Jump to content

БУТОН ESP А6 2.5 TDI


Recommended Posts

ДА ТОЧНО ОТ ЛЯВО НА АВАРИЙНИТЕ. КАКВА Е ЛОГИГАТА ДА СЕ ИЗКЛУЧВЯ ESP-то. ТОВА Е СИСТЕМА ЗА СИГУРНОСТ, ПРОТИВ ПОДХЛЪЗВАНЕ, ЗАЩО ТРЯБВА ДА СЕ ИЗЛЮЧВА. В КНИГАТА НА НЕМСКИ ПИШЕ ЧЕ СЕ НАТИСКА ПРИ КАЛ, И ХЛЪЗГАВ ТЕРЕН. ЧУВАЛ СЪМ ЧЕ С ТОЗИ БУТОН СЕ БЛОКИРА ДИФЕРЕНЦИАЛА, И ВЪРТЯТ И ДВЕТЕ КОЛЕЛА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключва се ако искаш да се пързаляш. Когато ти е включена НЕ свети иконката на километража. Когато свети, значи е изключена или има проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КАКВО ОЗНАЧАВА ДА СЕ ПЪРЗАЛЯШ. СИГУРНО ИМАШ В ПРЕДВИД "ПРЕБИВАШ" . МЕЖДУ ДРУГОТО ТАЗИ ИКОНКА ЗАПОЧВА ДА МИГА КОГАТО КОЛЕЛАТА СЕ ОПИТВАТ ДА БОКСУВАТ. ТОГАВА СЕ ВКЛЮЧВА СИСТЕМАТА ПРОТИВ БУКСУВАНЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Престани да пишеш С ГЛАВНИ БУКВИ! Еквивалентно е на КРЕЩЕНЕ, ВИКАНЕ. Не е учтиво. Мерси предварително.

ESP-то може да ти играе лош номер, защото "бие" спирачки с определена сила на определени колела в определен момент като по този начин предотвратява поднасяне. Може да се случи някъде да запеснеш и да не можеш да излезнеш без да изключиш ESP-то, защото то непрекъснато се опитва да ти блокира водещите колела.

Всичко това рядко вероятно да се случи, но все пак не е лошо въпросният бутон да го има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така колега, аз преди два месеца със служебният Форд влезнах в едни калове и голямо буксуване беше докато ми дойде на акъл да изключа ESP-то.Иначе тази системка е голям кеф когато се движиш с голяма скорост.Почти е невъзможно да се поднесеш с нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Electronic Stability Program (ESP) означава електронна стабилизираща програма. Това е система, която все по-масово се среща и прилага във всички съвременни автомобили. Основното ѝ предназначение е да поддържа траекторията на движение на автомобила съобразно зададеното направление от водача чрез кормилната уредба.

Принцип на действие

Системата работи посредством 2 основни датчика:

- датчик, монтиран на кормилния вал - отчита завъртането на кормилното колело;

- датчик, монтиран на пода на купето - отчита завъртането на автомобила в завой.

В електронния блок на системата е заложено правилното съотношение "ъгъл на завъртане на волана / ъгъл на завъртане на автомобила". Получената от двата датчика информация (ъгли на завъртане) се обработва и сравнява със заложените в паметта параметри. При регистриране на отклонение системата се задейства моментално, като подава управляващ сигнал към хидравличната помпа, която от своя страна подава спирачна "команда" към спирачния механизъм на някое от колелата. При спиране на определено колело се получава завъртащ момент, който насочва автомобила съобразно зададеното чрез волана направление.

Системата комуникира и с електронен блок (електронно устройство), управляващ работата на двигателя, към който при необходимост се изпращат сигнали за прекратяване на подаването на гориво (т.н. отнемане на газта). Системата получава данни и от датчиците за въртене на колелата, които обслужват и системите ABS и ASR. (В автомобила всички тези системи са обединени в една обща система за сигурност).

Системата работи автоматично и дискретно - без намесата на водача. Системата може да се включва и изключва чрез бутон на арматурното табло. При нейното задействене светва индикатор.

П.П. Дано тази информация ти даде точна представа за ESP :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...