Dakata_m Публикувано 10 Юли 2005 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2005 Имам един спешен въпрос. Днес клекнах случайно да си поогледам под калниците какво става и видях, че ми е цъфнал маншона. Обаче видях, че и гумените далавери за предпазване на амортисьорите и двете са скъсани и лъщи отдолу тръбата. Доктук ясно. Нямам представа от колко време съм така пък и сте чули за наводненията из нашия край в които буквално плувахме с колите. Мисълта ми следната. Майстора ми каза, че голям ще го ям и моментално трябва да сменя всичко. Въпроса е тези гуми на амортисьора наложително ли е веднага да ги сменя или една две седмици може да се кара. И друго при вас как върви тая работа. Не мен ми искат 13 лв. за маншон на карето с шайбата или общо 25 лв. със смяната. За останалите работи не знам. Явно съм се нацелил в брутална дупка и са се разкъсали. Едно друго нещо. На талона ми пише, че колата е 1986 г ама на задния капак има едни хартии и там пише вид на двигатлея и един номер с букви и завършва с 89. Въпроса е това 89 година ли е и какво значи по-тоно за кое на колата се потнася. На някой ако му се сторят смешни въпросите може и да не отгваря но не претендирам, че разбирам от коли просто искам приятелски съвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 10 Юли 2005 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2005 Цените за смяна на маншоните според мен са напълон социялни. Да кажат евентуално колеги, които са попадали и на по-тънки цифри.Защо не пробваш да изолираш по някакъв начин тези цепки? Сложи анкерпласт или дък тейп - това с което им запушват устите по филмите. Доста е ефикасно :] За годината - не съм спецялист, но погледни на коланите най-долу където са хванати за купето дали нямаш на тях един етикет. На него пише кога са произведени, съответно това важи и за колата. На печата на всяко странично стъкло също би трябвало да можеш да разбереш кога е произведена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 11 Юли 2005 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2005 такива са цени за смяна на маншон. 13-15лв. за маншона и 10лв. за смяната му. Това е нормално, ходи да ги смениш обаче защото иначе след около 2 седмици - 1 месец ще минеш на карета."typ89" значи че колата е Б3, това е другото обозначение на модела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spk Публикувано 11 Юли 2005 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2005 Ако искаш да нямаш по-сериозно проблеми смени ги веднага - и маншона на карето и прахоулавителите на амортисьорите.Маншона на акрето трябва да ти го дадат заедно със смазката. Ако изчакаш ремонта може да ти излезе доста солен. Иначе цените, които са ти казали са нормални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata_m Публикувано 11 Юли 2005 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2005 Мерси за отговорите и аз след малък размисъл реших веднага да правя, че изчакването до заплата ще ми излезе солено като тръгна да правя и останалите работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eugene Публикувано 11 Юли 2005 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2005 Тази седмица ще сменям прахоловителите на амортисиорите, комплект прахоловители струва 25лв някъде, а самата смяна е 18 от едната страна - общо 36лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata_m Публикувано 11 Юли 2005 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2005 Току що я оставих при майстора и до тук 71 лв. 25 лв смяна на маншон с тръда (маншона 13лв ).Прахоуловителите по 13 лв парчето общо 26 и за труд каза, че по малко от 20 лв не може да ми вземе понеже се откачало всичко. Направо му казах ако има и други нещица почуени да нми каже да знам за какъв стрес да се подготвя. Ама с тея лайняни дупки коя кола ще изкара.Не знам как ви се струват цените но си мисля, че тук в Шумен по евтино няма да намеря. Пък и от него взех колата де може и за труда да намаля малко. За парното като ми искаха по 100 лв за труд той ми вз 40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata_m Публикувано 12 Юли 2005 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2005 Току що я оставих при майстора и до тук 71 лв. 25 лв смяна на маншон с тръда (маншона 13лв ).Прахоуловителите по 13 лв парчето общо 26 и за труд каза, че по малко от 20 лв не може да ми вземе понеже се откачало всичко. Направо му казах ако има и други нещица почуени да нми каже да знам за какъв стрес да се подготвя. Ама с тея лайняни дупки коя кола ще изкара.Не знам как ви се струват цените но си мисля, че тук в Шумен по евтино няма да намеря. Пък и от него взех колата де може и за труда да намаля малко. За парното като ми искаха по 100 лв за труд той ми вз 40.←Добаявм смяна на легенчето на пружината 10 кинта + 2 х 4лв някви гайки ли са шайби ли са и като гледам 10 лв труд. Тези цени информативно ги поствам. Сега ще сменям шарнир и двва тампона на някаква щанага ( май направляваща беше ) по 5 лв тампона и 28 лв шарнира. И майстора каза един реглаж след това ( 8 лв ) и с предницата съм бетон ( до кога не се знае ) Аз му бях казал да я огледа обстойно и той без това я разглоби цялата и провери едно по едно неицата и ми вика това са дреболии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts