Jump to content

Проблем с топлото!!!


slavi82bg

Recommended Posts

  • Отговори 96
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Така :hilezh: радиаторчето не ставаше :hilezh: Взех друго :) Сега в колата е сауна :hilezh: Не знаех, че в колата може да е толкова топло :hilezh:само дето прозорците ми се потят мн :о дали е възможно да е от филтъра който е от ляво на акумулатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито "топло" колега :hilezh:

А за потенето при по старите коли имаме проблеми с клапата за рециркулация.Провери я дали взема въздух отвън а не от купето, а и ако не си сменял филтъра направи го !!!

Весели празници :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на път съм да се самоубия! Някъде ми изчезва антифриза. Днес ще ходя да го сменям и реших да си измия стелките и вдигам шофьорската и там мокро :rolleyes: Днес като сменя антифриза, ще сложа и добавка срещу течове( американска в течно състояние) дали ще ми помогне? Най-вероятно ми тече при снадката на радиаторчето с алуминиевите тръби :lol: Дали ако розглобя малко при педалите няма да мога да стигна тези снадки и някак си да ги изолирам със силикон или нещо от този сорт? :) Вече незнам какво да правя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Май няма пълно щастие :P Както Ви се похвалих преди коледа смених радиаторчето и в колата беше сауна :P Преди 4-5 днеа забелязах, че колата загрява значително по-бавно (също така беше стинало поти 90 градуса пуснах парното и температурата малко спадна и после пак се вдигна)и някак си не е полкова топло, както след смяната на радиаторчето. Днес ми направи впечатление, че си седях на светофара и духа топло ама слабо топло почти хладно, на празен ход натискам газта и духа топло, пускам газта и пак топлината намалява :/ Да не би пак да се е запушило това смотано радиаторче?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега,

При мен имаше същия проблем с кобилката А4, 1,6, мотор АDR. При мен беше запушен радиатора за топленето на въздуха, а иначе и двата маркуча бяха горещи на пипане. Проблема реших с една промивка на радиаторчето с кислол. Всичко си доиде на мястото, сега духа топло още след запалването на колата. Щях да забравя може да е също от термостата, можеш да разбереш, като след загряване на колата пипнеш радиатора, ако в горната част е горещ, а в долната студен значи е термостат. Други срещан проблем, но по рядко е отчупване на парчета от турбинката на помпата, дано при теб не е така. Дано съм бил полезен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен радиаторчето пак е започнало да се запушва, защото от неговите снадки ми изтича антифриз и сипах течност срещу теч и явно е започнало да го запушва. трябва да действам бързо :/// Тези дни трябва да ходя някъде да ми промият цялата система :/ какво е това кислол?

Редактирано от kosmonaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен радиаторчето пак е започнало да се запушва, защото от неговите снадки ми изтича антифриз и сипах течност срещу теч и явно е започнало да го запушва. трябва да действам бързо :/// Тези дни трябва да ходя някъде да ми промият цялата система :/ какво е това кислол?

и при мен имаше такъв проблем : духаше леко топло и аз му налях за изчистване на системата а тоя птрепарат вдигна всички буклуци и го дозадръсти за да го оправя ми струваше 10 часа работа и 30 лева

и сега докато я запаля да поработи 10 15 мин и вътря АФРИКА :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не вече никакви такива боклуци. Утре или други ден отивам някъде да сменям целия антифриз и промивка на системата, за да не дозадръстя докрай радиаторчето :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как да си промия системата с Кислол? и Някой може ли малко по-точно да ми каже какво е кислол, за да мога да го намеря и в Полша това нещо :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как да си промия системата с Кислол? и Някой може ли малко по-точно да ми каже какво е кислол, за да мога да го намеря и в Полша това нещо :hilezh:

Кислол - Продукта се използва за почистване на мивки, тоалетни чинии, силно замърсени фаянсови плочки и повърхности. Може да се ползва и за отпушване на санитарен канал и почистване на котлен камък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси Liqui Moly RADIATOR CLEAN-много е ефективно Добавка за почистване на радиатора

Надеждно отстранява опасните утайки в охладителната и отоплителна система, които пречат на нормалния топлообмен, блокират термостатните клапани и регулиращите механизми. Тъй като при високи работни температури двигателят работи неикономично, с високо износване и голям риск от повреждане, тази добавка осигурява оптимална температура и експлоатационна надеждност на двигателя.

Приложение:

За всички охладителни и отоплителни системи. Налива се в системата преди смяната на охлаждащата течност. Не съдържа агресивни киселини и основи, неутрализира киселините.

300 мл са достатъчни за 10 л охладителна течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси Liqui Moly RADIATOR CLEAN-много е ефективно Добавка за почистване на радиатора

Надеждно отстранява опасните утайки в охладителната и отоплителна система, които пречат на нормалния топлообмен, блокират термостатните клапани и регулиращите механизми. Тъй като при високи работни температури двигателят работи неикономично, с високо износване и голям риск от повреждане, тази добавка осигурява оптимална температура и експлоатационна надеждност на двигателя.

Приложение:

За всички охладителни и отоплителни системи. Налива се в системата преди смяната на охлаждащата течност. Не съдържа агресивни киселини и основи, неутрализира киселините.

300 мл са достатъчни за 10 л охладителна течност.

Да я купя, да я сипя, да покарам малко и да ходя да си сменя антифриза без промивка с кислол ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш я преди да смениш антифриза,без да я караш, на място няколко минути /пише на опаковката/,дренираш и наливаш новия антифриз.При тези промивки има риск да се отпушат някои запушени дупчици по радиаторите!

Риск печели риск губи :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш я преди да смениш антифриза,без да я караш, на място няколко минути /пише на опаковката/,дренираш и наливаш новия антифриз.При тези промивки има риск да се отпушат някои запушени дупчици по радиаторите!

Риск печели риск губи :lol:

Дупки със сигурност нямам, обаче знам, че със сигурност при снадката на тръбите с радиаторчето на парното тече и ме притеснява там да не се отвори :/// Аз именно заради това бях сипал течност за спиране на течове ;/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси Liqui Moly RADIATOR CLEAN-много е ефективно Добавка за почистване на радиатора

Надеждно отстранява опасните утайки в охладителната и отоплителна система, които пречат на нормалния топлообмен, блокират термостатните клапани и регулиращите механизми. Тъй като при високи работни температури двигателят работи неикономично, с високо износване и голям риск от повреждане, тази добавка осигурява оптимална температура и експлоатационна надеждност на двигателя.

Приложение:

За всички охладителни и отоплителни системи. Налива се в системата преди смяната на охлаждащата течност. Не съдържа агресивни киселини и основи, неутрализира киселините.

300 мл са достатъчни за 10 л охладителна течност.

Купих днес добавката и дано ми помогне :respekt: Притеснява ме само това че до колкото разбрах тези добавки за запушване са на основата на тефлон, а на таази за отпушване, не пише дали действа срещу тефлон ;) и да не се окаже поредното хвърляне на пари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко се съмнявам да ти се е запушило новото радиаторче на парното от еднократко ползване на запушваща дупки добавка,това е вероятно при многократно използване на такива.Но не е изключено!

Централната клапа на климатика сигурен ли си че ти работи коректно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко се съмнявам да ти се е запушило новото радиаторче на парното от еднократко ползване на запушваща дупки добавка,това е вероятно при многократно използване на такива.Но не е изключено!

Централната клапа на климатика сигурен ли си че ти работи коректно?

Да сигурен съм :D за сега не се е запушило, но на там е ръгнало :D за Това мисля, че ако сега направя промивката(сряда) всичко ще е наред, защото предишната добавка е седяла в системата 2 седмици и мисля, че не е направила чак такива поражения като напълно запушване :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
  • 10 months later...

здравеите колеги и аз имам един проблем нямам парно никакво и ми казаха че е радиаторче ама при мене неми загряват изобщо трабите които отиват кам радиаторчето а термостата мие нов и загрява барзо на 90 градуса ама парно няма.интересуваме дали наистина дасе насоча кам радиаторче или можеби е нещо друго

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Драма, защото никои не иска да помогне. Водя си цяла тема едва ли не монолог. А отностно пари и сервиз: Студент съм в чужбина. Разчитам единствено на това което сам си изкарам. И като тегля чертата в края на месеца за предстоящие месец ми остават към 250лв за храна. Смяна на радиаторче ми искат 300лв а самото радиаторче 150-200лв. Приблизително всичко 500лв. Имам за месеца 250лв за храна а разход за радиаторче 500лв. Сега ми кажи колега да не се храня 2 месеца и да си сменя радиаторчето, а в последствие да се окаже водната помпа или термостата и да не се храня през половин година???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...