Jump to content

Питане за 2.5 tdi -1992 год.


Milen Petrov

Recommended Posts

Ако някой е имал такъв проблем са помага-сутрин пали трудно,но пали-загрява си колата и после идва проблема угасяш и пробваш пак да запали ама неще на загрят двигател е това неможем да разберем-дайте съвет какво може да е!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам че има 2.4Д, ама 2.5 ТД не знам да има.

Има колега-гледах го сега-Ауто Дата-ААТ мотора 1992!

Имало некакав датчик дето подавал информация на подгревните свещи-може ли да е от него?Къде си намира той?

Редактирано от Milen Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5 ТДИ с обозначение 1Т се е монтирал от 01/90 даже на 100 С3. Това са страшно рядки екземпляри и съм виждал само едно разкостено такова. :hilezh:

Милене, по въпроса ти: трябва да се направи диагностика и ако проблема не е в датчици, ЕКУ и пр. става много гадно - помпен елемент и цифрата е солена. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Ако някой е имал такъв проблем са помага-сутрин пали трудно,но пали-загрява си колата и после идва проблема угасяш и пробваш пак да запали ама неще на загрят двигател е това неможем да разберем-дайте съвет какво може да е!!!!

Колега, имах 2.5 TDI 1992 и имах същия проблем. При всеки старт колата палеше трудно независимо дали е топла или студена. Проверих всичко съмнително по двигателя и се оказа дебитомер - нещо което рядко се случва според майсторите. Имаше недостиг на въздух и оттук проблем с паленето. След смяна на дебитомера имаше очевадна разлика. Не казвам че при тебе това е проблема, може и да е от друго - помпа, дюзи, подгряване и др. Моят съвет - най добре иди на диагностика. Не искам да те плаша но ако ти е в това проблема дебитомерите за този модел са от 400 лв нагоре нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...