emergence Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 (Редактирано) колеги почти не лови , от къде се натяга Става въпрос за колата в подписа ми . Редактирано 8 Март 2009 от emergence Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 отдо по средата на колата се пада има една джидавка за натегане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 Отдолу под колата точно между двете предни седалки - има една предпазна ламарина/държи се с 4 гайки/ - махаш я и се вижда една вилка. В средета на вилката има нещо като шпилка с една гайка 10 се регулира - трябва ти малко ключе щото малко е тясно там. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 9 Март 2009 Доклад Share Публикувано 9 Март 2009 Нокой не спомена дали колата е с барабанни или дискови спирачки Най вероятно е с барабанни. Ако е така защо го лъжете човека Ръчната спирачка е саморегулираща се!!!!В барабаните има едно "устройство" - малко клинче, което в зависимост от износването на челюстите потъва и регулира хода на ръчната.Трудно е за обяснение. Трябва да се види и принципа става веднага ясен. Трябва да се свалят барабаните(хем ще провериш износването на феродото). Клинчето се намира в горната чст м/у челюстите.Не барай друго и не натягай от никъде, Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 10 Март 2009 Доклад Share Публикувано 10 Март 2009 Нокой не спомена дали колата е с барабанни или дискови спирачки Най вероятно е с барабанни. Ако е така защо го лъжете човека Ръчната спирачка е саморегулираща се!!!!В барабаните има едно "устройство" - малко клинче, което в зависимост от износването на челюстите потъва и регулира хода на ръчната.Трудно е за обяснение. Трябва да се види и принципа става веднага ясен. Трябва да се свалят барабаните(хем ще провериш износването на феродото). Клинчето се намира в горната чст м/у челюстите.Не барай друго и не натягай от никъде, Успех И все пак... от шпилката най-лесно се регулира и си става перфектно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 11 Март 2009 Доклад Share Публикувано 11 Март 2009 И все пак... от шпилката най-лесно се регулира и си става перфектно Напълно съгласен. Клинчетата са на пружинки и компенсират износването на феродото ,като автоматично "фиксират" челюстите да са на оптимално разстояние (0,1 - 0,2 мм.)от барабана ,независимо колко от феродото е износено. По този начин се осигуряваминимален ход на буталцата в сп. цилиндърче и "бързодействие" на целия механизъмкато цяло. Нищо лично към колегата Лино ,но клинчетата и ръчната нямат нищо общо. Обикновено като хода на ръчната стане прекалено голям ,това се дължи на износени до краен предел челюсти / барабани . Реглаж от въжетата може да помогне до определенастепен. Ако е останало феродо под 2,5 мм. дебелина ,единствения вариант смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts