Jump to content

Какво мислите за тенденциите в "новото" автомобилостроене?


=Alex=

Кое предпочитате - 'новото'поколение или класиката в жанра?  

75 гласа

  1. 1. ????????? ?? ??-????:

    • ?????? ??????????? ?????????, ?? ??? ???? ??????? ???????, ???? ????????
      25
    • ?? ??? ??-?????? ??????, ?? ? ?????? ???????
      9
    • ????? ?????? - ?????? ?? ?????? ?????? ? ?????? ??????? - ??-????? ? ?? ?????? ?????
      22
    • ?? ????????? ?????? ?????????????????. ????? ?? ??????.
      12


Recommended Posts

Авто компаниите променят дизайна заради купувачите на нови коли, не за купувачите на стари коли !Хората които си купуват нови коли искат да се дистанцират от по-бедните купувачи на старо. И е логично, като се има в предвид свръх високите цени на нови коли в сравнение на 5-6 годишните ! АКО ДИЗАЙНА БЕЗ ТЕХНОЛОГИИ НЕ ПРОДАВАШЕ компаниите нямаше да правят феислифтове(със същите технологии) на моделите си.Така че каквото и да мисли, дизайна има ГОЛЯМО значение за купувачите на нови коли. :hilezh: Вие сте 99% купувачи на коли на старо, логично е да наблегнете на технологиите. Но да се бръкнеш 50 бона за кола и тя да прилича на кола от 3500лв(дори да е технически по-напреднала) ... е НЕМА да стане ! :)

като останалите е...
ти мина ли на газ бе, кво стана ? :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че конкуренцията притиска производителите да поевтиняват продукцията,което намира израз в белещи се копчета,тракащи пластмаси и ръждясващи ламарини,и то при реномирани производители.

От друга страна пък,не може да отречеш прогреса и да не предпочетеш новото с всичките му нови системи за сигурност и удобство.

Е и аз мисля същото :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично не го виждам за заместител, а просто за по-луксозния вариант на А8. С бентлито се правят в една фабрика(довършват се в различни). Обезценяването на новите е зверско, но ако купуваш втора употреба си е +. Идеята ми е, че все още има коли, които се правят с много акъл и без компромиси нито с качество нито с материали. Виж само фабриката какво представлява...

Тоя Спънки, колко ме радва... Пич, за това, че се прави ръчно дори не подозирах. А на тия "фабричката" им е с паркет, беееее :bia: Малко зная за модела, но определено го уважавам. Особено, като видя колко награди е пожънал... Все още държи лидерството за най-добро обдухване и вентилация на купето. Този пич, дето го е проектирал е някакво немско, педантично светило по темата. И после си тръгнал от концерна :stupid:, щот не му отговаряли на изискванията.

Имаш ли спомен дали Файтона беше на Торсен или с някакъв друг тип 4WD?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти всичко до 98 ма кефи.От най-добрите марки естествено.Новото автомобилостроене не ме кефи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

торсен :stupid: а колата има обезвлажнител, затова неможе да се поти...

а легендата е, че Пийх е дал списък на екипа от неща дет да изпълнят... ето от википидия

Initial development of the Phaeton began with Piëch giving his engineers a list of ten parameters the car needed to fulfill. Most of these specifications were not made known to the public, but a number of them were told to automotive reporters. One of them was that the Phaeton should be capable of being driven all day at 300 km/h (190 mph) with an exterior temperature of 50 °C (122 °F) whilst maintaining the interior temperature at 22 °C (72 °F). Piëch requested this even though the Phaeton's top speed was electronically limited to 250 km/h (160 mph).[1] Another requirement was that the car should possess torsional rigidity of 37,000 Nm/degree.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе имах една 80ка ся имам и а4 новото си е ново съчетава комфорт сигурност качество скорост ;) и така не че старите го нямат ама колкото по нова толкова всичко е ма мах

Редактирано от rumen1989
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

торсен :) а колата има обезвлажнител, затова неможе да се поти...

а легендата е, че Пийх е дал списък на екипа от неща дет да изпълнят... ето от википидия

Какъв файтон с обезвлажнител ?

