Horch Публикувано 9 Юли 2005 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2005 Здравейте приятели, (малеее, прозвучах като прасенцето Проки от Лъни Тюнс)Наскоро си купих Б4, не можах да издържа без кола и естествно пак си взех Ауди. Мотора е 2.0 115 кц. Не съм се хвалил още щото някои дреболии ме нервят. Имам следните въпроси и разчитам на вашата помощ:1. Ако колата не се форсира веднага и глъхне на ниските обороти (1000-2000) докато мине над 2500 това от какво може да е породено. Гледаха я в Юве на стенда като я взимах и казаха че е перфектна, казаха че май ламбдата е за смяна щото била "стиснала двигателя яко за гушата", каквото и да значи това. Естествено смених ламбдата и работата не се подобри много. Сега един приятел ми каза че може да е запушен катализатор, ама знам ли? И хабер си нямам от инжекцион. Старата ми беше карбуратор 90 коня и вървеше повече.2. Като карам извънградско на 140 стрелката на оборотомера е на 4000 оборота. Това нормално ли е? До колкото си спомням на Б3-ката ми беше около 3500.Благодаря за съветите. Като я стегна ще се похваля официално в главния форум. Иначе колата е кукла))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 9 Юли 2005 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2005 За оборотите ми се вижда съвсем нормално......За двигателя ти препоръчвам диагностика в сервиза на БОШ под моста Чавдар....0889 210994 0889432982 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spk Публикувано 11 Юли 2005 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2005 Оборотите са нормални, защото скоростната кутия е с различни предавателни числа. За решаване на проблема ти с оборотите ти препоръчвам сервиза на BOSCH на ул.Симеон Радев 3.Търсиш Росен.Аз имам AUDI 100 C4 със същия мотор и трябва да знаеш, че си направил добър избор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Horch Публикувано 11 Юли 2005 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2005 Благодаря за помощта, ако имате още съвети или наблюдения за този двигател пишете.Махнах катализатора (по-скоро "избушиха го")) и сега е малко по-добре. Все пак ми се струва, че трябва да върви повече от старата Б3, но да не забравяме че е с 200 кила по-тежка.Като цяло съм много доволен, все едно не съм си продавал колата. Интериора е същия, хендлинга също, абе....Ауди!!! Жалко че не взех един куатро авант, но цената беше много висока за кола която ще карам относително малко време, а и колата имаше доста кусури. Дай-боже следващото Ауди (4-то във фамилията)) да ми е куатро, много ми е мерак да ге) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts