CaMO_MuHaBaM Публикувано 28 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2008 Здравейте колеги, отдавна не съм се оплаквал, но след като изчетох почти целия раздел, не успях да намеря подходящо решение за проблемите на аудито ми.1. Основния проблем е, че изключително трудно пали сутрин. Веднъж запалена, през целия ден, няма проблем. преди седмица бях на Елкон, и след като се убедиха, че "й няма нищо, но може да е запушена дюзата" ме посъветваха да си купя "Injection - Reiniger" на "Liqui Moly". Заредих колата с бензин, сложих добавката и оттогава само на бензин я карам и наистина започна да пали от първия път сутринта. Преди 3 дни обаче, реших да я покарам на газ, само 1 ден, само 30 км и проблема с паленето се появи отново. По принцип превключвателя газ-бензин е автоматичен и превключва на около 1700 оборота, като паля винаги на бензин. сега обаче не мога.2. Паралелно с отново появилия се проблем, алармата и централното отказаха. Намерих изгорял предпазител 15А и го смених с нов, алармата се възстанови, но централното - не.3. Оборотомера на празен ход сочи постоянно 0, въпреки, че на Елкон-а показаха точно 900 оборота, а стрелката си стоеше умряла.4. На празен ход, при завъртане на волана в пълен десен или ляв, колата гасне (без значение газ или бензин).Колата е от подписа ми. Благодаря предварително на всички отзовали се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 28 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2008 Моно или пълен инжекцион е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaMO_MuHaBaM Публикувано 28 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2008 Моно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 28 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2008 За начало отвори капака виж да ли изпаритела изпуска газ .Ако мирише на газ има голяма вероятност от него да е проблема с паленето, също стъпковото моторче.Алармата вързана ли е с централното.За оборотомера има доста изписано наи вече лоши споики по таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaMO_MuHaBaM Публикувано 3 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2009 Само да вметна, че запалването сутрин се оправи и дори едно тресене при ниска скорост на коя да е предавка изчезна, като смених синия датчик на тройника. Централното още не съм го оправил. Ще пиша отново когато се произнесе някой специалист Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 3 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2009 за паленето виж да не влиза от някъде повече въздух аз съм с мех инжекция и имах този проблемама запуших дюпката и сега на газ и на бензин само като чукна ключа и пали дори при -2 градуса, а това за волана не е болка за умиране и при мен е така и при доста други коли просто като завиеш докрай мотора започвада се мъчи иска повече гориво заради хидравликата.Не ти препоръчвам да буташ там защото вместо да я оправиш може да прецакаш нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 3 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2009 И при мен наскоро централното отказа, а алармата започна да се побърква без никаква причина.Оказа се, че в багажника ми влиза вода и машинката на централното е подгизнала. Намира се в задния десен панел- махни тапицерията и хвърли едно око. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване