Jump to content

Принципен въпрос относно корите под моторите на А3


Recommended Posts

Привет,

при дизеловите мотори на А3 корите са големи, покриват целия двигател - затоворен е от всички страни. При бензиновите мотори корите са малки, покриват само мотора в предната част, на практика мотора е почти изцяло открит от към картера.

Според вас ако се сложи голяма кора на бензиновия мотор, която да покрива ЦЕЛИЯ мотор отдолу (т.е. кора от дизелов мотор - пасва перфектно) дали бензиновия мотор ще прегрява?

Мисълта ми е: когато производителя е сложил малка кора под бензиновия двигател - дали е предвиждал и обветряне на двигателя, и за това не е направено да е затворен както дизеловия?

Някой има ли впечатления? Добре е да си предпазиш мотора, но ако това се отрази фатално на температурата: става грозно.. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече половин година си карам без кори и не усещам никаква разлика при охлаждането - и преди си охлаждаше както трябва, и сега :smilingplanet:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам А4 Авант куатро бензин (1.8Т) и оригинално е с две кори ,една под двигателя и след нея друга под скоростната кутия. Тази под мотора сега я поправям че се беше зазцепила на две три места и мисля да сложа и другата . А за прегряване не се тревожи ,ако всичко е наред по двигателя няма да прегрее. От както съм свалил предната кора шума от мотора се чува повече (на кората има шумо изолация)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата , основното предназначението на кората е за шумоизолация . Дизелите са по-шумни и съответно кората е по-голяма и покрива целия мотор отдолу . Няма нищо общо с охлаждането . Иначе по принцип и на теория , може и да има лека логика , че циркулацията на въздуха .... и т.н ...и т.н. Във форума на VW бяха изписани десетина страници с размисли и страсти ... общо взето нищо интересно-пълни глупости :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че се разчита на конвекция при охлаждането на мотора, още повече че е покрит отгоре и отстрани.

Като го затапиш отдолу, няма с нищо да му промениш охлаждането. Друг въпрос е дали няма да увеличиш въздушното съпротивление при движение, ако е изчислено влизащия въздух през маската да се отвежда някъде надолу ... (това е само хипотетично).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корите са за нещо съвсем различно - ОБТЕКАЕМОСТ. С корите колите горят по-малко. И вдигат повече.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корите са за нещо съвсем различно - ОБТЕКАЕМОСТ. С корите колите горят по-малко. И вдигат повече.

А дано но надали.

Виж иначе за предпазване от мизериите и праха и водата на пътя върши идеална работа.

Сега като ми е свалена кората разбрах каква е ползата. Мотора сега е в прахоляк вода се качва чак до капака абе мани бегай :respekt: .

При първа възможност си монтирам корите и за нищо не бих ги свалил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кората служи и за предпазване, и за намаляне на въздушното съпротивление. Кола с плоско дъно прави подналягане и се залепя за пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...