Jump to content

стъпков мотор 2.0 моно


vesoCorp

Recommended Posts

интересуваме някой колега ако може да ми каже номера на стъпковото моторче при 2.0 моно инжекцията на б4 1992г.

а ако може и някаква ориентировачна цена :)

Благодаря предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има 2 версии с 4 пина и с 6

4 пиновата : 051 133 031

ползва се за ABT до двигател номер 120 014

за двигатели над този номер ползваш 6 пиновия модел

6 пиновата : 048 133 031

и все пак си проверяваш и сам пиновете колко са

приблизителна цена 4 стотака с ддс

алтернативи - няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колега за информацията

и да питам на бързо има ли смисал да търся такова моторче 2-ра ръка има ли нещо като рециклиране там или като си замине заминава си <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колега за информацията

и да питам на бързо има ли смисал да търся такова моторче 2-ра ръка има ли нещо като рециклиране там или като си замине заминава си <_<

Има смисъл да се опита да се почисти, колега. С кореселин според мен е най - удачно.

Накисваш, изчакваш около час, плакнеш, пробваш.

Ако можеш да му подадеш няколко пъти напрежение на + - докато е накиснато още по-добре.

Иначе втора употреба -колегата emsi_audi !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ти колега за отделеното време и полезния съвет само да се прибера и ще го пробвам

Дано съм бил полезен, колега!

Успех ти желая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi80 B4 ABT 1993 в сервиза ми предложиха стъпковото моторче за 200лева(преди година и половина). Казах на майстора да го пръсне с WD-40 и се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цифра е ама не я определям аз

383 лева с ДДС в порше БГ.

в никакъв случай НЕДЕЙ да пръскаш наляво и надясно с ВД40 !!!!!

това НЕ Е моторче за празен ход на АБК капсуловано и хващащо нагар !!!!!!!!

това е долнопробна играчка с ел-моторче и пластмасови зъбчатки и пластмасови лостчета за възвратно-постъпателното движение бутащо лостчето на газтта.

тя просто с годините се скапва от триене и сътресения.

това моторче НЯМА абсолютно никаква връзка с картерни или газове от главата.

така че ако пръскаш с ВД40 гледай да не поебнеш съвсем нещата и най-важното си намери от някъде бяла фина грес за да смажеш пластмасарията.

Другото адски важно нещо е че това моторче изисква реглаж с настройка от лаптоп за разлика от капсулованото моторче на АБК.

демек на АБК можеш да свалиш изчистиш и сложиш без настройка после

но на АБТ свалиш ли задължително настройваш после!!!

иначе нищо не си направил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ти ме разби , сега се ориентирам към ново ще го мачим тфа повече май нема кфо да му прецакам защото като върна газта си гасне почти веднага <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз търся алтернатива на тия 383 лева. но за сега при мен само клати леко оборотите на празен ход.

Ако откриеш решение - пиши.

Но бих ти препоръчал да не взимаш 2-ра употреба.

това е механично електрическа част която яко се протрива и деформира с годините и надали ще намериш читаво което да изкара повече от година две ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз търся алтернатива на тия 383 лева. но за сега при мен само клати леко оборотите на празен ход.

Ако откриеш решение - пиши.

Но бих ти препоръчал да не взимаш 2-ра употреба.

това е механично електрическа част която яко се протрива и деформира с годините и надали ще намериш читаво което да изкара повече от година две ...

алтернатива съм намерил на БОШ шест пиновото е 242 лв. в ауто хелп , ама ще се пробвам да измиля инещо друго знам ли от опит глава на боли :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обади се на Димо thesaint11 той щете снабди с моторче на добра цена аз от него съм взимал

Благодаря свързах се с колегата.

Засега съм свалил това http://www.vcorp.snimka.bg/album.php?album...mp;pid=10134464

http://www.vcorp.snimka.bg/album.php?album...mp;pid=10134471

и въпросът ми е към колегите привърженици на ВД 40 кое и къде по точно трябва да се праска има ли още нещо за разглабяне ????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами как да ти кажа Това кадето си го свалил е ТПС сензора на дросела и не е трябвало да го пипаш.ТПС-а се настроива мн трудно да кажа че от 1 година насам не съм намерил каде да ми го настроят след интервенцията на един "майстор' които ми го свали без да ме пита само за да го почистил.Неискам да те отчаивам ама си е ебати филма с тоя ТПС сензор.Иначе моторчето за празния ход се намира пред дроселовата клапа под крачето на самия дросел към което е закачено жилото на газтта.Незнам дали си ме разбрал но ако има нещо питай.Според мен моторчето само ще го доразбиеш с това ВД40 с Вд40 се почиства моторчето на на АБК мотора което няма нищо общо с нашето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)

Засега съм свалил това http://www.vcorp.snimka.bg/album.php?album...mp;pid=10134464.......
ЪЪЪЪЪЪ ако на това казваш стъпков мотор, на кое би казал Trottle position sensor ?
.....

Упс, колегата ме преварил... :)

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с две думи влезнахме у матрицата ;):P:D
Бee , за настройката не съм сигурен, че е невъзможно, но е факт, че моторите АВК и АВТ - макар и стари и примитивни - са хапа не за всяка уста от към правене. За АВК нямам проблеми, но АВТ то ми е не толкова познато.Но стъпковия мотор ще го познаеш по маркучите, които шунтират клапата на дросела и пропускат посредством него въздух, необходим за работата на мотора на празен ход.
Ами може да пробваш в сервиз Юве някаде до А2 беше
Бул. Симеоновско шосе, под юзината, (измести се, след като сем. Герчеви си преотстъпиха имота за строеж с/у обезщетение :flipoff: ) Търси Веско или Владислав, последния ми е съученик, но като чели брат му (първия) по-има слух за нещата.... :flipoff:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бee , за настройката не съм сигурен, че е невъзможно, но е факт, че моторите АВК и АВТ - макар и стари и примитивни - са хапа не за всяка уста от към правене. За АВК нямам проблеми, но АВТ то ми е не толкова познато.Но стъпковия мотор ще го познаеш по маркучите, които шунтират клапата на дросела и пропускат посредством него въздух, необходим за работата на мотора на празен ход.Бул. Симеоновско шосе, под юзината, (измести се, след като сем. Герчеви си преотстъпиха имота за строеж с/у обезщетение :hilezh: ) Търси Веско или Владислав, последния ми е съученик, но като чели брат му (първия) по-има слух за нещата.... :hilezh:

ок там сам общо взето нямам избор а това за стъпковия мотор ме подведе куц " майстор " то по логигата се сещаш че трябва да има някакво моторче а на тая простотия си гледам некфи лентички

Благодаря колеги за съдействието :f_ck_you:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ice_man

Днес, 21:04

"Иначе моторчето за празния ход се намира пред дроселовата клапа под крачето на самия дросел към което е закачено жилото на газтта.Незнам дали си ме разбрал но ако има нещо питай.Според мен моторчето само ще го доразбиеш с това ВД40 с Вд40 се почиства моторчето на на АБК мотора което няма нищо общо с нашето."

Точно там е. "Майстора" ми беше поръчал ново за 200лева без да ме пита, като се намесих и го накарах да го напръска с WD-40, не вложи старание даже доста сърдит, че не ми набута новото сглоби старото. ... вече година и половина нямам проблем.

Редактирано от Zhivko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...