Jump to content

Червена лампа с удивителен вътре


epuk

Recommended Posts

Колеги, пробвах с търсачката, ама не се справих.

Днес и вчера ми присветва замалко и после изгасва една лмапичка - червена с удивителен по средата и две скобички като за абс (за абс има отделна лампичка). Не знам за какво е и затова се обръщам към вас, ако някой знае да сподели.

Дали може да е за хидравличната течност, че отворих капа и ми направи впечатление че е под минимума. Не знам обаче каква течност да си купя, та ако може и за това да ми помогнете. Отгоре на казанчето пише - само минерална

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, пробвах с търсачката, ама не се справих.

Днес и вчера ми присветва замалко и после изгасва една лмапичка - червена с удивителен по средата и две скобички като за абс (за абс има отделна лампичка). Не знам за какво е и затова се обръщам към вас, ако някой знае да сподели.

Дали може да е за хидравличната течност, че отворих капа и ми направи впечатление че е под минимума. Не знам обаче каква течност да си купя, та ако може и за това да ми помогнете. Отгоре на казанчето пише - само минерална

да може да е за спирачна течност особено ако ти мига на завои, мисля че ти трябва да е dot4, ама не съм сигурен. Не пише ли нещо на казанчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да може да е за спирачна течност особено ако ти мига на завои, мисля че ти трябва да е dot4, ама не съм сигурен. Не пише ли нещо на казанчето.

Колега не бъркай хидравличната течност със спирчна.В оторизиран сервиз на ауди ще ти кажат каква трябва да е.

Редактирано от bobsen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде из форума бях чел, че май и спирачната и хидравличната течност са на една и съща лампичка. Инък - спирачната е до горе, но хидтравличната е под минимума. И затова се чудех дали тази лампичка е за това. След работа ще мина през някой сервиз, но ми се щеше да си взема и течност, че да не ме размотават след това. Щом обаче не се знае каква е, ще питам майсторите в сревиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, пробвах с търсачката, ама не се справих.

Днес и вчера ми присветва замалко и после изгасва една лмапичка - червена с удивителен по средата и две скобички като за абс (за абс има отделна лампичка). Не знам за какво е и затова се обръщам към вас, ако някой знае да сподели.

Дали може да е за хидравличната течност, че отворих капа и ми направи впечатление че е под минимума. Не знам обаче каква течност да си купя, та ако може и за това да ми помогнете. Отгоре на казанчето пише - само минерална

Щом ти е ниско нивото на спирачната течност, значи е от това.

Ще си купиш ДОТ-3. Има я във всички бензиностанции.

Препоръчват на 3 год. да се сменя спирачната течност.

Обърни внимание защо тая течност ти се е загубила..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, пробвах с търсачката, ама не се справих.

Днес и вчера ми присветва замалко и после изгасва една лмапичка - червена с удивителен по средата и две скобички като за абс (за абс има отделна лампичка). Не знам за какво е и затова се обръщам към вас, ако някой знае да сподели.

Дали може да е за хидравличната течност, че отворих капа и ми направи впечатление че е под минимума. Не знам обаче каква течност да си купя, та ако може и за това да ми помогнете. Отгоре на казанчето пише - само минерална

Колега за този проблем веднага ти казвам какво е!

Това си е спирачна течност.Казанчето трябва да е едно леко прозрачно жълто,то е с поплавък и при ниско ниво(както каза колегата по-горе)ще свети в завоите и може би когато палиш ще премигва няколко пъти.наливаш обикновена спирачна течност и си ОК

Ако пак светне след няколко дни...........то търсиш теч!!

При мен беше от задно дясно бутало на спирачниа апарат,и несе вижда че е от там,само на канал се видя!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли нещо не чета правилно или има супер объркани мнения тука?

Човека е казал че хидравличната течност му е на минимум, хората пишат за спирачната.

При мене мигаше и пищеше зумера, после остава само мигането.

Смених предни накладки и спирачна течност си има на МАКС.

Прави ми впечатление че се случва като колата не е палена няколко дни и предимно на хладно време.

(!) за какво е тази лампа последно, някой има ли представа?

Редактирано от Милослав
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сорка аз ви обарках всички :flipoff:

Ами принципно не знам да има връзка с хидравличната течност - поне аз съм бил почти без такваз и нищо не се е обаждало.

При мен свети или за накладки (износени) или за спирачна течност (намаляла). Може и за крушка за стоп (изгоряла такава) да свети до колкото знам (зависи от екстри мисля, но някои по компетентен да каже).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази лампа предупреждава за проблем със спирачната система. Според ръководството щом светне, веднага трябва да спрете автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ама сте изтрещели отвсякъде,има поне десет теми

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=2561...&pid=302704

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=29446

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=9475...aded&start=

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=5138...mode=linearplus

накратко,акомулатор,накладки,и спирачна течност,мига и пищи три пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз ви кажа от какво свети тази лампа. Всъщност мига, а не свети постоянно. Накладките са с датчици за износване. От тях тръгват едни кабели. Колата не е първа младост и изолацията на тези кабели се е протрила някъде и дават на маса. Така се получава все едно накладките са се износили и лампата мига за смяна. Това е, поне при мен е това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червена лампа с удивителен вътре, и обградена със скоби
(!) за какво е тази лампа последно, някой има ли представа?

Всъщност удивителната си е удивителна, а "скобите" представляват накладки. Лампата известява за какъвто и да е проблем по спирачната система. Ако се замислиш, няма как по друг начин да се нарисуват накладки на тоя дисплей.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз ви кажа от какво свети тази лампа. Всъщност мига, а не свети постоянно. Накладките са с датчици за износване. От тях тръгват едни кабели. Колата не е първа младост и изолацията на тези кабели се е протрила някъде и дават на маса. Така се получава все едно накладките са се износили и лампата мига за смяна. Това е, поне при мен е това.

При мен като почна да мига това беше причината, другите варианти са предни накладки изтънели или ниско ниво на спирачна течност.

И не сипвай ДОТ-3 на тази кола, както някой по-горе е писал, само ДОТ-4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене е свършили накладки - символа " (О) " свети жълто зумера писка един път!

Символа "(!)" - няма спирачна течност - свети червено и пищи зумера яката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вероятно проблемът е в накладките. Същия ден, в който за първи път светна лампичката (зумерът ми не пиши), ги смениха с нови, а човекът в магазина ми каза че ми дава :respekt: от по-хубавите за 60 лв (само предни накладки). Може и някой от куплунгите да не дава добър контакт, но ми прави впечатление, че за 4 дни минах 700 км а накладките още свирят. След работа ще мина през сервиза, да ги проверят и да погледнат и задните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси, почуствах се истински тъп.

Може ли някой да каже със сигурност защо ми пищи 3 пъти зумера и ми светка тая лампа, след като спре да пищи зумера, лампата продължава да мига, но това се случва от време на време.

Сменял съм предни накладки, задните не съм пипал, спирачна течност има.

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На задните накладки няма датчик.

Както съм писал един път при мен проблема беше от прекъсната връзка,кабела външно беше здрав отвсякъде,но вътре прекъснат.

Много ясно,че ще пищи три пъти и ще продължи да мига за да ти напомня за неизправност.

Зумера пищи три пъти и лампата мигаКОГАТО ИМА НЕРЕДНОСТ В СПИРАЧНАТА СИСТЕМА,БИЛО ТО НАКЛАДКИ ИЛИ ТЕЧНОСТ

ПИЩИ ТРИ ПЪТИ И ЛАМПАТА НЕ ПРОДЪЛЖАВА ДА МИГА,АКО АКОМУЛАТОРА Е СЛАБ,ИЛИ АКО ОТСЛАБНЕ ПО ВРЕМЕ НА ЗАРЕЖДАНЕ,ВСЕЛДСТВИЕ НА НЕДОЗАРЕЖДАНЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За който се чуди от какво му мига тази лампа - при мен след смяна на маншони нещо разместиха куплунзите и започна да ми свети, но след много наместване ги оправиха. И сега понякога, но много рядко ми светва. Аз съм с компютър и като загася и запаля пак, вече не свети.

Т.е. куплунзите са найвероятни. Пробата се прави като се откачи куплунга и се даде накъсо. Ако пак го прави, се проверява другия и ако още го прави, значи не е от куплунзите или накладките, а по кабелите до купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен сериал ми се оформя ...

ами верно може да е интересен, като се заиграеш с тея кабели ... един в сервиза ми обясняваше че принципно може проблема и в таблото да е, ама не му повярвах, лошото е, че и не го оправих :)

Хубавото е, че не ми трябва, а си смених колата ... не заради тва де :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами верно може да е интересен, като се заиграеш с тея кабели ... един в сервиза ми обясняваше че принципно може проблема и в таблото да е, ама не му повярвах, лошото е, че и не го оправих :D

Хубавото е, че не ми трябва, а си смених колата ... не заради тва де :)

Аааа такива мисли ме спохождат само докато ходя пеша ... кача ли се в колата и ги забравям моментално :D

Ще го борим, ако някой има идеи да казва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси, почуствах се истински тъп.

Може ли някой да каже със сигурност защо ми пищи 3 пъти зумера и ми светка тая лампа, след като спре да пищи зумера, лампата продължава да мига, но това се случва от време на време.

Сменял съм предни накладки, задните не съм пипал, спирачна течност има.

Мерси

Да не ти кляка много акумулатора при стартиране (най-често ако не си карал колата неколко дни и/или акумулатора е за смяна).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От таблото идват големи главоболия ако си с комп. Аз имах проблем със светеща лампа за маслото. След ходене на няколко сервиза да ми мерат налягането на маслото и много нерви от рода на - а сега дали ще ми блокира мотора... Свалих таблото и се оказа, че две от пъпките, кадето е запоен чипа на компа са почти допрени - лека операция са ножче да ги раздела хубаво и загасих лампата и не е светила повече! Така че не го отписвайте компа той е голям гявол...

По въпроса с пищенето на зумера. Ако са свършили накладките пищи само един път /100% съм сигурен/ ако свирне 3 пъти това значи кофти... Според колата не можеш да продължиш движението напред! Свири три пъти когато е: ниско/високо налягането на маслото; няма вода/антифриз в казанчето; няма спирачна течност в казанчето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...