GiN Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Колеги, изникна ми проблем с оригиналния осилвател за антената, този който е вграден в корпуса на антената. От преди две седмици радиото не работи като преди, сигнала е доста слаб и не качествен, почти през целия път се губи и не може да се слуша радио. За сравнение, преди само на едно място ми се губеше сигнала за около километър. Премерих захранването за антената и открих, че няма такова. Взех плюс за проба от задния плафон и усилвателчето си проработи, поне два пъти по-силно и чисто роботи радиото. Искам да ви питам, знаете ли от къде идва захранването за усилвателя? Колата я взех с музиката и не съм ръчкал около касетофона, но днес установих, че черния кабел, който върви с коаксиалния на антената го няма при касетофона. Предполагах, че е вързан за плюса за на автоматичната антена на СД-то, но не е там. Знаете ли дали се подава постоянен `+` ,независимо дали радиото работи или не/ не ми се вярва да е постоянен/? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Подай му плюс на контакт и няма да имаш ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 25 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Искаш да кажеш, че като дам на контакт трябва да дойде захранването? Или казваш да си взема плюс от някъде където има такъв при даване на контакт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 казваш да си взема плюс от някъде където има такъв при даване на контакт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditeam Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Искаш да кажеш, че като дам на контакт трябва да дойде захранването? Или казваш да си взема плюс от някъде където има такъв при даване на контакт?ВЗЕМИ ОТ ЕЛЕКТРИЧЕСКАНТА АНТЕНА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 26 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2009 но пък тогава ако не си на контакт няма да работи антенния усилвателна моя касетофон има нарочен изход за захранване на антенния усилвател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhivko Публикувано 26 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2009 "Предполагах, че е вързан за плюса за на автоматичната антена на СД-то, но не е там. Знаете ли дали се подава постоянен `+` ,независимо дали радиото работи или не/ не ми се вярва да е постоянен/?"Аз съм с такава антена с усилвател в него влиза освен коаксиалния кабел и още едно черно кабелче + се взема от автоматичната антена(не се подава постоянен+), а масата е корпуса на колата. При мен от страна на СД е едно бяло кабелче вързах го към извода за авт. ант. на СД-то и сега пищи когато е включено и отворя шофьорската врата. При А4 и или при А6 захранването е малко по особено тук във форума и в руските форуми е описано и как може да се приспособи ако смениш радиото.P.S. При мен проблема е че радиото работи по-добре с изключено захранване на усилвателя(кой знае защо) Сега съм с вътрешна антена от 6 лв. с усилвател и работи много по-добре от външната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 27 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2009 Сега се сещам, че и при мене пищеше зумера когато отворя вратата, а вече не пищи, горе долу от същото време от както се загуби и радиото. Колегата Zhivko казва, че кабела за захранването при него е бял, някой може ли да потвърди, за цвета? При мен спираше да пищи когато ключа е завъртян в `първа позиция` /преди `контакт`/ остава само да намеря схема на касетофона, /купуван е чисто нов, но имам само гаранцията/ та да открия коя е жицата за антената. На някой да му се намира схема за този ТУЧ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 27 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2009 да бял е, ето и другите от към колата- червен(-син) - захранване (30)- кафяв - маса (31)- синьо-сив - осветление (58d)- синьо-бял - GA (ws)- БЯЛ - антена ® Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhivko Публикувано 27 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2009 (Редактирано) На горната част на СД-то имам схема кой кабел за какво е. Между другото информацията за ролята на белия кабел и къде са свързва си е набавих от форума. Иначе отговора на "майстора" който свързваще СД-то беше "еб. ли му м...та за какво е тоя кабел"Колега GiN CD-то ти е с евробукса така че цвета на кабелите които излизат от него и функциите са универсални, ако никой не ти даде отговор довечера ще погледна схемата на моя и ще пиша. Редактирано 27 Януари 2009 от Zhivko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 27 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2009 не се ли виждат отговорите ми в темата !?ISO 10487 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhivko Публикувано 27 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2009 (Редактирано) Ето я и обещаната схема!Колега това внезапно влошаване на качеството на приемане да не се дължи на изгорял предпазител, сега видях на схемата, че на автоматичната антена има 1А предпазител, или на прекъснато кабелче!?Сега гледам написаното от мен и има неяснота да уточня. Въпросното бяло кабелче(от инсталацията на колата) свързах за синия кабел от схемата Авт. антена. Редактирано 27 Януари 2009 от Zhivko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 27 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2009 Благодаря и на двамата Тази схема май е точно като при мен, ще обърна внимание първо на предпазителя, дано да е от него. При първа възможност ще погледна и ще пиша за резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 31 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 Пак имам радио, бусата на СИНЬОТО кабелче се беше измъкнала. Още един път мерси на всички които се включиха в темат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване