Ivo098 Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 (Редактирано) Здравейте колеги, до скоро имах Golf GTI 1.8T AGU мотор, но баща ми го обърна и се търся нова кола. Харесах едно А3 1.8Т Haldex с ARX мотор. Това значи K03S турбо, по-големи инжектори и малките портове на главата сравнено с бившето ми AGU. Това което ме интересува е Haldex-a. Голфа беше чипнат и ми даваше около 12-13/100 в София. Ако взема Аудито задължнително ще се чипва и ме интерева с колко по-висок разход мога да очаквам от този Haldex?P.S. Другото което ми се върти в главата е газова уредба последно поколение с течна фаза. Цената е около 3000 лв, и надълго и на широко говорих с хората и гарантират перфектна работа на мотора с много леко занижена мощност и повеишен разход на газ най-вече заради гадната българска газ. Голфа го карах само с 98 бензин заради агресивния чип което дефакто са около 2.10 лв на литър, а газта е 0.75 ст. Аудито със сигурност ще извади повече коне заради К03S турбото и дефакто на газ ще върви колкото голфа ми на бензин, а при тези цени 3000 лв се избиват за 25 000 км, което е година и малко каране, какво мислите вие? Редактирано 10 Юни 2009 от Ivo098 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Мислиме, че е безсмислено да си слагаш с течна фаза, с ГИ-то можеш да постигнеш същото. Има си изпарители за повече коне и бла бла. Халдекса няма да ти вдигне разхода, все пак е предно през 99% от времето. За другото колегите ще те нахранят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Haldex-а рехвърля назад единствено и само когато има нужда, без никога да разбереш. През останалото време си с предно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo098 Публикувано 10 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 говориме за 1.8Т малко над 200 коня, което няма как да стане с обикновен ГИ, пробвано е и щом турбото надуе колата минава аварийно на бензин, според мене е мърлява работа за 1.8Т ако не е течна фаза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 говориме за 1.8Т малко над 200 коня, което няма как да стане с обикновен ГИ, пробвано е и щом турбото надуе колата минава аварийно на бензин, според мене е мърлява работа за 1.8Т ако не е течна фазаМашинката разправяше, че примерно Бигаз имат такъв вариант, мисля че беше реализирано с два изпарителя. А това специално, че ти прехвърля на бензин може да се дължи на налягането на изпарителя. Тея същите газаджии ли искат да ти сложат течната фаза, ако е така просто искат да те набутат. Вземи проучи малко въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 (Редактирано) Здравейте колеги, до скоро имах Golf GTI 1.8T AGU мотор, но баща ми го обърна и се търся нова кола. Харесах едно А3 1.8Т Haldex с ARX мотор. Това значи K03S турбо, по-големи инжектори и малките портове на главата сравнено с бившето ми AGU. Това което ме интересува е Haldex-a. Голфа беше чипнат и ми даваше около 12-13/100 в София. Ако взема Аудито задължнително ще се чипва и ме интерева с колко по-висок разход мога да очаквам от този Haldex?P.S. Другото което ми се върти в главата е газова уредба последно поколение с течна фаза. Цената е около 3000 лв, и надълго и на широко говорих с хората и гарантират перфектна работа на мотора с много леко занижена мощност и повеишен разход на газ най-вече заради гадната българска газ. Голфа го карах само с 98 бензин заради агресивния чип което дефакто са около 2.10 лв на литър, а газта е 0.75 ст. Аудито със сигурност ще извади повече коне заради К03S турбото и дефакто на газ ще върви колкото голфа ми на бензин, а при тези цени 3000 лв се избиват за 25 000 км, което е година и малко каране, какво мислите вие?Моята е такава Haldex, та даже и буквите на двигателя са ARX. Среден разход градско ми дава 10,5-11P.S. Нали чиповете бутали разхода Редактирано 11 Юни 2009 от K4m3n Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fizo Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Какво по дяволите е Haldex ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Какво по дяволите е Haldex ?Куатрото на А3 се води Haldex, което ще рече, че не е постоянно 4x4. Задните колелата се задвижват само при нужда, а колата сама си усеща кога има нужда. За по-професионална обяснение потърси в google Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fizo Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Това за quattroto na A3 го знам, но не знаех, че се казва Haldex. И според мен тази система е много готина така хем разхода ти е като на кола с предно и само ако ти потрябва работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Това за quattroto na A3 го знам, но не знаех, че се казва Haldex. И според мен тази система е много готина така хем разхода ти е като на кола с предно и само ако ти потрябва работи Ама не можеш да караш с 200 в завоите като рацерите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo098 Публикувано 11 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Машинката разправяше, че примерно Бигаз имат такъв вариант, мисля че беше реализирано с два изпарителя. А това специално, че ти прехвърля на бензин може да се дължи на налягането на изпарителя. Тея същите газаджии ли искат да ти сложат течната фаза, ако е така просто искат да те набутат. Вземи проучи малко въпроса.не ме карат газаджиите да слагам течна фаза, мое решение е, все още го обмислям, но обикновен инжекцион няма да е най-вероятно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 (Редактирано) Какво по дяволите е Haldex ?Халдекс е фирма, която произвежда диференциали и при всички модели на VAG с напречно разположен двигател се монтира той, а не Торсен. Торсен също е марка произвеждаща диференциали. Разликата е главно в това, че Халдекс е бъкан с електроника и разчита до голяма степен на нея за да сработи, докато Торсен е механичен и е постоянно зацепен. На теория Халдекс позволява разпределяне до 100% в/у дадена ос, докато Торсен позволява 30:70 / 70:30 (ако не ме бърка паметта вече, но е нещо от този порядък...)Разликата, която аз съм усетил м/у двете е, че кола с Халдекс тендира към поднасяне на задницата, докато с Торсен най-много да тръгне настрани цялата, но не и директно със задницата. Обяснявам си го с момента на "сработване" при Халдекс. Това е предимство ако търсиш фън и вероятно недостатък ако не си достатъчно опитен. За щастие (винаги) чичко ESP оправя нещата.Хайде сега ме питай кои са моделите на VAG с напречно разположен двигател Редактирано 12 Юни 2009 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 12 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 за съжаление вече и Пасат.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване