Jump to content

Параметри на допълнителните уреди


miki77

Recommended Posts

  • Отговори 88
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Благодаря Иво.

Там където е малкия датчик, аз имам тапа.

Проблема е, че бензиновата помпа е много близо до нея и няма място за датчика.

Разстоянието е по-малко от сантиметър.

ИСО, мойта кака неква тесна излезе - ще се наложи да измъдрим друг начин :hilezh:

P1110559.JPG

Дали има нещо като разклонител, на който да се монтират 2 датчика?

Останалото вече е инсталирано на колата и работи перфектно.

Благодарности на колегите dragon92 и drajan :rolleyes:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/sB9LPhEfYGasiElErS8mUA?feat=embedwebsite' rel="external nofollow">

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:

Приемам идеи как да сложа температурния датчик.

Дали има някакъстандартен тройник или трябва да се прави по поръчка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам още нещо , дори когато маслото е загряло да чертичката след 60 градуса ( един колега каза , че там било 90 - 100 градуса на маслото ), на празен ход държи някъде около 1.8 - 2.0 бара , това разбрах , че е добре обаче като карам и мотора мине 2000 оборота и налягането отива на 5 бара , нищо че маслото е доста топло . Дали е нормално или датчика за налягането показва повече , нека сподели някой колега как са нещата при него :sporty:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, благодаря ти за предложението, за сега ще се опитам да намеря

тройник за тази конзола, ако се окаже супер ненамерим тогава ще

разпробивам.

Mr. Sinister, мерси бате, нещо такова май ще е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите,колеги.Сдобих се с въпросните уреди и днес вече с датчици от колегата "more",закоето съм му благодарен.

Монтирал съм си таблото и всичко си проработи.Огледах подобните теми свързани с тея уреди и влязох и аз в филма.

Колата ми е TDI 1Z ,въпросния датчик за налягане е труден за монтаж на тоя двигател поради липсата на место.Смятам да монтирам медна тръбичка на мястото на сегашния(с един извод)дачик и на другия и край новия(с два извода),температурня отзад на главата( кво ще мери там незнам ).Дал съм по малко от 10 кинта за нипели,лещи и 15см медна тръбичка,смятам че ще стане. Ако ви мине нещо през главите,казвайте докато не сам прецакал нещо. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=82390&view=findpost&p=1251510

Това е един от начините :steinigung:

Така и така драскам тук, та да питам и аз нещо.

Някой ако може да пусне схема на свързване на трите уреда но за В4 т.е. уредите които са на платка. Също така от къде точно се взима захранване за тези уреди. Знам че е от клемореда но кой пин точно?

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по памет ще се пробвам, че ме мързя да запиша.

Червено-син и кафяв дебели са за запалката.

Черно-син: + на контакт за уредчетата и сигнал за волтметъра.

Няколко кафяви маси.

За двата датчика на маслото са на допълнителна букса,

цветовете не спомням :steinigung:

Няколко светло сиво-сини или нещо такова: + за подсветки

и лампичките на пепелниците. Не ги знам кой кой е защото

тях не съм ги свързвал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги изкопах от една схема но е за В3. Както и да е все пак излезе нещо :steinigung:

ето го нещото:

червен/син и кафяв -> запалка 1.0

три жила сив/син -> + подсветка на уредите, запалката и пепелника 0.5

син/черен -> + на уредчетата 0.5 <- къде точно да ги закача ?

два кафяви -> маса на подсветката и уредите 0.5

зелен/син -> температура на маслото 0.5

бял/син -> налягане на маслото 0.5

сив/кафяв -> ето този не го знам за какво е 0.5

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма драма, пин 4 - сив / кафяв кабел е за захранване на усилвателя на сигнала за лампите за осветление на уредите и се връзва на пин J58a ( жълта букса от долната страна на бушониерата )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма драма, пин 4 - сив / кафяв кабел е за захранване на усилвателя на сигнала за лампите за осветление на уредите и се връзва на пин J58a ( жълта букса от долната страна на бушониерата )

Чакай и тук да ти благодаря :steinigung::hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм модерен вече. Благодарности на Данчо (KCV) за безупречните уред и безценните съвети.

:hilezh::):P

За нищо, ще помагам с каквото мога.

:)

п.п. тури едно кадро да се порадваме и ние ...

Редактирано от KCV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

023770775-big.jpg?r=0

023770838-big.jpg?r=0

пп: остана само да взема температурния датчик и да го монтирам, както и да намушкам кабелите в черен термошлаух че в момента е някакъв ад при двигателя :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е на "празен ход", нали!?На загрял мотор или!? :respekt:

Налягане на масло и волтметъра...

Редактирано от ИСО
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На празен ход и студен мотор са показанията.Волтметъра ще го закача директно към алтернатора.Показанието му е малко по-ниско от реалното, защото го закачих не където трябва че ме напече слънцето :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като оревах темата на колегата как не мога да си монтирам

температурния датчик, да кажа как беше решен проблема - един

стругар ми направи такава пиниза:

P1110569.JPG P1110570.JPG

И вече съм от батките дето са със по три.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...