Milen Petrov Публикувано 25 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2008 Ако някой е имал такъв проблем са помага-сутрин пали трудно,но пали-загрява си колата и после идва проблема угасяш и пробваш пак да запали ама неще на загрят двигател е това неможем да разберем-дайте съвет какво може да е!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victordhrobo Публикувано 25 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2008 то има ли 92-ра година 2, тди? помпа - дюза ли е колата? ако да то проблема е в помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 25 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2008 Аз знам че има 2.4Д, ама 2.5 ТД не знам да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Petrov Публикувано 25 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2008 (Редактирано) Аз знам че има 2.4Д, ама 2.5 ТД не знам да има.Има колега-гледах го сега-Ауто Дата-ААТ мотора 1992!Имало некакав датчик дето подавал информация на подгревните свещи-може ли да е от него?Къде си намира той? Редактирано 25 Ноември 2008 от Milen Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 25 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2008 2.5 ТДИ с обозначение 1Т се е монтирал от 01/90 даже на 100 С3. Това са страшно рядки екземпляри и съм виждал само едно разкостено такова. Милене, по въпроса ти: трябва да се направи диагностика и ако проблема не е в датчици, ЕКУ и пр. става много гадно - помпен елемент и цифрата е солена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 11 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2008 Ако някой е имал такъв проблем са помага-сутрин пали трудно,но пали-загрява си колата и после идва проблема угасяш и пробваш пак да запали ама неще на загрят двигател е това неможем да разберем-дайте съвет какво може да е!!!!Колега, имах 2.5 TDI 1992 и имах същия проблем. При всеки старт колата палеше трудно независимо дали е топла или студена. Проверих всичко съмнително по двигателя и се оказа дебитомер - нещо което рядко се случва според майсторите. Имаше недостиг на въздух и оттук проблем с паленето. След смяна на дебитомера имаше очевадна разлика. Не казвам че при тебе това е проблема, може и да е от друго - помпа, дюзи, подгряване и др. Моят съвет - най добре иди на диагностика. Не искам да те плаша но ако ти е в това проблема дебитомерите за този модел са от 400 лв нагоре нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts