Nedjalko Публикувано 23 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2008 Здравейте на всички във форума.Интересува ме как да си сменям режимите на климатроника и как е най-добре с кой копчета.Аз лично до колкото знам за да пусна климатроника на студено за лятото май трчбва да натисна AUTO ,а за зимата ECON въпроса ми е така ли трябва да бъде и като натисна ECON за топло трябва ли да работи компресора,а бе като цяло искам да разбера всички функций и как да ги изпълнявам.На кратко инструкциите на климатроника.Ако някой може да ми ги обясни подробно или да ми каже сайт където мога да намеря информация ще съм му много благодарен. Модела до колкото разбрах от форума е DIAVIA . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordany Публикувано 24 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2008 Здравей КолегаАз съм съм с В4 с ДИАВИЯ, доста съм търсил за инфо, поне аз не открих нищо обобщаващо.Ще ти споделя каквото знам , макр и не много: 1.ECON - напълно функциониращ климатроник ( в смисъл вентилатор клапи и т.н.)- изключен компресор; като го ползваш през лятото светва индикатор( ECON - вертикален надпис , мигащ) показва, че му е необходимо да се включи компресора за да охлади 2.АУТО - същата работа - компресора може да се включи( ако външната темп не е достатъчна за достигане на желаната от теб);Това за режимите на работаДоколкото знам има и сервизен режим( натискаш АУТО и даваш на контакт, 4 нива на диагностика, сменят се пак от АУТО, а със бутоните за вентилатора проверяваш клапите дали отварят и затварят, появява се индикатор 0-100% за всяка клапа)Със сигурност климатроника ти не е закачен за ЕСУ, така че нямаш възможност да си показваш на дисплея допълнително инфо за колата Абе с 2 думи нормален климатроник с основни функции( аз съм доволен)За индикаторите не знам дали има смисъл да ти ги описвам, според мен не , единственото което ме беше стреснало в началото, беше снежинката долу в ляво на дисплея като светна, доколкото разбрах е индикатор който светва при темп по малка от 2 градуса(възможно заледяване на пътя)А относно отоплението, мисля че има доста изписано, климатроника го ползваш единствено за насочване на въздушната струя и т.н., а топлината идва от парното. Просто го пускай от ЕКОН, поне аз така правя, някъде прочетох, че от време на време е хубаво да се пуска принудително компресора , не знам точно защо, вероятно против разсъхване на някои уплътненияДруго не се сещам, ако някой ме допълни, би било полезно и за мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slav Публикувано 24 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2008 Здравейте Колеги! И аз съм със същия климатроник, но аз моя го пускам от AUTO защото така ми беше казал предишния собственик, а колкото до снежинката аз знам че това означава че работи компресора. Тук имаше подобни теми за този тип климатроник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 24 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2008 .......Доколкото знам има и сервизен режим( натискаш АУТО и даваш на контакт, 4 нива на диагностика, сменят се пак от АУТО, а със бутоните за вентилатора проверяваш клапите дали отварят и затварят, появява се индикатор 0-100% за всяка клапа)Със сигурност климатроника ти не е закачен за ЕСУ, така че нямаш възможност да си показваш на дисплея допълнително инфо за колата Абе с 2 думи нормален климатроник с основни функции( аз съм доволен)За индикаторите не знам дали има смисъл да ти ги описвам, според мен не , единственото което ме беше стреснало в началото, беше снежинката долу в ляво на дисплея като светна, доколкото разбрах е индикатор който светва при темп по малка от 2 градуса(възможно заледяване на пътя).........И аз съм с Диавия.Моят има нужда да се регулират хода на клапите ,но като натисна Ауто и дам контакт светват две от чертичките които показват силата на вентилатора.Натискам +/- за темтературата и се показва 02/03,насочването към краката -04.смесено напред и надолу-05,напред-06.за стъклото-07,+/- за вентилатора 08/09,EKON мисля че беше-Е6.Та въпроса ми е каде и в каква последователност се натиска за реглажа на 0до100% на клапите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SaltWater Публикувано 25 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2008 аз съм с такъв климатроник но никога не е работел доколкото си спомням.Появи с еобаче друг проблем:лятото ми се включваше перката на климатроника и си въртеше без причина и без д ае загряла колата.Питането ми е имали датчик който да я включва и къде се намира тои и как определя кога да я пусне?ПП:има един допълнителен модул към него който е зад жабката.Някой знае ли за какво е.Ааа и мевдо другото куплунга които излиза от дисплея отива директно в буксата на компютъра(без някой).Това значи ли че има връзка с компютъра и че е фабричен със сигурност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 25 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2008 =====Та въпроса ми е каде и в каква последователност се натиска за реглажа на 0до100% на клапите.На следваща позиция - трета чертичка на вентилатора - натискаш съответната клапа и с +/- задаваш позиция на клапата -0 - 100 %. Задаваш всички на 100 % и излизаш - с ЕКОН а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 (Редактирано) Ради ,немога да го накарам да светнат три деления,някаква идея? Редактирано 1 Декември 2008 от bubsan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 (Редактирано) Ради ,немога да го накарам да светнат три деления,някаква идея? Малко да се поправя - бутона е auto, а не econ - не се бях ровил отдавна в това меню и съм го забравил. Вчера го повторих няколко пъти и ето резултата:Натискаш и задържаш бутона autoДаваш на контакт - целия дисплей става на коледна елха - пускаш бутона autoИзчакваш секунда - две, светва само първата степен на вентилатора.