Jump to content

натягане на ръчната спирачка


Recommended Posts

Отдолу под колата точно между двете предни седалки - има една предпазна ламарина/държи се с 4 гайки/ - махаш я и се вижда една вилка. В средета на вилката има нещо като шпилка с една гайка 10 се регулира - трябва ти малко ключе щото малко е тясно там. Успех :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нокой не спомена дали колата е с барабанни или дискови спирачки :)

Най вероятно е с барабанни. Ако е така защо го лъжете човека :)

Ръчната спирачка е саморегулираща се!!!!

В барабаните има едно "устройство" - малко клинче, което в зависимост от износването на челюстите потъва и регулира хода на ръчната.

Трудно е за обяснение. Трябва да се види и принципа става веднага ясен. Трябва да се свалят барабаните(хем ще провериш износването на феродото).

Клинчето се намира в горната чст м/у челюстите.

Не барай друго и не натягай от никъде,

Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нокой не спомена дали колата е с барабанни или дискови спирачки :hilezh:

Най вероятно е с барабанни. Ако е така защо го лъжете човека :flehan:

Ръчната спирачка е саморегулираща се!!!!

В барабаните има едно "устройство" - малко клинче, което в зависимост от износването на челюстите потъва и регулира хода на ръчната.

Трудно е за обяснение. Трябва да се види и принципа става веднага ясен. Трябва да се свалят барабаните(хем ще провериш износването на феродото).

Клинчето се намира в горната чст м/у челюстите.

Не барай друго и не натягай от никъде,

Успех ;)

И все пак... от шпилката най-лесно се регулира и си става перфектно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак... от шпилката най-лесно се регулира и си става перфектно :hilezh:

Напълно съгласен.

Клинчетата са на пружинки и компенсират износването на феродото ,като

автоматично "фиксират" челюстите да са на оптимално разстояние (0,1 - 0,2 мм.)

от барабана ,независимо колко от феродото е износено. По този начин се осигурява

минимален ход на буталцата в сп. цилиндърче и "бързодействие" на целия механизъм

като цяло. Нищо лично към колегата Лино ,но клинчетата и ръчната нямат нищо общо. :flehan:

Обикновено като хода на ръчната стане прекалено голям ,това се дължи на износени до

краен предел челюсти / барабани . Реглаж от въжетата може да помогне до определена

степен. Ако е останало феродо под 2,5 мм. дебелина ,единствения вариант смяна.

:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...