Jump to content

Червена лампа с удивителен вътре


epuk

Recommended Posts

Да не ти кляка много акумулатора при стартиране (най-често ако не си карал колата неколко дни и/или акумулатора е за смяна).

Има го този момент и скоро ми направи впечатление, че като цъкна фаровете, осезаемо се забелязва разликата във волтажа на уреда на таблото.

От таблото идват големи главоболия ако си с комп. Аз имах проблем със светеща лампа за маслото. След ходене на няколко сервиза да ми мерат налягането на маслото и много нерви от рода на - а сега дали ще ми блокира мотора... Свалих таблото и се оказа, че две от пъпките, кадето е запоен чипа на компа са почти допрени - лека операция са ножче да ги раздела хубаво и загасих лампата и не е светила повече! Така че не го отписвайте компа той е голям гявол...

По въпроса с пищенето на зумера. Ако са свършили накладките пищи само един път /100% съм сигурен/ ако свирне 3 пъти това значи кофти... Според колата не можеш да продължиш движението напред! Свири три пъти когато е: ниско/високо налягането на маслото; няма вода/антифриз в казанчето; няма спирачна течност в казанчето...

Колата ми няма борд компютър. Антифриз има колкото искаш и точно на макс и не е мърдал. Ако нямаш антифриз не свети тази лампа - от опит го казвам, защото водната ми помпа беше станала като лейка скоро. Спирачна течност има колкото искаш пак на макс. Маслото го гледах преди около седмица, но сега преди да си тръгна ще го погледна пак за всеки случай.

Няма как да не мога да продължа движението напред. Това се случваше зимата на най-големия студ и откакто смених накладките му нямаше нищо.

Говоря за период от порядъка на 2-3 месеца каране и то всяка събота и неделя извънградско магистрално.

Оня ден си бях на вилата и не беше палена колата от 3 дни когато пак ми свирна зумера и почна да мига лампата.

Почва да ми се струва че може да е батерията.

Редактирано от Милослав
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като светнеш фаровете е нормално да пада напрежението и да се променя осветлението на таблото. Това не е някакъв проблем. Аз съм с нов акумулатор и този ефект се получава, така че не е от слаб акумулатор. Просто се увеличава консумацията и пада малко напрежението. Това е.

На задните накладки по принцип няма датчици. Има някои модели с датчик, но само на едната накладка, но на 100-ца не съм виждал.

Може да се е прецакал датчика и на нивото за спирачната течност. Извади куплунга и го дай накъсо с мостче. Ако спре да свети - заначи е това.

Но аз съм 99% сигурен, че проблема е по кабелите от датчиците за предните накладки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта - същата драма.

Хубаво - да кажем, че е от тези кабели.

Защо обаче като изгася и запаля отново няма такова мигане пискане и святкане - идеи? :hilezh:

Редактирано от Милослав
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачната и хидравличната течност са догоре. Акомулаторът свети зелено. Накладките са чисто нови. ЛамБата пак си свети когато си иска. Баси магията. Сега я оставих да проверяват куплунзите на накладките, че ми скъсва нервите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хоп, оказа се буксата на лявата накладка. Неще да щракне и явно се размества. Сега вече ми е някак си по-спокойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...