Jump to content

PROFESIONALISTA

Members
  • Мнения

    283
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно PROFESIONALISTA

  • Рожден ден 9.07.1977

Друго

  • Kaра
    AUDI S6 4,2

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    ВАРНА
  • Интереси
    Автомобилен инженер, монтаж на аларми, GPS системи,всичко за фаровете, Годишни Технически Прегледи.

Последни посетители

3109 профилни разглеждания

PROFESIONALISTA's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Извинете за глупавия въпрос, но не мога да намеря начин да сменя снимката до името ми със старото АУДИ 80Б4 и да сложа новото S6 4,2 някой би ли ми казал как да стане?
  2. мдааа, колко бързо тече времето, все едно че беше вчера.... Но му отговорих все пак.
  3. Продавам две огледала за А6- с ел.управление и подгрев, напълно здрави 70 лв.
  4. Аз карам А6 4,2 quattro и също ми трябва този датчик- за адаптивните ксенони- но моят е предният вляво, мисля че са същите отпред и отзад. Но и аз не мога да намеря втора употреба, иначе нов е към 300 кинта.
  5. Колата ми е А6 1999 г с фабричната голяма навигация/тв. Става ли диска за нея?
  6. Колега в какво състояние са гумите, дай накакъв тел.за връзка ако не си ги продал още. Аз съм на 0897487874 Недкко.
  7. Aз давам 50 лв, но с доставка за твоя сметка по Еконт-до Варна. Може и без двете бели капачета-да си ги продадеш отделно. Но ги искам само ако са за Б4 стандартните, а не за двувратките, които са по-наклонени отпред. Познават се като ги видиш отстрани- онези са като триъгълни,разгледано като сечение на стъклото, а тези за Б4 с 4/5 врати- са като трапецовидни повече... Не си дал снимки отстрани...Аз съм на 0897 487 874
  8. Въпроса ми е как се разбира годината на производство ако няма числата за седмица и година в DOT-а??? Търсих доста в темите във форума, но не намерих отговор. А напоследък се срещат много гуми, които след DOT имат само латински букви и никакви цифри. Та се чудя това пазарен трик ли е, за да се крие годината, или????
  9. А със тях колата по-ниска ли стои, по-твърдо ли вози или какво точно им е различното??? И кажи все пак някоя цена моля.
  10. Купувам го. Разбира се ако не е на безбожна цена. 0897 487 874
  11. Купувам пръскалките за фаровете- да са оригинални за Ауди 80 и да са комплект с всичко. Давам добри пари. Също и ел.седалките комплект с копчетата.0897 487874
  12. Боже колко мъка има по тоя свят.... Алармаджия, който твърди, че не може да се съчетае работата на алармата в качеството и да управлява централното заключване с това то да си рабои и от ключалката на вратата-Е ПЪЛЕН НЕГРАМОТНИК. Просто схемата е по-различна от тази на автомобили без вакумно ц.з. И затова се налага един от кабелите към шоф.врата да се прекъсне, и така образувалите се два края да се свържат по вярната схема към двете релета на алармата. И съответно когато тя се отстрани- този кабел остава прекъснат и за да работи ключалката във вратата- трябва да се съедини пак. Всичко останало са простотии вследствие неграмотност и некадърност, съчетани с невежество. А бушонът гори затова, защото ако се опитаме с алармата да подаваме управляващ сигнал на въпросният единствен кабел от шоф. врата, се получава късо съединение. То става защото контактът във вратата, който се управлява от ключа, е постоянен при даденото положение на бравата. И когато отваряме с ключа- той първо разпада старата верига/напр. за заключването/ и създава 1 секунда след това новата /за заключването/. Така няма как да стане късо съединение, въпреки че на един и същ кабел веднъж стои плюс, а после минус. Когато обаче намесим алармата, ако не свържем схемата така, че тя да пресъздава същото действие на ключа- се получава късото съединение. Между другото по-лесният начин да се справи един тъп алармаджия, който не умее да си изведе схемата- просто се връзва не към врата лява или дясна, а към багажника. Там ключалката работи по елемнтарният начин- с подаване на минус към два отделни кабела- съответно откл. и закл.... НО ВЪВ ВСИЧКИ СЛУЧАИ Е ПЪЛЕН ПРОВАЛ, АКО НЯКОЙ ВИ СЛОЖИ АЛАРМА, КОЯТО ДА УПРАВЛЯВА ЦЕНТРАЛНОТО ЗАКЛ,НО ПРИ ТОВА ДА СЕ РАЗВАЛИ УПРАВЛЕНИЕТО ОТ ВРАТАТА. По-добре не ходете при такъв майстор... Все пак АУДИ не е кола, която заслужава осакатяване.
