Jump to content

А4 След Основен Ремонт На Двигателя


Joanne

Recommended Posts

  • Отговори 94
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Какво предлагаш? Нещо "по-женско" надявам се :wall:

Това за правописа предполагам беше шега... аз и правопис... :hilezh:

да бях квалифициран HR,да предложа,просто съвет без особено основание(че най-лесно се дава такъв :blink: ).

Иначе на фона на доста Ваши наборки правописа е повече от добър,явно не и избраното професионално поприще обаче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност за себе си смятам че имам доста лош правопис, защото често умешвам с руски, а да не говорим какъв англо-български словоред имам... Както и да е. Нека поясня. Аз всъщност не ремонтирам коли. Предлагам рент-а-кар услуги, както и управление и контрол на автопаркове. С една дума работата ми е да командоря тези, който разбират повече от мен :blink: И държа да подчертая, че до сега не съм потрошила нито една фирмена кола... амо личните си ги унищожавам да му се не знае... Всъщност сега ми идва на ум, че много успешно бих могла да се подвизавам като рекламно лице на някой сервиз- няма да се отърват от работа майсторите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Време беше и за синдрома на "нареждането"... Фирмата я създадох заедно с много близък мой приятел. На половина е моя. Имам още две фирми, първата си я регистрирах когато бях точно на 18 години и 2 месеца и държа да подчертая, че все още рботи! А кой ме командори ще ти кажа на ушенце, защото ситуацията в която някой ме командва и аз се подчинявам подлежи на цензура, дори и в толкова късен час :hilezh:

Редактирано от Joanne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност за себе си смятам че имам доста лош правопис, защото често умешвам с руски, а да не говорим какъв англо-български словоред имам... Както и да е. Нека поясня. Аз всъщност не ремонтирам коли. Предлагам рент-а-кар услуги, както и управление и контрол на автопаркове. С една дума работата ми е да командоря тези, който разбират повече от мен ;) И държа да подчертая, че до сега не съм потрошила нито една фирмена кола... амо личните си ги унищожавам да му се не знае... Всъщност сега ми идва на ум, че много успешно бих могла да се подвизавам като рекламно лице на някой сервиз- няма да се отърват от работа майсторите ;)

руска кръв????Охо :hilezh: !

Рекламното лице на сервиз е обикновено от женски пол, със силно изрязана МОКРА фланелка,облечена на голо естествено и с огромна гъба в ръка,и мие някакво нещастно ,покрито с пяна порше(например,или там каквото си мисли фотографа,че е секси кола) :lol:

Време беше и за синдрома на "нареждането"... Фирмата я създадох заедно с много близък мой приятел. На половина е моя. Имам още две фирми, първата си я регистрирах когато бях точно на 18 години и 2 месеца и държа да подчертая, че все още рботи! А кой ме командори ще ти кажа на ушенце, защото ситуацията в която някой ме командва и аз се подчинявам подлежи на цензура, дори и в толкова късен час :wall:

работещо момиче колегаааа ru6,явно има и такива ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е ,че има хъс и самочувствие ! :wall: Колежке продължавай все така! ....ох и на мен ми свършиха питиетата и пуканките .....хайде лека на всички ,че утре ще ходя малко до В.Търново........... :hilezh:

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С морката фланелка ще се разберем, с гъбата и пяната ще се разберем, амо с Поршето не! Нека поне ТТ да е, все пак нали се водим някакви фенове. Но така описана тази реклама е по-скоро на автомивка. За сервиз би било по-подходящо девойче с мръцен работен гащеризон, на голо разбира се, старателно "напъхала" се под капака, а от горещината на двигателя се е запотила и се стичат капчици пот надолу по деколтето й.... иииииии мога да продължа много нататък но нека не изменяме тематиката на форума :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Иии марш по леглата всички.!!!

Ако някой има коментар по по бликувания от мен списък на предишната страница с отремонтираното по колата ми- да не се стеснява, да си каже.

Добре ли беше студения душ? :hilezh: Лека и от мен

Редактирано от Joanne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пекана си колежке! Мен ми се струват малко високи тези цени .Например гарнитурите и др. Скоро и аз правих ремонт на главата и цените бяха доста по-долу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С морката фланелка ще се разберем, с гъбата и пяната ще се разберем, амо с Поршето не! Нека поне ТТ да е, все пак нали се водим някакви фенове. Но така описана тази реклама е по-скоро на автомивка. За сервиз би било по-подходящо девойче с мръцен работен гащеризон, на голо разбира се, старателно "напъхала" се под капака, а от горещината на двигателя се е запотила и се стичат капчици пот надолу по деколтето й.... иииииии мога да продължа много нататък но нека не изменяме тематиката на форума :)

Мисля че тези двечките ще свършат работа за снимката.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=1101...st&p=873674

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колега , ако така мога да те нарека , защото първо съм нов в форума и второ съм на 19 години и имам общи познания за автомобилите , но същото което пишеш е на мойта кола , държи се по същия начин. Откарах я на сервиз и ми измериха компресията на цилиндарите и се оказа , че единя цилиндар работи на по - слаба компресия от останалите , харчи повече и се дави и пали трудно... Казаха ми че трябва да сваля главата да се шлайфа и най - вероятно има нагорял клапан . Днес свалих главата и найстина има нагорял клапан. Просто реших да ти споделя моето мнение , но да знаеш че не съм някакъв дето да разбира кой знае колко , така че не се влияй от моето мнение :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... , защото първо съм нов в форума ...., но да знаеш че не съм някакъв дето да разбира кой знае колко ,...

Всички разбрахме, че си нов щом изрови тая тема само, за да си кажеш мнението. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...