И моята кола има обезвлажнител , повечето коли с климатик има обезвлажнител ... просто хората не знаят как се включва...

МИ ПРОЧЕТЕТЕ ИНСТРУКЦИИТЕ !

Разхода се качва обаче !

Дори домашните климатиците имат такава функция !! Хората и тях не знаят как да настроят ;)

ПП

Фаитона има V10 TDI двигател. там е истината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не става въпрос за климатик или пък за четене на инструкции. Колата охлажда и топли без течение на въздуха ;) и държи влажноста в зададените граници. Твоята просто има климатик, който пускаш, за да ти се отпотят стъклата. Тука такова упражнение липсва... И не, ти нямаш обезвалжнител. И климатиците НЕ са обезвалжнители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, остаи човека, он ша са научи ;) колега, климатикът наистина отнема влага в помещението (колата) докато работи в режим охлаждане. И до там. А к'во праиш като топли? Спънкича имаше нещо съвършено различно предвид. Humidity control се казва туй нещо. Батко знае :)

Да, точно за този Пийх ставаше дума... А, май не е зъл, а? :) Някакво съвременно издание на д-р Менгеле, егати. Чакай да видя аз кака Вики к'во ше каже за моторизациите на Файтона, че не наумяваш нещо... Ох, един V10TDI... ох, "котьооо"

Редактирано от =Alex=
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....И климатиците НЕ са обезвалжнители.

ГЛУПОСТИ ГЛУПОСТИ ГЛУПОСТИ климатика топлил само ;)

Климатика има функция да обезвляжнява !

Настроика DEHUMIDIFIER какво мислиш че прави ?

как си с англииския ?

Климатиците могат да обезвлажняват, дори и домашните климатици обезвлажняват !!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох, колега, никой не е казал, че не може да "обезвлажнява". Дори по-горе, в поста си го казах. Въпросът при климатика е, че го прави само, когато работи на режим охлаждане. Като топли не го умее. Капичи? И когато го "изсушава" въздуха в помещението го прави неконтролирано.

А от домашните климатици в режим отопление so far, humidity control има само Ururu Sarara, на Daikin. Кротни се малко. Знаем и Английски и Български. Споко ;) Дай да не спамим темата, моля те.

Ако искаш - боцни една нова тема за климатиците - там ще си обясняваме :)

Редактирано от =Alex=
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

домашните климатици, могат да работят в режим да дехюмидифайър онли на охлаждане. Имам си 3 вкъщи. И понеже не ми дреме за влагата лятото, се наложи да си купя отделен дехюмидифайър, с резервоарче, който на ден ми вадеше около 1л вода, сега е около половин литър... та туй то. Системата на файтона НЕ е, като в твоята кола ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Spunky, виждам, че ти и няколко други от форума сте с много положително мнение за Phaeton. Ще ни разкажеш ли малко повече за модела и кое го прави толкова уникален? По отношение на надеждността имаш ли някакви статистики и факти? Ама недей по лъжичка на час, искаме всичкото инфо ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спънки, имаш ли някакви реални наблюдении как стои поддръжката на Файтона в Българско? Цифромания ли е? Като издръжливост? Някакви дефекти?

Spunky, виждам, че ти и няколко други от форума сте с много положително мнение за Phaeton. Ще ни разкажеш ли малко повече за модела и кое го прави толкова уникален? По отношение на надеждността имаш ли някакви статистики и факти? Ама недей по лъжичка на час, искаме всичкото инфо ;)
Хаха, химиков, с теб сме писали по едно и също време :) Усещам "НОВА ТЕМА" :) Оставете ми таз, ве, хаймани :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

домашните климатици, могат да работят в режим да дехюмидифайър онли на охлаждане. Имам си 3 вкъщи. И понеже не ми дреме за влагата лятото, се наложи да си купя отделен дехюмидифайър, с резервоарче, който на ден ми вадеше около 1л вода, сега е около половин литър... та туй то. Системата на файтона НЕ е, като в твоята кола ;)

а на мене климатика в КОЛАТА има режим дехюмидифайър, и топли даже (топли парното, климатика обезвлажнява) !

