Jump to content

А3 работи на 3 цилиндъра


barberian

Recommended Posts

Здравейте колеги! Сблъсках се със следния проблем.... Аудито (1.6i AKL) започна да работи на 3 цилиндъра. Скоро смених свещите с Беру по каталог и си помислих, че може да е от кабелите, защото установих че 2-ри цилиндър не работи. Днес смених кабелите но нещата не се промениха особено. Като е студена колата работи на 3 цилиндъра и като загрее се оправя но пак прекъсва на моменти. Забелязах също така че капачката на бобината отгоре е пукната. Дали може да е от това? Или помагайте от какво друго може да се получава това? Забравих да спомена че и преди колата понякога палеше като на 3 цилиндъра но веднага след пипване на газта оправяше. Ами това е от мен ако можете помагайте. Благодаря предварително :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Сблъсках се със следния проблем.... Аудито (1.6i AKL) започна да работи на 3 цилиндъра. Скоро смених свещите с Беру по каталог и си помислих, че може да е от кабелите, защото установих че 2-ри цилиндър не работи. Днес смених кабелите но нещата не се промениха особено. Като е студена колата работи на 3 цилиндъра и като загрее се оправя но пак прекъсва на моменти. Забелязах също така че капачката на бобината отгоре е пукната. Дали може да е от това? Или помагайте от какво друго може да се получава това? Забравих да спомена че и преди колата понякога палеше като на 3 цилиндъра но веднага след пипване на газта оправяше. Ами това е от мен ако можете помагайте. Благодаря предварително :)

Колега и моита колица е същата,ама даи малко повече инфо какво точно прави колата докато работи на 3-цилиндъра ,пуши ли ,колко време след като я запалиш ти работи на 3-цилиндъра и кога се оправя.На диагностига карал ли си я?Има ли грешки и какви са те.Е такива неща кажи и със сигурност ще получиш мнения по проблема,тук има доста компетентни хора :hilezh: и не чак до там компетентни :) .Аз също инах проблеми с моита такива и се оказа че е запушен инжектор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами какво да ти кажа колега... тресе колата не работи равномерно неможе да се изфорсира плавно и хубаво, но не пуши. По въпроса колко време работи така и кога се оправя немога да дам точен отговор защото е различно обикновено. Имам някакви мои съмнения и те са в спукания капак на бобината който вече споменах, инжектор както ти казваш или недай си боже да вкарва вода в някой цилиндър, но най-много клоня към бобината. Ще се опитам да намеря такава за да я сложа и да пробвам как ще е с нея. Това поне е най лесно като за начало. Ако имате някакви препоръки и идеи споделяйте. Принципно на диагностика не съм ходил още но питах 2-ма диагностици и те казаха че едва ли ще покаже нещо. Ще ходя ако не стане нищо с бобината :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами какво да ти кажа колега... тресе колата не работи равномерно неможе да се изфорсира плавно и хубаво, но не пуши. По въпроса колко време работи така и кога се оправя немога да дам точен отговор защото е различно обикновено. Имам някакви мои съмнения и те са в спукания капак на бобината който вече споменах, инжектор както ти казваш или недай си боже да вкарва вода в някой цилиндър, но най-много клоня към бобината. Ще се опитам да намеря такава за да я сложа и да пробвам как ще е с нея. Това поне е най лесно като за начало. Ако имате някакви препоръки и идеи споделяйте. Принципно на диагностика не съм ходил още но питах 2-ма диагностици и те казаха че едва ли ще покаже нещо. Ще ходя ако не стане нищо с бобината :gut:

А колега тия диагностици ги заеби дето ти ги разправят тия.Значи виж сега ако вкарва вода ще пуши с бял дим през ауспуха така че това едва ли е ако е инжектор запекал също пуши колата значи и това е малко вероятно.Аз например имах проблем с ел инсталацията нещо но беше обратното на тебе студена колата вървеше на бургия позагрее ли умираше и почваше да прекъсва.Според мен проблеме при тебе е някаде по тоците и съм почти на 100% сигурен че колата набива грешка.Дори и да няма грешка нека ти я закачат колата студена докато бачка на 3-цолиндура и ако човека е в час трябва веднага да се светне за ко иде реч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извади кабела на проблемния цилиндър, когато ти се струва че работи само на 3 цилиндъра. Ако подава искра значи по токовете нямаш проблем и продължавай да търсиш проблема другаде. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вадих го още преди да сменя кабелите и още тогава си хвърляше ток, но го разкачих от към бобината защото до свещта на 2-ри цилиндър нямам достъп. Мислиш ли че това е достатъчно показателно че да съм сигурен че бобината не е нещо ненаред?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вадих го още преди да сменя кабелите и още тогава си хвърляше ток, но го разкачих от към бобината защото до свещта на 2-ри цилиндър нямам достъп. Мислиш ли че това е достатъчно показателно че да съм сигурен че бобината не е нещо ненаред?

99.99% сигурно е. Щом си сложил и нови след това и проблема продължава значи кабелите ги елиминирай. Продължавай да търсиш другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем колата ми работеше на 3 цилиндъра и се тресеше и нямаше мощ. След като отидох в Унитраде ми оправиха нещата. Оказа се изгоряла запалителна бобина на 3-ти цилиндър към 80лв е бобината и 40лв труд в Унитраде. Това беше моя проблем на двигател 1.8Т .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията и съветите. Тези дни очаквам само да се опарича малко и ще тръгна по майстори да видим какъв й е проблема на колицата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги проблема е решен. Оказа се че "оригиналните" свещи BERU не издържаха и 5000км. Върнах си старите и колата вече си работи както трябва. Благодаря на всички за мненията още веднъж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...