barberian Публикувано 12 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2009 Колеги въпроса е такъв.... отидох вчера да си напълня климатроника най накрая обаче човека там видя че ми липсва един датчик и мисля че каза че е за високо налягане този датчик. Кофтито е че освен датчика липсва и буксата за него а точно по тази букса се познавало какъв трябва да е датчика за моя мотор (защото имало 2 вида с различни букси) Отидох при един приятел на авточасти ако можем да разберем там какъв е моя датчик но тази част не му излиза по каталозите. Молбата ми е ако някои колега знае или не му е проблем да разбере да ми помогне с този проблем. Качвам и снимка за да покажа точно за кой датчик става въпрос. Доколкото знам разликата в буксите е че едната е квадратна другата продълговата някаква но не съм ги виждал само така са ми казали. Помагайте ако можете! Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 12 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2009 (Редактирано) Колега, според ЕТКА-та там наистина се намира пресостата за високо налягане и за всички А3-ки с AKL мотор от 1997 до 2003 година излизат два номера на тази част: 1H0 959 139B/Hochdruck-,Niederdruck-und Geblaeseschalter/ или 1J0 959 126 /Drucksensor/.Първото излиза на цена около 100 лева,а второто е по-евтино 60 лева.Никъде не виждам информация,обаче дали са взаимозаменяеми тези пресостати и кога се слага единия и кога другия.Аз мисля,че ако резбата съвпада,няма значение кой от тях ще монтираш,защото функцията на този пресостат е да изключи компресора при високо налягане на фреона.Даже,ако климатика ти е пълен,за проба може да замостиш жиците на този пресостат и би трябвало,ако няма друг проблем,всичко да си заработи и без него. На снимката освен буксата му не виждам и кабели да стигат до там,та не е лошо да си провериш дали не ти липсват и други части от климатика. Редактирано 12 Юли 2009 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barberian Публикувано 12 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2009 Много благодаря колега Ами кабелите си ги има 4 на брой. Странното е че погледнах на един приятел с голф 4 с точно същия мотор и на него е с 3 кабела, но може разликата да идва от буксата и марките на колите все пак. А попринцип резбата и за 2-та датчика доколкото знам е една и съща различават се само по буксите, но надявам се с информацията която ти ми даде и броя на кабелите за буксата да намеря моя модел. Благодаря още веднъж колега много ми беше полезен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 12 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2009 С четири кабела е 1H0 959 139B и е двоен(троен) ключ. Другия е сензор и е с три кабела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 12 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2009 (Редактирано) Хм,щом кабелите са 4 на брой,то има вероятност този пресостат да е комбиниран,т.е. освен като датчик за високо налягане да служи за включване на перката на радиатора за охлаждане на втора скорост при определено налягане.И тогава твоя вариант е по-скоро първия/по-скъпия/. Ей сега виждам,че колегата дани---д ти е писал и на него можеш напълно да му се довериш. Редактирано 12 Юли 2009 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barberian Публикувано 12 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2009 Благодаря колеги Наистина мисля че и за включване на перката служи този датчик. Явно наистина е първия вариант в моя случай. Утре отивам да го търся тоя датчик и да пускам климатика вече че не се живее в жегите Благодаря колеги и безавариийно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 12 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2009 Цветовете на кабелите не си спомням, но това е комбиниран пресостат включващ едната верига на ниско налягане и изкллючващ на около 28-30 бара, а другата е за бързата скорост на вентилаторите на радиатора. Утре мога да ти кажа и цветовете на кабелите. Имам датчика заедно с буксата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barberian Публикувано 12 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2009 Те цветовете на кабелите едва ли са различни при мен, а със сигурност са 4 така че това е явно моя вариант. Ако ти е за продан тоя датчик колега кажи някаква цена с буксата да си направя сметката аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване