Paho Публикувано 15 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2009 (Редактирано) Днес колата започна ужасно да прекъсва и неискаше да качи обороти , видях че е изгорял бушон FL4 - това може ли да е свързано с работата на двигателят и какво точно предпазва този бушон , и какво би довело до там да изгори ? Колеги,моля спешно за съвети , колата изобщо не става за каране Редактирано 15 Септември 2009 от Paho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 15 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2009 Това ти е предпазителя за електрониката която управлява двигателя и затова са ти тези проблеми.Важен предпазител е това.Интересно е защо е прекаснал и дали като го смениш пак ще изгори.Ако става това лошо трябва да се търси причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kostadinov Публикувано 15 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2009 Опитай с още един предпазител,но задължително да е същия ампераж,не по-голям!!!Изгори ли,бягай на сервиз без да пипаш че ще стане беля... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batcras Публикувано 16 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2009 Прави са колегите.Слагай един бушон, но задължително да е същия ампераж и от там си забий един къч към някой добър диагностик на елкон. И той ще ти каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 16 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2009 Колеги да обесня пак проблема - колата изгасна в движение, после като завъртя веднага палеше, но трудно качваше обороти или гаснеше , ако успееше да задържи оборотите и да успея да тръгна ужасно много прекъсваше След обстоен преглед майсторът каза ,че дебитомерът е за смяна Какви трябва да са симптомите преди да се скапе тотално дебитомерът и според описаните проблеми , ще се оправи ли със смяната му според вас ? Дебитомерът само с оригинален ли трябва да се смени или може да се ползват алтернативи , а също 2-ра употреба такъв вариант ли е изобщо ? Благодаря предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 16 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2009 каза че ти е изгорял препдазителя а тои е важен,това което казваш сега е установено след неговата смяна ли?колата е изгаснала защото е изгорял предпазителя и управление на двигателя вече не е както трябва да не кажа че го няма.А това което са ти казали за дебитомера и симптомите които имаш са такива само не се връзва лесното палене.При издухан дебитомер колата пали трудно и не може да си даржи обороти и по трудно ги вдига.Изключи буксата на дебитомера и виж тогава как ще е,тя ще мине в сервизен режим,е няма да е както трябва но ако няма промяна от преди не е от него.Също може а VAGCOM да се провери какви са показанията на дебитомера.Слагаи само оригинален защото те имат различна чуствителност на потока на входящия въздух,всяка марка и модел автомобил е с различна стоиност на входящ въздух.По въпроса дали може да е втора употреба,да може но риска си е за теб дали ще работи и колко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 16 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2009 Не съм сигурен на 100% дали изгоря FL4 или FL3 ,защото тогава нямах схемата в мен.По скоро се чудя дали така изведнъж може да се скапе дебитомерът ? Под лесно палене имам предвид ,че пали но ако не натисна газта изобщо не може да задържи обороти и гасне , ако въобще вдигне оборотите и с натисната газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 17 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2009 Защо да не може,това си е електроника.Някои елемент заминава и съответно не работи цялото устроиство.Не знам какво да ти кажа от тук е трудно да се постави диагноза без да се види,отиди на няколко майстора да имаш няколко мнения и тогава мисля че ще ти е по ясно за какво става дума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StFuIsM Публикувано 7 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2009 (Редактирано) Engine management се превежда "за управление на двигателя"Мисля че може и от него да е не съм сигурен понеже съм нов във форума Редактирано 7 Октомври 2009 от StFuIsM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 8 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2009 И 2те перки на радиатора ли ти работят? Ако бачкат начи не е FL3.Не вярвам дебитомера да си замине ей така... Ако ще го сменяш провери си 1во ел инсталацията да нямаш някъде прецакана изолация или нещо друго да окъсява, че ще се вкараш в ебаси филма.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 8 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2009 Смених го отдавна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 8 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2009 И кой беше изгорелия? Тия бушони не горят така без причина... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ganev87 Публикувано 12 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2009 Колега ти караш А4 нали?Едно приятелче имаше подобен проблем с неговата само,че беше А3 и когато отидохме на сервиз му казаха,че бил проблема в имобилайзера(оригиналния) и казаха,че се случва много често при ауди А4 ,А3 и А6.Така ,че най-добре отиди на електротехник за колата или на не толкова сигорния вариант,че ще ти свърши работа отиди на алармаджия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts