те интересуват. Натискаш auto отново и влизаш в режима, за който говорим. Натискайки всеки бутон за посока на духането, ти се изписва процент. Със стрелките за топло-студено ги движиш на 0-100 %. Тази, в посока на долу и напред достига при мен, (а и при колегата pitkin) едва до 92 % и забива... бъг явно. Другите работят нормално. Оставяш всички на 100 %, с изключение тази в посока на долу и напред - ако последно е работил климатика нагоре, я оставяш 0 %. Ако е бил на долу, натискаш да стигне до 92 % и натискаш auto. Другите са ясни - бутона за обдухване на предното стъкло с време, циркулацията, компресора - всичко се командва с температурния бутон. Излизаш от тук с auto.

Следва въртене на клапите за самодиагностика. Последна е тази за циркулацията. Влиза в режим auto на 22 градуса и обдухване напред, ако мотора е загрял и нагоре, ако е студен.

Дано съм бил полезен, колега. :wall:

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Справи ли се , колега?

Описанието ти е много точно.Нещо ми се опъват процентите,но пак ще я мъча.Сега работи "напред" на100 процента независимо накаде натискам копчетата :flipoff: ,преди беше "надолу" .Мисля че ще я настроя някакси.Мерси пак за подсказката :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 4 weeks later...

Да работи!Да си кажа честно не забелязвам нещо да не работи. Не мога да го пусна да духа на долу но то се появи след Е7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

може ли някои да ми каже как да настроя хода на клапата т.к. това с процентите не става, след като го направя (така си беше и преди това) моторчето за топло/студено прави един цял оборот а трябва да прави малко по-малко от половин. Та заради това сам махнал жабката и постоянно го бутам напред на зад което не е решение вече, за зимата ставаше но сега е мн досадно.

Ще бъда много благодарен ако някои даде инфо как да го оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Превъртяло е в оста си, най - вероятно. Сваляш, напълваш с течен метал или епоксинда смола и нанизваш обратно. Сглобяваш и пробваш едва след 24 часа съхнене на лепилото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Бутони за посока на струята

Е1 - нагоре

Е2- в средата

Е3- надолу

Е4-надолу и в средата

Т-  се води бутона за външна температура

F-  обдухване сушене

Това е от една скапана книжка  .което ме навежда на мисълта/ E3 service/

 

да означава грешка в моторчето надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

кому интересно, вот его ошибки и номера датчиков:
EA = Внутренний датчик температуры (0681117)
E1 = Датчик наружной температуры ( ECA068680.1) бывает в екзисте
E2 = Канал датчика 1 (SS1) (ECA068678)
E3 = датчик испарителя ( ECA068724)
E6 = канал управления вентилятором (133000/3)
E7 = канал датчика 2 (SS2) ( ECA068679)
E9 = Control Box

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

кому интересно, вот его ошибки и номера датчиков:

EA = Внутренний датчик температуры (0681117)

E1 = Датчик наружной температуры ( ECA068680.1) бывает в екзисте

E2 = Канал датчика 1 (SS1) (ECA068678)

E3 = датчик испарителя ( ECA068724)

E6 = канал управления вентилятором (133000/3)

E7 = канал датчика 2 (SS2) ( ECA068679)

E9 = Control Box

Привет! След постоянно прекъсване на таблото на климатроника на б4-та(италиански,но по-стария модел,с едно малко прозорче за градусите горе вляво и под него скала с точки за силата на вентилатора...)купих същия панел ,пуснахме го ,но за малко изписва 24 градуса и после се появава Е5 и не може да се регулират градусите....всичко друго действа...това показва явно проблем някаде,но за мен не е ясно къде е ...какво е "Е5", колеги,когато се изписва на италиянския климатроник....???Ще ви бъда много благодарен,ако ми помогнете!!!:)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за този блок за управление на климатроника на "autosystem" до сега не съм намерил никъде нищичко написано.

Ако някой има информация да помага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за този блок за управление на климатроника на "autosystem" до сега не съм намерил никъде нищичко написано.

Ако някой има информация да помага.

Мисля,че климатроника е "Диавия",но от по-стария модел...по-рядък е.Означенията,които изписва(в моя случай "Е5") би трябвало да са еднакви за всички модели на марката....

Редактирано от Slavtchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...