-
Мнения
283 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно PROFESIONALISTA
- Рожден ден 9.07.1977
Друго
-
Kaра
AUDI S6 4,2
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
ВАРНА
-
Интереси
Автомобилен инженер, монтаж на аларми, GPS системи,всичко за фаровете, Годишни Технически Прегледи.
Последни посетители
3109 профилни разглеждания
PROFESIONALISTA's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Сензационна иновация в АГУ
PROFESIONALISTA отговори в темата на PROFESIONALISTA - Автомобилни Газови Уредби
мдааа, колко бързо тече времето, все едно че беше вчера.... Но му отговорих все пак. -
Що не вземеш моите OZ 17" 8J, ET35?
-
Купува датчик за фарове
PROFESIONALISTA отговори в темата на DRISINKA - Продава - авточасти, консумативи и автоаксесоари
Аз карам А6 4,2 quattro и също ми трябва този датчик- за адаптивните ксенони- но моят е предният вляво, мисля че са същите отпред и отзад. Но и аз не мога да намеря втора употреба, иначе нов е към 300 кинта. -
Халогени Б4
PROFESIONALISTA отговори в темата на debitomer1 - Продава - авточасти, консумативи и автоаксесоари
Aз давам 50 лв, но с доставка за твоя сметка по Еконт-до Варна. Може и без двете бели капачета-да си ги продадеш отделно. Но ги искам само ако са за Б4 стандартните, а не за двувратките, които са по-наклонени отпред. Познават се като ги видиш отстрани- онези са като триъгълни,разгледано като сечение на стъклото, а тези за Б4 с 4/5 врати- са като трапецовидни повече... Не си дал снимки отстрани...Аз съм на 0897 487 874 -
Въпроса ми е как се разбира годината на производство ако няма числата за седмица и година в DOT-а??? Търсих доста в темите във форума, но не намерих отговор. А напоследък се срещат много гуми, които след DOT имат само латински букви и никакви цифри. Та се чудя това пазарен трик ли е, за да се крие годината, или????
-
продавам халоген ХЕЛА за Б4
PROFESIONALISTA отговори в темата на vila - Продава - авточасти, консумативи и автоаксесоари
Купувам го. Разбира се ако не е на безбожна цена. 0897 487 874 -
Проблеми с централното заключване.Решение ?
PROFESIONALISTA отговори в темата на granik - 80/90/Coupe
Боже колко мъка има по тоя свят.... Алармаджия, който твърди, че не може да се съчетае работата на алармата в качеството и да управлява централното заключване с това то да си рабои и от ключалката на вратата-Е ПЪЛЕН НЕГРАМОТНИК. Просто схемата е по-различна от тази на автомобили без вакумно ц.з. И затова се налага един от кабелите към шоф.врата да се прекъсне, и така образувалите се два края да се свържат по вярната схема към двете релета на алармата. И съответно когато тя се отстрани- този кабел остава прекъснат и за да работи ключалката във вратата- трябва да се съедини пак. Всичко останало са простотии вследствие неграмотност и некадърност, съчетани с невежество. А бушонът гори затова, защото ако се опитаме с алармата да подаваме управляващ сигнал на въпросният единствен кабел от шоф. врата, се получава късо съединение. То става защото контактът във вратата, който се управлява от ключа, е постоянен при даденото положение на бравата. И когато отваряме с ключа- той първо разпада старата верига/напр. за заключването/ и създава 1 секунда след това новата /за заключването/. Така няма как да стане късо съединение, въпреки че на един и същ кабел веднъж стои плюс, а после минус. Когато обаче намесим алармата, ако не свържем схемата така, че тя да пресъздава същото действие на ключа- се получава късото съединение. Между другото по-лесният начин да се справи един тъп алармаджия, който не умее да си изведе схемата- просто се връзва не към врата лява или дясна, а към багажника. Там ключалката работи по елемнтарният начин- с подаване на минус към два отделни кабела- съответно откл. и закл.... НО ВЪВ ВСИЧКИ СЛУЧАИ Е ПЪЛЕН ПРОВАЛ, АКО НЯКОЙ ВИ СЛОЖИ АЛАРМА, КОЯТО ДА УПРАВЛЯВА ЦЕНТРАЛНОТО ЗАКЛ,НО ПРИ ТОВА ДА СЕ РАЗВАЛИ УПРАВЛЕНИЕТО ОТ ВРАТАТА. По-добре не ходете при такъв майстор... Все пак АУДИ не е кола, която заслужава осакатяване. -
Колега, ако наистина всичко гореописано от колегите ти е в ред- стегнати са големите гайки на тръбата долу, стегната е добре гайката с 2-та прореза горе, стегната е и най-горната, хубави са ти и амортисьорите и лагер-тампоните- тогава има едно нещо, което ако направиш проблемът ти гарантирано ще изчезне. Това пукане се появява по много причини, но е от едно единствено място- от леглото на пружината в чашката си, и то в горната. И дори когато всичко привидно е наред, се случва при някакви ситуации пружината да се размести с някакви милиметри, да придобие натяг и после рязко да се върне на мястото си. Точно тогава се чува и въпросното пукане. За да го избегнеш като звук- Купуваш се един полиуретан от най-твърдия - има ги сив, бял и черен в Мосю Бриколаж например. После си подсигуряваш 24 часов, желателно и 36 ако може престой в разглобено състояние на предницата. Разглабяш амортисьорите и почистваш ДО БЛЯСЪК с телена четка за ъглошлайф или дрелка леглата на пружината. Може само отгоре, но ако ти се занимава- и отдолу. След това нанасяш полиуретана с шприц и го заглаждаш с пластмасова шпакла /например от онези за фолиото за затъмняване/. Гледаш общата дебелина да следва релефа на чашката и да не превишава 1 см! Окончателното заглаждане става с постоянно мокрене с коресилин на повърхността, и май най-лесно- с ръка вместо шпакла... След това оставяш хубаво да изсъхне до максимална твърдост и сглобяваш по всички правила. А преди това, тъй като си със оригиналните амортисьори- пробвай дали има луфт и чукане в тях.За целта стягаш здраво долната част в менгемето, издърпваш стъблото догоре и го клатиш енергично и рязко.После повтаряш теста и при по-долните положения на стъблото. И най-малкото помръдване означава, че амортисьора е за изхвърляне дори да има чисто нови гумички, клапанчета и масло вътре... В този случай слагаш по едни пълнители "ЗАКС" и караш с мерак. И не гледаш да спестиш левчета от амортисьори, щото е глупаво. По-скъпото винаги се отплаща във времето, все пак няма да си хвърляш утре колата... Ако полиуретана е втвърдил добре, той образува мек гумен слой, който поема всякакви чукания от пружината поне до следващата смяна на амортисьори. Пробвай и ще се убедиш. Единственото неудобство е, че трябва да се чака да втвърди и да е топло....
-
Ето ви и няколко абсолютно точни разходи за 80 Б4 2,6V6 AVANT , 4х2 на 280 000 км абсолютно гарантирани. ИЗВЪНГРАДСКО: при 90-120км/ч- 8,5 бензин или 11,2 газ при 120-140км/ч- 8,8 бензин или 12,3 газ при 120-160км/ч- 9,1 бензин или 13,1 газ при маршрут с продължително изкачване, което става предимно на 4-та предавка,и последващо продължително спускане в почти постоянен реим на принудителен празен ход- учудих се от резултатите- /засичано е от Габрово до Казанлък и обратно/ 6,7 бензин или 10.4 газ ГРАДСКО във Варна: 10.8-11.0 бензин или 13-14 газ във София: не съм мерил на бензин 15-16 газ. Бензина винаги е А95Н от най-евтиния.Колата е карана с 1 или 2 души и без много багаж. Засичанията съм ги правил абсолютно точно и по няколко пъти, зареждал съм само от ЛУКОЙЛ, не че нещо, ами за там имам 10ст на бензин и 6 на газ отстъпка...