TU-124 Публикувано 16 Април 2009 Доклад Share Публикувано 16 Април 2009 Здр. колеги, имам едно приятелче което иска да минава в отбора на отличниците-АУДИ. Иска да си вземе ауди 100 2.0 16волта, та той ме попита ,как е за подръжка ходова част, обслужване на мотора, абе вообще дали няма да му барка в жобчето. Въпроса му беше дали ходовата част на 100цата е същата като на А6 2.5ТДИ. Четох доста,търсих доста, но не намерих нищо с което да го окуража. Моля помогнете ми за да помогна и аз на него. Кажете дали не е по добре Ауди 80 Б4,де да знам.Благодаря на всички и лек и успешен ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 16 Април 2009 Доклад Share Публикувано 16 Април 2009 С железни носачи е, споко! Единият е 60-70 лв. И на А6 С4 са такива. След Б3 и Б4, 100-цата е трета откъм евтина поддръжка. Но двигателя е своенравен на газ. И с апетит... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 16 Април 2009 Доклад Share Публикувано 16 Април 2009 Ето ти и на теб тема за този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TU-124 Публикувано 18 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2009 Колега хубава темичка ми даваш ама за обслужването на мотора(ремъци ролки) няма нищо.Там ли да питам?Лек и успешен.С железни носачи е, споко! Единият е 60-70 лв. И на А6 С4 са такива. След Б3 и Б4, 100-цата е трета откъм евтина поддръжка. Но двигателя е своенравен на газ. И с апетит... Благодаря за инфото за носачите колега, лек ден и на теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 18 Април 2009 Доклад Share Публикувано 18 Април 2009 ремък и ролка около 100 лв с прилично качество, колата е трудна за газифициране , по добре на бензин ако е наред инжекциона харчи 12-13 градско, по магисталата с скорост около 160 ми даде 9/100, говоря от опит, карам такава , ако попадне на подържан и малко каран такъв екземпляр няма да съжалява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TU-124 Публикувано 20 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2009 Благодаря, много хубава информация, това ми трябваше за да му кажа да си взима такава колица. Благодаря за съдействието. Лек и успешен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 20 Април 2009 Доклад Share Публикувано 20 Април 2009 (Редактирано) И с апетит...Да харчи, да харчи... Колко да харчи?КАжи на бъдещия колега, че за 35000 км. навъртяни от мене по мазния БГ перфектен асфалт, не съм пипал абсолютно нищо по окачването. (предполагам че е поне на 2 пъти повече) Амортисьорите карам некфи ужасни билщайн газови от най-гадните и за 50000 км. са заминали, ма съм решил да взимам сега едни KYB дето ги хвалят много. Иначе окачването е бахти здравото. Минус са тампоните на двигателя - карат само 250000 км, съответно единият ми е за смяна.Но точно тоя двигател не е с най-якия инжекцион. Така му кажи на приятеля ти. Кажи му да си земе 2.6/2.8 куатро. Няма да сбърка. Редактирано 20 Април 2009 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TU-124 Публикувано 22 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2009 Колега, знам че 2,6-2,8 са много по добри, ама моя френд не е за такава кола, тая му е идеална. Благодаря много за съвета, ако беше за мен нямаше да се замисля даже, веднага ще те послушам и ще скоча в по яка каляска. Аз поех ангажимент да попитам за тая кола, гледах я и е доста запазена, и спокойно от прочетеното от вас (ЗА КОЕТО ВИ БЛАГОДАРЯ) мога да му кажа да взема каляската и да фучи.Благодаря, лек и успешен.Ако някой може да каже какво да зяпам като я взимаме, имали нещо специфично?Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 22 Април 2009 Доклад Share Публикувано 22 Април 2009 Ако някой може да каже какво да зяпам като я взимаме, имали нещо специфично?Благодаря.Специфично.Задължително да я загрее добре - до 95-96 (а не 89) градуса в града и да покара половин един час. Ако празният ход е стабилен на 800-900 оборота в минута (не 1000 или 1100!!!), да я изкара извънградско и там да я покара половин час като проследява развитието на празния ход. Ако не е стабилен на 800-900 о/м да търси друга.Друго специфично за всички 16V двигатели е харча на масло, добре е до 5000 оборота на загрят двигател да не пропушва. Не че е болка за умиране, най-вероятно става дума за смяна на гумичките на клапаните - процедура, която сама по себе си е винаги хубаво да се извърши.За всичко останало кажи на приятеля ти да прегледа Златния Фонд на форума. Не е като да няма информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PROFESIONALISTA Публикувано 26 Април 2009 Доклад Share Публикувано 26 Април 2009 (Редактирано) Ако някой може да каже какво да зяпам като я взимаме, имали нещо специфично?Благодаря. Задължително да провери дали губи вода. Тези са склонни към пукане на глави и изгаряне на гарнитури с всички последици от това. А мизериите са големи за да го оправиш. Да види и дали климатроника работи адекватно, щото там са още по-големи мизериите ако има проблем. /надявам се не е решил да си взема щайга за оранжериа без климатик/ Редактирано 26 Април 2009 от PROFESIONALISTA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване