Jump to content

Corporal

Members
  • Мнения

    74
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI 100 AAD

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Corporal's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. На 100-ца ААД няма поленов филтър, т.е. нямаш филтър за купето (или както казваш ти за парното или климатроника).
  2. Колега, пусни няколко снимчици на машината, за да се порадват ценителите
  3. Ако след като дам на контакт 3-4 пъти преди да запаля и след това пали от раз какво следва от това? Бензинаова помапа, дюзи или "буренце"?
  4. Колега, като разрешиш проблема пиши какъв се е оказал, че нещо ми се вижда много познат... :flehan:
  5. Corporal

    климатроник

    Провери и климатроника за грешки. Може нещо да не е наред - налягане на фреона например .
  6. Виж сега, снежинката означава, че е пуснат компресора на климатроника. Когато външната температура е под 3,5 градуса по Целзи, компресорът не се включва. Това е защита. Като натиснеш снежинката, а външната температура е под тези 3,5 градуса компресорът ти няма да заработи, съответно снежинката ще изгасне като пуснеш копчето. Ако външната температура е по-висока, тогава компресорът би следвало да заработи, а снежинката да остане светнала на таблото. Дали компресорът върти или не се вижда много добре като отвориш предния капак. По принцип компресорът е за охлаждане на въздуха, т.е. през зимата не се ползва. Тогава колата ти грее от парното. Кломатроникът служи и за изсушаване на въздуха, затова компресорът ти се включва като натиснеш копчето за обдухване на стъклата. Не знам дали стана ясно! Надявам се да съм ти бил полезен! ;-)
  7. И кво сега, да си изхвърлим колите ли? Вече няколко пъти чувам подобни оплаквания от различни хора! Кажете какво е решението на проблема?
  8. Corporal

    Изключване ABS на А6/C4

    Карал съм си колата и със и без АБС. Искам да кажа, че ако си свикнал с АБС-а и го махнеш колата започва да се държи различно, може би точно защото придобиваш някакъв гаден навик да натискаш смело, защото няма да блокират колелата, и може да си докараш главоболия.
  9. Corporal

    малко проблемче

    При мен беше пресостат за високо налягане на фреона в климатроника. Това обаче го показва на грешките, така че трябва да провериш. Има и един датчик на двигателя, който може да ти даде същия проблем.
  10. Corporal

    За какво е този бутон

    На старата "Вектра" на баща ми така изглеждаше бутонът за блокаж на диференциала. И там стоеше...
  11. Corporal

    Климатик

    По принцип климатика не се включва под +3,5 С, защото, както каза колегата, не може да работи при по-ниски темпетатури. Обаче не разбрах за каква перка на климатика става въпрос. Казваш че не върти, пък после завъртяла...
  12. Колега, наистина има страшно много изписано по темата. Причините могат да бъдат доста. Особено когато имаш и газива. За паленето обаче категорично трябва да става без да подаваш газ, иначе пак трупаш грешки в компа.
  13. Колега, сигурен ли си че отпред също не е мокро? Поне малко мокро. При мен (макар че съм с 100 С4 и може при теб да не е същото) отзад зад шофьорското място ставаше локва. И само там ми се струваше мокро. Оказа се че водата влиза от предното стъкло, през една липсваща тапа под капака, през страничната колонка, долу през едни канали в пода на купето, в които вървят разни кабели и т.н. Мокро беше само отзад, даже ставаше локва. Докато го открия как точно се случва ... Може и при теб наклона да е бил назад и цялата вода да се е стекла там по подобен начин.
  14. Колегата е прав - има много писано по въпроса. При мен беше от инжекциона и след настрйка се оправи. Също трябва да вземеш предвид дали има газ, има ли емулатор и други подобни въпросчета. Трябва да я закачиш на компютър и да видиш дали ще ти даде някъде проблем.
×
×
  • Create New...