Ivo_Dinkov Публикувано 25 Май 2011 Доклад Share Публикувано 25 Май 2011 Няма да сваляш помпата, проверено... Като поченеш да редиш датчиците, поразгледай и помисли, може да ти хрумне и още нещо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 25 Май 2011 Доклад Share Публикувано 25 Май 2011 Благодаря Иво. Там където е малкия датчик, аз имам тапа. Проблема е, че бензиновата помпа е много близо до нея и няма място за датчика.Разстоянието е по-малко от сантиметър.ИСО, мойта кака неква тесна излезе - ще се наложи да измъдрим друг начин Дали има нещо като разклонител, на който да се монтират 2 датчика?Останалото вече е инсталирано на колата и работи перфектно.Благодарности на колегите dragon92 и drajan https://picasaweb.google.com/lh/photo/sB9LPhEfYGasiElErS8mUA?feat=embedwebsite' rel="external nofollow"> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 25 Май 2011 Доклад Share Публикувано 25 Май 2011 Ебаси на старата ми кола със стария мотор(NE-то) не беше така, имаше си място... Е, като при Ивчо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 26 Май 2011 Доклад Share Публикувано 26 Май 2011 Приемам идеи как да сложа температурния датчик.Дали има някакъстандартен тройник или трябва да се прави по поръчка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 26 Май 2011 Доклад Share Публикувано 26 Май 2011 трябва ти нещо такова като това най в лявоима го в най-различни вариантиидеята е да изнесеш датчика на страни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 27 Май 2011 Доклад Share Публикувано 27 Май 2011 Мога да ти подаря от датчик за АБЦ мотор, до капачката на джантата, но ще ти трябва болт с по- голяма резба: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 27 Май 2011 Доклад Share Публикувано 27 Май 2011 Да попитам още нещо , дори когато маслото е загряло да чертичката след 60 градуса ( един колега каза , че там било 90 - 100 градуса на маслото ), на празен ход държи някъде около 1.8 - 2.0 бара , това разбрах , че е добре обаче като карам и мотора мине 2000 оборота и налягането отива на 5 бара , нищо че маслото е доста топло . Дали е нормално или датчика за налягането показва повече , нека сподели някой колега как са нещата при него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 27 Май 2011 Доклад Share Публикувано 27 Май 2011 Така трябва да бъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 28 Май 2011 Доклад Share Публикувано 28 Май 2011 Иво, благодаря ти за предложението, за сега ще се опитам да намеря тройник за тази конзола, ако се окаже супер ненамерим тогава ще разпробивам.Mr. Sinister, мерси бате, нещо такова май ще е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 28 Май 2011 Доклад Share Публикувано 28 Май 2011 Здравеите,колеги.Сдобих се с въпросните уреди и днес вече с датчици от колегата "more",закоето съм му благодарен.Монтирал съм си таблото и всичко си проработи.Огледах подобните теми свързани с тея уреди и влязох и аз в филма.Колата ми е TDI 1Z ,въпросния датчик за налягане е труден за монтаж на тоя двигател поради липсата на место.Смятам да монтирам медна тръбичка на мястото на сегашния(с един извод)дачик и на другия и край новия(с два извода),температурня отзад на главата( кво ще мери там незнам ).Дал съм по малко от 10 кинта за нипели,лещи и 15см медна тръбичка,смятам че ще стане. Ако ви мине нещо през главите,казвайте докато не сам прецакал нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 (Редактирано) http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=82390&view=findpost&p=1251510Това е един от начините Така и така драскам тук, та да питам и аз нещо. Някой ако може да пусне схема на свързване на трите уреда но за В4 т.е. уредите които са на платка. Също така от къде точно се взима захранване за тези уреди. Знам че е от клемореда но кой пин точно? Редактирано 4 Юни 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 Малко по памет ще се пробвам, че ме мързя да запиша.Червено-син и кафяв дебели са за запалката.Черно-син: + на контакт за уредчетата и сигнал за волтметъра.Няколко кафяви маси.За двата датчика на маслото са на допълнителна букса,цветовете не спомням Няколко светло сиво-сини или нещо такова: + за подсветкии лампичките на пепелниците. Не ги знам кой кой е защототях не съм ги свързвал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 (Редактирано) Аз ги изкопах от една схема но е за В3. Както и да е все пак излезе нещо ето го нещото:червен/син и кафяв -> запалка 1.0 три жила сив/син -> + подсветка на уредите, запалката и пепелника 0.5син/черен -> + на уредчетата 0.5 <- къде точно да ги закача ?два кафяви -> маса на подсветката и уредите 0.5зелен/син -> температура на маслото 0.5бял/син -> налягане на маслото 0.5сив/кафяв -> ето този не го знам за какво е 0.5 Редактирано 4 Юни 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 (Редактирано) И да не съм голословен драмата е около 4-ти пин сив/кафяв Редактирано 4 Юни 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 Няма драма, пин 4 - сив / кафяв кабел е за захранване на усилвателя на сигнала за лампите за осветление на уредите и се връзва на пин J58a ( жълта букса от долната страна на бушониерата ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 Няма драма, пин 4 - сив / кафяв кабел е за захранване на усилвателя на сигнала за лампите за осветление на уредите и се връзва на пин J58a ( жълта букса от долната страна на бушониерата )Чакай и тук да ти благодаря :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 И аз съм модерен вече. Благодарности на Данчо (KCV) за безупречните уред и безценните съвети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 (Редактирано) И аз съм модерен вече. Благодарности на Данчо (KCV) за безупречните уред и безценните съвети. За нищо, ще помагам с каквото мога.п.п. тури едно кадро да се порадваме и ние ... Редактирано 5 Юни 2011 от KCV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 пп: остана само да взема температурния датчик и да го монтирам, както и да намушкам кабелите в черен термошлаух че в момента е някакъв ад при двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 Нещо не работят добре...Имам предвид това, което отчитат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 Нещо не работят добре...Имам предвид това, което отчитат...Кое по-точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 (Редактирано) Това е на "празен ход", нали!?На загрял мотор или!? Налягане на масло и волтметъра... Редактирано 5 Юни 2011 от ИСО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 На празен ход и студен мотор са показанията.Волтметъра ще го закача директно към алтернатора.Показанието му е малко по-ниско от реалното, защото го закачих не където трябва че ме напече слънцето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 ОК!На незагрял мотор, налягането го пълни до края, после знаеш, волта също си го знаеш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 7 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2011 Тъй като оревах темата на колегата как не мога да си монтирам температурния датчик, да кажа как беше решен проблема - един стругар ми направи такава пиниза: И вече съм от батките дето са със по три. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване