Jump to content

Recommended Posts

DTM и Audi пуска на пазара през юни новият модел Audi A4 DTM Editon с мощност от 220 к.с.

Премиерата на цивилното DTM-A4 мина, а сега вече са известни и техническите данни на автомобила: двигателят е двулитровия TFSI, които вече е 220 к.с., с 20 коня по-мощен от стандартния.

Подобрение и при въртящия момент – от 280 на 300 Nm, като силата може да се разпредели и на 4-рите колела.

Ускорението от 0 до 100 км/ч е за 7,1 сек., а максималната скорост 247 км/ч. Средният разход на гориво е 8,1 л.

Ауди още не са споменали, колко ще струва цялото това удоволствие.

photo: http://www.naidobrite.com/promo/4129684226.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добри показатели,ама малко коне ми се вижда... :roll:

или аз съм твурде алчен :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е въртящият момент да се разположи колкото се може по-ниско от където и ще дойде еластичността на двиагателя.

Както виждаш 220 коня пак са достатъчни за 7.1сек до 100, което до преди много малко години беше напълно немислимо за такъв вид комерсялни коли.

*аси мамата... 220 коня само, а 247км/ч :!: :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добри показатели' date='ама малко коне ми се вижда... :roll:

или аз съм твурде алчен :lol:[/quote']

Е, бате, от два литра колко искаш? :lol::lol:

ми незнам....поне да не беха 2 литра :lol::lol::lol:

Хонда С2000 е 240 :lol:.... ама си е японски боклук :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и мене ми се вижда малко само 20 коня отгоре... а и 247 км/ч.. нешо са я резнали яката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама си е японски боклук :lol:

айде пак обиди. Не съм фен на японките, но точно тази е много добра!

Иначе и на мен ми е малко странно защо е само 20 магарета отгоре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1во. Хонда S2000 е невероятно доказателство за това как може да се извадят толкова много коне от ЧИСТ АТМОСФЕРЕН ДВИГАТЕЛ! По никакъв начин не можете да я сравявате с това Ауди.

2ро. 247 километра в час само с 220 коня на мен ми се виждат МНОГО! Но явно съм пропуснал факта, че и конкуренцията не пада по-долу :lol:

3то. Само 20 коня отгоре защото този двигател трябва да е издържлив и да не е напънат прекалено много. Трябва да харчи малко и да не ти отрязват главата от данъци. Това НЕ ни е S модел!

Явно малко от вас са усещали ускорение под 8.5сек до 100, че сега 7.1 ви се струват дори малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1во. Хонда S2000 е невероятно доказателство за това как може да се извадят толкова много коне от ЧИСТ АТМОСФЕРЕН ДВИГАТЕЛ! По никакъв начин не можете да я сравявате с това Ауди.

2ро. 247 километра в час само с 220 коня на мен ми се виждат МНОГО! Но явно съм пропуснал факта' date=' че и конкуренцията не пада по-долу :lol:

3то. Само 20 коня отгоре защото този двигател трябва да е издържлив и да не е напънат прекалено много. Трябва да харчи малко и да не ти отрязват главата от данъци. Това НЕ ни е S модел!

Явно малко от вас са усещали ускорение под 8.5сек до 100, че сега 7.1 ви се струват дори малко.[/quote']

Сега да не кажеш че S4 4.2 атмосферка не е издръжлив :lol: Иначе за данъците и т.н. съм съгласен :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако знаеш каква е разликата в изработката и материалите между 2.7 би-турбо при А6, при старата S4 и при RS4......... Тоест, да- разбира се, че е издържлив, но е претърпял толкова адски много подобрения и пинизи докато може да стане надежден, че ти/ни е бедна фантазията. А за новата RS4 с нейния 4.2 да не говорим - просто нищо общо, бъди сигурен.

Ето и за това БМВ много ги заболя, когато се оказа, че имали дефект в двигателя на сегашната M3 - лагер на коляновия вал ( :!: ) сдавал багажа и мотора е бай-бай.... :?

.... друг е въпроса, че в днешно време, в резултат на строгата специлизация на повечето фирми, в една кола няма повече от 40% собствено производство. Всичко останало го произвежда фирмата Х по спецификацията, която са задали от автомобилната фирма/концерн. От тук си мисля, че примерно точно този лагер може не е бил произведен от БМВ и от там да е дошла аварията.... Само мога да предполагам де.

Както и да е, много се отделечих от темата, сори!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето тука още един неизвестен тунинг:

Известен е! Това е т.нар. Фотошоп тунинг :lol:

Верно' date='но пък изглежда доста добре.[/quote']

А, бе, с тия 20-ки джанти... Не знам :roll: :? Иначе цветовото съчетание е убийствено, да. 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...