  13. Колега, ако наистина всичко гореописано от колегите ти е в ред- стегнати са големите гайки на тръбата долу, стегната е добре гайката с 2-та прореза горе, стегната е и най-горната, хубави са ти и амортисьорите и лагер-тампоните- тогава има едно нещо, което ако направиш проблемът ти гарантирано ще изчезне. Това пукане се появява по много причини, но е от едно единствено място- от леглото на пружината в чашката си, и то в горната. И дори когато всичко привидно е наред, се случва при някакви ситуации пружината да се размести с някакви милиметри, да придобие натяг и после рязко да се върне на мястото си. Точно тогава се чува и въпросното пукане. За да го избегнеш като звук- Купуваш се един полиуретан от най-твърдия - има ги сив, бял и черен в Мосю Бриколаж например. После си подсигуряваш 24 часов, желателно и 36 ако може престой в разглобено състояние на предницата. Разглабяш амортисьорите и почистваш ДО БЛЯСЪК с телена четка за ъглошлайф или дрелка леглата на пружината. Може само отгоре, но ако ти се занимава- и отдолу. След това нанасяш полиуретана с шприц и го заглаждаш с пластмасова шпакла /например от онези за фолиото за затъмняване/. Гледаш общата дебелина да следва релефа на чашката и да не превишава 1 см! Окончателното заглаждане става с постоянно мокрене с коресилин на повърхността, и май най-лесно- с ръка вместо шпакла... След това оставяш хубаво да изсъхне до максимална твърдост и сглобяваш по всички правила. А преди това, тъй като си със оригиналните амортисьори- пробвай дали има луфт и чукане в тях.За целта стягаш здраво долната част в менгемето, издърпваш стъблото догоре и го клатиш енергично и рязко.После повтаряш теста и при по-долните положения на стъблото. И най-малкото помръдване означава, че амортисьора е за изхвърляне дори да има чисто нови гумички, клапанчета и масло вътре... В този случай слагаш по едни пълнители "ЗАКС" и караш с мерак. И не гледаш да спестиш левчета от амортисьори, щото е глупаво. По-скъпото винаги се отплаща във времето, все пак няма да си хвърляш утре колата... Ако полиуретана е втвърдил добре, той образува мек гумен слой, който поема всякакви чукания от пружината поне до следващата смяна на амортисьори. Пробвай и ще се убедиш. Единственото неудобство е, че трябва да се чака да втвърди и да е топло....
  14. Ето ви и няколко абсолютно точни разходи за 80 Б4 2,6V6 AVANT , 4х2 на 280 000 км абсолютно гарантирани. ИЗВЪНГРАДСКО: при 90-120км/ч- 8,5 бензин или 11,2 газ при 120-140км/ч- 8,8 бензин или 12,3 газ при 120-160км/ч- 9,1 бензин или 13,1 газ при маршрут с продължително изкачване, което става предимно на 4-та предавка,и последващо продължително спускане в почти постоянен реим на принудителен празен ход- учудих се от резултатите- /засичано е от Габрово до Казанлък и обратно/ 6,7 бензин или 10.4 газ ГРАДСКО във Варна: 10.8-11.0 бензин или 13-14 газ във София: не съм мерил на бензин 15-16 газ. Бензина винаги е А95Н от най-евтиния.Колата е карана с 1 или 2 души и без много багаж. Засичанията съм ги правил абсолютно точно и по няколко пъти, зареждал съм само от ЛУКОЙЛ, не че нещо, ами за там имам 10ст на бензин и 6 на газ отстъпка...
×
×
  • Create New...