като минавам през перник да те повоза ако искаш :) и да ти покажа как се настройва

може да сварим яица вътре ако искаш :)

Редактирано от PARI NEMA DEISTVAITE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, химиков, с теб сме писали по едно и също време :) Усещам "НОВА ТЕМА" :) Оставете ми таз, ве, хаймани :)

Хаха, ми отвори му на човека нова тема за Файтона и го покани официално да се изкаже ;):) Ще караме файтони с тебе скоро май, а? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, ми отвори му на човека нова тема за Файтона и го покани официално да се изкаже ;):) Ще караме файтони с тебе скоро май, а? :)
Уха, като стой и гледай му се мятам. Спомням си един много уважаван от мен човек, мултим... в каквото валута има казваше с лека усмивка "Умните и будни мъжаги карат Фейтън". И въпреки, че можеше да си позволи керван от Кайени си караше именно Фейтън. И така - до ден днешен. Имало защо... За новата тема - ей сега. Ще я пусна в "Извън темата" да не ме бият лошите. Аз толко го заглеждах тоя Файтон, ама... е, А6... А то имало за к'во да ми харесва, значи... :)Ние лесно ше ги наиграем, ама после ще трябва да имаме weekly route to Pernik, че да го черпим тоз :)
а на мене климатика в КОЛАТА има режим дехюмидифайър, и топли даже (топли парното, климатика обезвлажнява) !като минавам през перник да те повоза ако искаш ;) и да ти покажа как се настройва може да сварим яица вътре ако искаш :)
Колега, се едно ти казах "Давай, пиши за климатиците", да го е... За втори път - пусни една отделна тема, ако ти се струва, че със Спънки незнаем к'во говорим. Аре стига вече :) Шо е маке, се е юнак да го... :) не си прав. Редактирано от =Alex=
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нема да коментирам че ми се спи.

за да не се потят стъклата пускате обезвлажнитела на климатика, а за да ви е топло пускате парното.

климатика в колата не топли само охлажда или обезвлажнява. поне в моята е така.

дори на сенника на шофьора пише как да се включи обезвлажнителя. утре може да го снимам да ви го покажа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честно си казвам, че нямам много инфо относно обслужването. Аз съм просто друг фейтън драйвър уонаби. Предполагам, че ще е подобна на тази на А8. Имам познати с файтони, бензинови, но те съвсем незнаят как стои въпроса с обслужване и никога няма да ги интересува подобно нещо. А и не са тук. Иначе впечатленията са ми от техните коли и наистина случая е точно, както Алекс казва - доста коли в гаража и се возят с файтони... бе не са будали те. V10 не съм карал, само съм се возил на туарег...

Много малко бройки има в БГ обаче. Може би проблема би бил с някои по-едри резервни части при евентуален удар... де да знам. Туарези с тоз мотор обаче има бая. Не съм чул(не казвам, че няма) за проблеми с него. Знам само, че тегли боинг 747 от раз ;) Запален съм по тая кола и цените стават все по-приятни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично не го виждам за заместител, а просто за по-луксозния вариант на А8.

файтона не е лоша кола , въпреки че е най-голямата набутвация на ww /НЕПРОДАВАЕМ МОДЕЛ/, ама за по-луксозно A8 ;)

файтона е кола за хора които не искат да се набиват на очи ,,всички си мислят че караш пасат ,,

при тези цени не е конкурентен

3D35FA Phaeton V8 4.2 4MOTION 5-места Бензин Авт/6 246/335 143 212,-

3D35K9 Phaeton W12 6.0 4MOTION 5-места Бензин Авт/5 331/450 211 706,-

4E20FL A8 NWB 4.2 FSI Quattro Tiptronic 6 степенна, авт 84,954 166,155

4E20CL A8 NWB W 12 6.0 Quattro 6 степенна, авт 124,307 243,124

обезценяването при файтона след магазина е огромно и може би не случайно

Редактирано от sveto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, има отделна тема за Фейтъна в секция "Извън темата". Моля, за него пишете там. Нека запазим по-чиста тази тема тук.

Ето и линк ЦЪК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...