Jump to content

комутатор


Recommended Posts

Не знам за Ауди (мойто е същото но не съм гледал) ... едно време на Опела ми се намираше вътре в делкото. И той беше с хофманов елемент и.т.н. Свали капачката.. би трябвало да се вижда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До бобината(ако е с комутатор е от 2 части). Това в делкото е датчик на Хол - гадно нещо, като се развали ново е цифра-личен опит. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моито от подписа се намира зад мотора

над маркучите за парното,и е заедно с бобината.

Но могат да се отделят и съм го сменял отделно.

И един въпрос:??

защо досега съм сменил 2 комутатора??

какво да се направи за да спрат тези проблеми??

А и не съм сменял въобще бобината че и тя си е пара.! :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моито  от подписа  се намира зад мотора

над маркучите за парното,и е заедно с бобината.

Но могат да се отделят и съм го сменял отделно.

И един въпрос:??

     защо досега съм сменил 2 комутатора??

      какво да се направи за да спрат тези проблеми??

А и не съм сменял въобще бобината че и тя си е пара.! :oops:

мойт като мине през локва и почва да прекъсва, та ми казаха че може да е от комутатора, дайте мнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз досега не съм имал такива проблеми.

Пък и не виждам как може да се намокри комутатора,

ако е на местото където е моя.

Но нямам идея от какво друго може да прекъсва. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз досега не съм имал такива проблеми.

Пък и не виждам как може да се намокри комутатора,

ако е на местото където е моя.

Но нямам идея от какво друго може да прекъсва. :nixweiss:

Най вероятно и на теб ти прекъсва но не го усещаш. Моят съвет е да смениш бобината, понеже ако има пробив на изолацията в нея, или кабелите ти или около дистрибуторната капачка са пробили, особено при мокро и влажно време (проблема с локвата) прехвърча искра, което натоварва комутатора и той гори. Моят съвет е на тъмно, да вземеш и да напръскаш с спрей с вода около кабелите бобината и т.н. Така при влажно ако видиш някъде искра - сменяй.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК ама на мене ми изгоряха и 2 при наи

сухото време което си виждал???

А пък за кабелите ходих на елкон и казаха

че са 6-ст.

Гледал съм и вечер няма проблеми ,.

Е без да пръскам с вода ,тва е готина идея.!!

МЕРСИ.

:roll: :twisted::twisted:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не питай старило, а питай патило. Е аз съм патилото. Точно два пъти "угасвам" в буквалния и преносен смисъл. Доста и писах във форума и доста мнения получих докато оправя работата. Значи първият път смених само комутатора / не се вслушах в съвета на Мишо да сменя и бобината/, и след два месеца отново същият проблем, само че сега " отишла" бобината. Е смених сега всичко и се надявам да нямам проблеми. Извод: СМЕНЯВАЙ ВСИЧКО КОМПЛЕКТ !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Добре де ама вече 1г. карам с втория комутатор

и засега да чукна на дръвче нямам проблеми???

К'во мислиш. :roll:

Имаш късмет!!! Дано да не те издъни когато най- малко очакваш. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...