Пак натискаш auto и светва втората. Натискаш абсолютно всички бутончета на контролера едно след друго, без да ги повтаряш, след което пак натискаш auto. Светва трета степен на вентилатора. Тук са разни градуси, дето не са ми много ясни, свързани с температура на духане, но те не те интересуват. Натискаш auto отново и влизаш в режима, за който говорим. Натискайки всеки бутон за посока на духането, ти се изписва процент. Със стрелките за топло-студено ги движиш на 0-100 %. Тази, в посока на долу и напред достига при мен, (а и при колегата pitkin) едва до 92 % и забива... бъг явно. Другите работят нормално. Оставяш всички на 100 %, с изключение тази в посока на долу и напред - ако последно е работил климатика нагоре, я оставяш 0 %. Ако е бил на долу, натискаш да стигне до 92 % и натискаш auto. Другите са ясни - бутона за обдухване на предното стъкло с време, циркулацията, компресора - всичко се командва с температурния бутон. Излизаш от тук с auto.Следва въртене на клапите за самодиагностика. Последна е тази за циркулацията. Влиза в режим auto на 22 градуса и обдухване напред, ако мотора е загрял и нагоре, ако е студен.Дано съм бил полезен, колега. Редактирано 1 Декември 2008 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 Много благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 2 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2008 Много благодаря Справи ли се , колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 2 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2008 Справи ли се , колега?Описанието ти е много точно.Нещо ми се опъват процентите,но пак ще я мъча.Сега работи "напред" на100 процента независимо накаде натискам копчетата ,преди беше "надолу" .Мисля че ще я настроя някакси.Мерси пак за подсказката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patzi Публикувано 16 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2008 Някой да знае кодовете за грешки ,че само ги търся и не мога да ги намеря? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 17 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2008 Някой да знае кодовете за грешки ,че само ги търся и не мога да ги намеря?Кажи каква ти е грешката, колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patzi Публикувано 27 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2008 E7 servis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Моторчето работи ли ти? Степените на вентилатора имам предвид? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patzi Публикувано 2 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2011 Да работи!Да си кажа честно не забелязвам нещо да не работи. Не мога да го пусна да духа на долу но то се появи след Е7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslavp Публикувано 15 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2011 може ли някои да ми каже как да настроя хода на клапата т.к. това с процентите не става, след като го направя (така си беше и преди това) моторчето за топло/студено прави един цял оборот а трябва да прави малко по-малко от половин. Та заради това сам махнал жабката и постоянно го бутам напред на зад което не е решение вече, за зимата ставаше но сега е мн досадно.Ще бъда много благодарен ако някои даде инфо как да го оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2011 Превъртяло е в оста си, най - вероятно. Сваляш, напълваш с течен метал или епоксинда смола и нанизваш обратно. Сглобяваш и пробваш едва след 24 часа съхнене на лепилото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitrele_8627 Публикувано 3 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2013 някой да знае тази грешка E3 service как мога да разбера какво е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 3 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2013 Бутони за посока на струятаЕ1 - нагореЕ2- в средатаЕ3- надолуЕ4-надолу и в средатаТ- се води бутона за външна температураF- обдухване сушенеТова е от една скапана книжка .което ме навежда на мисълта/ E3 service/ да означава грешка в моторчето надолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 кому интересно, вот его ошибки и номера датчиков:EA = Внутренний датчик температуры (0681117)E1 = Датчик наружной температуры ( ECA068680.1) бывает в екзистеE2 = Канал датчика 1 (SS1) (ECA068678)E3 = датчик испарителя ( ECA068724)E6 = канал управления вентилятором (133000/3)E7 = канал датчика 2 (SS2) ( ECA068679)E9 = Control Box Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavtchev Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 кому интересно, вот его ошибки и номера датчиков:EA = Внутренний датчик температуры (0681117)E1 = Датчик наружной температуры ( ECA068680.1) бывает в екзистеE2 = Канал датчика 1 (SS1) (ECA068678)E3 = датчик испарителя ( ECA068724)E6 = канал управления вентилятором (133000/3)E7 = канал датчика 2 (SS2) ( ECA068679)E9 = Control BoxПривет! След постоянно прекъсване на таблото на климатроника на б4-та(италиански,но по-стария модел,с едно малко прозорче за градусите горе вляво и под него скала с точки за силата на вентилатора...)купих същия панел ,пуснахме го ,но за малко изписва 24 градуса и после се появава Е5 и не може да се регулират градусите....всичко друго действа...това показва явно проблем някаде,но за мен не е ясно къде е ...какво е "Е5", колеги,когато се изписва на италиянския климатроник....???Ще ви бъда много благодарен,ако ми помогнете!!!)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 10 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2013 Точно за този блок за управление на климатроника на "autosystem" до сега не съм намерил никъде нищичко написано.Ако някой има информация да помага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavtchev Публикувано 10 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2013 (Редактирано) Точно за този блок за управление на климатроника на "autosystem" до сега не съм намерил никъде нищичко написано.Ако някой има информация да помага.Мисля,че климатроника е "Диавия",но от по-стария модел...по-рядък е.Означенията,които изписва(в моя случай "Е5") би трябвало да са еднакви за всички модели на марката.... Редактирано 10 Юли 2013 от Slavtchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 11 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2013 тук толкова мразят диавията че няма кой да ти каже нищо колега,като пуснеш тема и се почва,махай го или махай колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване