Jump to content

А4 След Основен Ремонт На Двигателя


Joanne

Recommended Posts

Здравейте, не знам вече към кого да се обърна за съвет, за това реших да попитам Вас, като по-знаещи от мен .

Проблемът на моети Ауди А4 (`96, 1.8Т, японка- комби) е следният: преди няколко месеца блокира двигателя (не ме питайте как стана, че е много дълга...) Последвалия безумно скъп ремонт даде доста отражения в цялостното поведение на автомобила. Започва да губи мощност, а на моменти е като изтребител. Най-странното е играта на оборотите- на празен ход за няколко секунди играят доста сериозно, все едно ще гасне, придърпва, но никога не гасне. Има моменти в които трудно пали- никаква логика и причина не мога да определя, прави го по всяко време на деня. А сега и климатроника сдаде багажа, но там май проблема е в някоя откачила се перка и едва ли има връзка. Първата ми реакция беше да я върна веднага на майстора, който й прави двигателя, но той категорично отрече да има проблем в следствие нанеговата работа. Карах я на диагностика къде ли не и всички казват, че всичко й е наред, ремонта е направен перфектно и т.н. Е добре де, но кажете ми тогава защо се мъчи така тая кола? Преди блокажа нямаше такива проблеми, вървеше перфектно като за толкова стара кола. Лошото е, че този проблем се засилва, все по-често пали трудно, оборотите много играят. Направо си е трудна за каране... Дайте съвет в кой сервиз да я карам, че ми е мъка вече. Не мога дори да я продам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 94
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега какво разбираш под името "ЯПОНКА" -комби. За комбито хайде да кажем, че сме го разбрали, ама Ауди да е японка???? Проблемите които ги описваш и чакаш съвет на Ауди ли са или на някаква си "японка"? От японец си я купил може би, използвал си японски части или е с десен волан? Ако е Ауди има VAG-com, както те е посаветвал колегата, иди при Сумиста и той ще отговори на въпросите ти. Успех!

Редактирано от Simeon67
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета не ме изяждайте, все пак жените нищо не разбираме от коли :steinigung: "Японка" се нарича лимитирана поръчкова серия от 96-та година. Японското й е цвета (японско червено) и някой разлики по двигателя от редовото А4 за годината. Боята е уникална по рода си- не се мие и винаги изглежда все едно е току що пастирана. В България съм срещала само още една такава, преди години и с другия шофьор се гледахме много учудено :hilezh: Майстора, който отстрани блокажа каза, че такъв двигател до сега не е виждал на този модел. За това всички му викат "Японка". С една дума това е една много хубава 13 годишна кола, която е безумно скъпа за поддръжка и поради особеността си е абсолютно непродаваема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета не ме изяждайте, все пак жените нищо не разбираме от коли :steinigung: "Японка" се нарича лимитирана поръчкова серия от 96-та година. Японското й е цвета (японско червено) и някой разлики по двигателя от редовото А4 за годината. Боята е уникална по рода си- не се мие и винаги изглежда все едно е току що пастирана. В България съм срещала само още една такава, преди години и с другия шофьор се гледахме много учудено :stupid: Майстора, който отстрани блокажа каза, че такъв двигател до сега не е виждал на този модел. За това всички му викат "Японка". С една дума това е една много хубава 13 годишна кола, която е безумно скъпа за поддръжка и поради особеността си е абсолютно непродаваема.

В смисъл "такъв двигател до сега не е виждал на този модел",значи ли че 1.8Т се слага изключително рядко в А4-ките?Колежке а какъв Ви е кода на двигателя,ще споделите ли с нас?

И не стана много ясно коя е точно "особеността" и,която я прави чак пък и непродаваема колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да я закараш на някой, който има Vag-Com (за 96-та подходяща е версия: 4.0.9).

Там може да оправите оборотите.

Другата прична, с която и аз се сблъсках скоро е свалянето на акумолатора.

Трябва и малко време да се съвземе, още повече, че при теб е правен основен ремонт.

Покарай я още 4,5 дни и ако продължава я закарай на някой с Vag-Com (кабела трябва да е OBD-2).

Успех! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе толкова време какво да се съвзима,колкото и <<уникална да е<<или ти трябва др.Хаус или свестен сервиз.Ако няма грешки и всичко е направено както трябва просто трябва да си върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не съм блондинка... но не съм и толкова в час с автомобилите, затова и реших да попитам вас момчета, да ми обясните като по-разборащи. Дали ще можете без да ме изядете? :hilezh:

Не става въпрос че 1.8Т е рядкост за А4 (това дори и аз го знам, че не е така), а че точно този вид 1.8Т. Сега вече каква точно му е особеността... знам че редовото 5V e 150 к.с. а моето е 180, но няма чип (да, сигурна съм, защото от съвсем новичко е в семейството). Базовия модел в момента върви за около 6-8 хиляди в най-добрия случай, а моето по застрахователна оценка е 13... за това и не мога да го продам :lol: Ремонта на двигателя беше на скромната стойност от 6000 лв. като голяма част от частите бяха поръчани директно от Германия. Майстора ми беше от типа "прехвалена марка", но много приятели са доволни от него, а и момчето сервизира и другата ми кола и няма грешка.

Цецо, ремонта беше през януари. От тогава съм минала около 5000 км. та ме съмнява да е от акомулатора... Доста хора обаче ми казаха, че си било едва ли не типично за четворките да правят проблеми с оборотите, дали е така наистина? В интерес на истината просто искам да я стегна хубаво и да я продам, защото имам чувствот че ми носи лош късмет- миналия месец се счупи синхронизиращата щанга на чистачките и в сервиза поправяйки я счупиха предното стъкло... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами при такива спорадични проблеми тук трудно може да се каже нещо смислено колежке,играенето на оборотите обикновено се свързва с дроселната клапа и/или дебитомера,но може да са и други причините.интересното е,че `96-та двигател 180 кс. на а4 не се е слагал,такъв с код AJL се появява при а4-ките след 08.`97-ма,все пак за протокола ще споделите ли кода на Вашия двигател?

И е добре наистина да посетите споменатия по-горе SUMISTA,много е вероятно да Ви помогне с диагностиката(било на двигател,било на климатроника).

Естествено,че проблемите с вървежа са си чиста проба грижа на майсторчето,ако е бил направен кадърно ремонта(в смисъл ВСИЧКИ повреди от блокажа и не само да са забелязани и отстранени),не би трябвало да има разлика във вървежа преди и след.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нико изобщо не съм в час за какъв код ми говориш, ако ми обасниш ще ти го кажа. На капака на двигателя пише 5V и знам че на времето с поръчка си го взехме, когато живеех в Германия. Въобще не знам дали е продавана тая кола дори в България, все пак е много стара.

Също така искам да попитам нещо повечко за Сумиста, като на пример координати, в какъв сервиз работи и т.н. Колкото до климатроника- навсякъде отказват да се занимават защото от всички възможни климатроници на всички коли- на Ауди бил най-смотан за ремонти. Таблото много трудно се разглобявало и т.н., демек на никой не му се занимава цял ден да го разглобява за едната перка и 50 лева за труд. Споменаха ми за някакъв серви в Горубляне, но още чакам координати... Сумиста дали ще се навие? Веднага ще му я закарам! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кода на двигателя погледни в талона(големия). Там дето пише номер на двигател първите 3 букви са ти кода(те след това са цифри, поправете ме ако греша). Иначе и аз имах подобен проблем с оборотите. Появиха се след откачване на акомулатора. Първия път доста време играеха и като я закарах да ми сложат газ веднага след като ми сложиха газта всичко беше нормално. Втория път пак след смяна на акомулатор(купих си нов) и пак почнаха да играят. След 250км извънградско и 50- 100 км каране в София се оправиха. Другото е да се адаптират, както казват колегите потърси този Стефан(SUMISTA). В Горубляне има един пич Мишо много го хвалят по форума. От майстора дето ми смениха ремъците разбрах и за един друг Дани, пак в Горубляне се намира. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа големия талон не е у мен (колата не е на мое име) и не го и знам къде е :) НО номера на двигателя го има на ГТП-то... малко грозничко е написано но предполагам булвите са НЕВ. Не съм абсолютно убедена, че е вярно, защото ГТП-то го правиха (написаха!) докато колата беше още в сервиза и не беше в движение, но трябваше да се транспортира до друг сервиз на репатрак и т.т. и момчетата направиха един протокол колкото да нямат проблеми с господа полицаите. Но и тогава го писахме без голям талон и си спомням, че беше една чуденка за номера на двигателя и не ни се занимаваше да ровим под капака да го гледаме пак и мисля че си го съчинихме, но би трябвало буквите поне да са това. :blink: Таааа какво ви говори на вас този код ще ми обясните ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа големия талон не е у мен (колата не е на мое име) и не го и знам къде е :) НО номера на двигателя го има на ГТП-то... малко грозничко е написано но предполагам булвите са НЕВ. Не съм абсолютно убедена, че е вярно, защото ГТП-то го правиха (написаха!) докато колата беше още в сервиза и не беше в движение, но трябваше да се транспортира до друг сервиз на репатрак и т.т. и момчетата направиха един протокол колкото да нямат проблеми с господа полицаите. Но и тогава го писахме без голям талон и си спомням, че беше една чуденка за номера на двигателя и не ни се занимаваше да ровим под капака да го гледаме пак и мисля че си го съчинихме, но би трябвало буквите поне да са това. :hilezh: Таааа какво ви говори на вас този код ще ми обясните ли?

Да не би да е АЕВ? Добре ли видя това Н?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаааа може и АЕВ да са буквичките... Знаеш какво представлява ГТП- индигирано листче, сгънато на 16 :hilezh: А и си го съчинихме номера де...

Обяснете ми сега като на жена нищо не разбираща от коли (?!) за какво точно иде реч според кода на двигателя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаааа може и АЕВ да са буквичките... Знаеш какво представлява ГТП- индигирано листче, сгънато на 16 :) А и си го съчинихме номера де...

Обяснете ми сега като на жена нищо не разбираща от коли (?!) за какво точно иде реч според кода на двигателя :)

ето колегата е дал добра табличка на каталожните данни за А4-ките от тия години и пак си остава съмнението в тия прословути 180 к.с.,пак не се връзват някак си.А код на двигателя е обикновено трибуквено означение(с латиница),което разтълкувано съдържа всички характерни данни за един двигател.ОБикновено в багажника където стои резервната гума ,отдясно има залепено едно листче с всички екстри на колата ,с които е излязла от завода,както и прословутия двигателен код също (ENG.CODE,или MOTORKB).

А за какво иде реч.....,ами че ако е АЕВ кода,просто няма как двигателя да е 180 к.с.,при положение че същият си е със 150 ,освен ако не е слаган чип естествено (или не е бил модифициран по някакъв друг начин).

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета двигателя ми е с 5 цилиндъра, 20 клапана. И на капака си му пише 5V. Не е като АЕВ от таблицата. Може да е базиран на него, защото по документи е точно 1.8Т. Kaзах ви че колата е поръчкова и е различна от базовия модел за годината. Купена е в Германия, там е и карана, не е имала друг собственик, никой нищо не й е правил допълнително. В България съм виждала само още една и то с чужда регистрация. Майстора ми каза, че за първи път вижда такъв двигател на А4 от 96- та. Колкото и малко да разбирам от коли, все пак знам какво карам :hilezh: (освен че е червена)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета двигателя ми е с 5 цилиндъра, 20 клапана. И на капака си му пише 5V. Не е като АЕВ от таблицата. ..... Колкото и малко да разбирам от коли, все пак знам какво карам ;) (освен че е червена)

Що ми се струва че накрая ще излезе че само цвета и е по различен от на другите А4 :flehan: 5V на капака значи че имаш 4 цилиндъра с по 5 клапана - 20 клапана ;)

Тая А4 с чуждата регистрация по цвета ли я разбра че е като твоята?

А това че знаеш какво караш..... :hilezh: няма да го коментирам ;)

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета двигателя ми е с 5 цилиндъра, 20 клапана. ....

Мацко, цилиндрите се броят по броя на свещите, а не по надписите на капака.

П.П. В случая това 5в при теб, е че имаш по 5 клапана на всеки цилиндър и щом вече знаеш колко са ти клапаните ще те оставя да си сметнеш броя на цилиндрите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ееех сега ми иде да кажа само едно "мъже"... но тъй като много добре знам, че вие момчета сте много по-наясно от мен, няма да го кажа. Къде точно "мацко" каза че 5V означава че цилиндите са 5? Казвам ви какво пише на капака, нищо повече и очаквах да ми поясните кое какво означава, а не да реагирате като 90 процента от мъжете, като видят жена зад волана и да ви се изпразнят гащите (да ме прощавате за израза). Сега ще ме накарате да се занимавам с глупости да я снимам проклетата кола за да се изясни накрая за какво става въпрос!!! Колкото и да ви е странно- ДА по цвета се различава на първо четене колата ми. Не случайно им казват "Японки". Другата ми кола е Волво S60 Rally Design и цвета й е Titanium Grey Pearl което е един вид запазена марка на R серият и като цвят е коренно различно от сивото на базовия модел. Само далтонист не прави разликата. Знаете ли колко различни цвята бяло има?! Нормално е разбира се не всеки да може да ги различава, но поне основните титанвайс и цинквайс... Базовия модел е малинено червен. Както и да е... все пак съм жена, макар и не блондинка, но явно е генетично заложено подобно отношение. А от самото начало "мацко" Ви каза, че не разбирам нищо от коли :hilezh:

Редактирано от Joanne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Госпожо, не се ядосвайте. Такива сме ние мъжете, сприхави ;) Не ни се сърдете ;)

Колегите Ви обясниха какво означава 5V, вече имаме и номер/код на двигател, а именно често вграждания 1,8Т AEB (извинете за начина по който се произнася :hilezh: ). Очаквайте още компетентни мнения от още по-компетенти колеги :P

Остава да се разходите до някой диагностик...

Успех!

Редактирано от Zaharieff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаете ли колко различни цвята бяло има?! Нормално е разбира се не всеки да може да ги различава, но поне основните титанвайс и цинквайс...

Ко? Ко речИ? ;)

За мен бялото си е бяло, най- много мръсно бяло да има и тва е :wub:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще ме накарате да се занимавам с глупости да я снимам проклетата кола за да се изясни накрая за какво става въпрос!!! Колкото и да ви е странно- ДА по цвета се различава на първо четене колата ми.

това е като че ли най-добрия вариант и за "двете страни" ;) .

Колежке излишно е да спорим,или ние "изпразнените по презумпция" не можем да обясним кадърно,или вие "набедените не-блондинки" знаете нещо повече от "нас"......,една проста снимчица ще реши сериозния вече проблем :wub: .НО ако ще го правите въпросното кадро,задължително свалете капака на двигателя(като застанеш отпред срещу колата,В ЛЯВО има две щракалки за да се освободи въпросния капак).Тогава вече ще го видим този странен 5 цилиндров редови уникат 1.8 Turbo , 180 к.с.!!! на една ранна А4-ка,дали пък някой не е правил подвизи наистина..... ;)

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...